Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 01-19-2014, 19:10
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by hunekike2 View Post
akkor valami más változás kéne a játékba, hogy a piac ne raktárként üzemeljen, de a tartalékok miatt se kelljen aggódniuk a régi játékosoknak.
lehet így none sem fog sírósnak tartani.

a hóditó mint világ önmagában egy fiktív világ aminek nincsenek korlátai, nincsenek valós határok és az országok közti távolság változó tehát semmifajta valós állapota sincs, plusz bármikor lehet találni új üres területeket a felfedezés fukncióval.
az én felvetésem szerint csak az a leginkább nonszensz a játékban, hogy egységmilliók étlen szomjan fizetés nélkül dekkolnak a piacon.
és a játékban a leg jelentősebb tartalék a maximum pénzen kívül az egységek.

mi lenne ha ezeket az egységeket az üres felfedezhető területre tudnánk elküldeni, ahol rá vannak kényszerülve arra, hogy az élelmet maguknak szerezzék meg és csak a zsoldjukat kelljen kifizetni. ráadásul mivel ezek a területek amiket megcézunk velük senki földje, ott találhassanak is valamit?
ezt kb úgy képzelem el mintha felfedezésre küldjük őket csak konkrétan be lehet állítani, hogy mennyi ideig portyázzanak a senki földjén.
itt is több fajta akciót lehetne nekik beállítani, hogy haszonszerző céllal menjenek ez a kat morál csökkenését okozza, felfedező céllal menjenek ezek információkkal szolgáhatnak a környező országok eseményeiről.
vagy csak a harci állapot fenntartása végett pusztítani menjenek ez utobbi növelné a katonai morált.
vagy akár egységspecifikus is lehetne, hogy milyen egységek milyen céllal küldhetők ki. az egységek száma adhatná a sikeresség % at valamint a kiküldött idő.
persze ezek nem csak pozitiv hatással lehetnek az országunkra, hanem negatívak is, mivel ugyanazokon az üres földeken portyáznak az egységeink.
helytartó is kezelhetné, netán plusz vip fuknciók is beiktathatók ebbe.

nyersanyag piac jó ahogy van, bár az épületfenntartást nem csak aranyban kellene mérni, hanem némi nyersanyag is párosulhatna hozzá, ez lehetne faj specifikus, vagy %os arány amit a földrengés varázslat tud rontani, netán plusz tolvajakciót lehetne bevezetni ezügyben amire nem vonatkozik a 10es értékkülönbség.

ilyesfajta ötletek sem tetszenének none?
Jelen pillanatban szükségtelennek látom a piac bármi nemű módosítását.. van ennél sokkal nagyobb prioritású probléma is, amit meg kéne oldani, nem pedig olyan dolgot piszkálni, ami esetleges játékosvesztéshez vezethet a már így is jelentősen megcsappant játékosállományban..
__________________
same old song..
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1/A közös raktár -Fegya- Megvalósult javaslatok 69 01-28-2011 17:38
Piac mint raktár változtatása (avagy jó ez így) Kutyuleee Általános beszélgetés Hódítós témákban 44 01-16-2008 01:18
Raktár reform volt eredetileg, de most már mindenről van benne szó Tyborrex Általános beszélgetés Hódítós témákban 93 08-25-2007 23:31
05.06. Raktár Ati Hódító Kézikönyv 5 07-24-2007 16:59
Piac Diki Elvetett javaslatok 0 01-08-2007 12:43


All times are GMT +1. The time now is 03:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu