Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #26  
Old 11-19-2011, 23:15
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Tsobi View Post
Ha en egy nyeszlett kis senki vagyok, akit a kigyurt kopasz allat meg akar verni, csak azert nem fogom neki hagyni, mert ertekelem a testepitesbe s hajnyirasba befektetett energiajat, hanem ha lehez elkerulom.
Végiggondoltam a hasonlatot, és egy gond van vele.

Kis nyeszlett senkik nem kerülhetnek kopasz kigyúrt állatok közelébe, mert az 1/3 klánfoglalási szabály megvédi őket!!!


Ha a kigyúrt kopasznak a célpontja lehetsz (érdemes klánnal megtámadnia) akkor már neked se sok hajad van, kikopaszodtál már Te is, és pumpálod már egy ideje a bicepszedet :-)

Itt van Pl a Furiánok klán, tele kikopaszodott, hónapok, évek óta gyúrós Kétajtós Szekrényekkel! Nehogy már Ők akarjanak védelmet más kopasz gyúrósoktól úgy, hogy bemennek közéjük az arénába, aztán, ha valaki tetemre hívja őket akkor kell a lehetőség, hogy egy
-Teleport Trükk-
használatával elhagyják az arénát.
(Azért hoztam példaként a Furiánokat, mert régi tőkeerős csapat szénnégyúrhatták magukat hosszú hónapok alatt, de a vezérük azt nyilatkozta, hogy kidobálna mindenkit egy harci helyzetben.)

Milyen dolog már az, hogy van egy harctér, amin ott vannak a seregek, majd egyes harcolni nem akaró seregeknek van egy azonnali elmenekülök gombja, amivel fenyegetettség esetén szinte azonnal elhagyhatja a hadszínteret?
Erre való szerintem a szabadság, ha nincs ideje a csapatnak, de ez így irreális.

Szerintetek, (és itt öszinte véleményeket kérek) joga van-e egy előkelő helyen parkolnia bárkinek is, aki azt vallja, hogy itt harcolni nem akarok, ha egy mód van rá menekülni fogok.

És azért nem kell menekülnöm se, mert a rendszer a támadómat olyan áldozatra kényszeríti a támadási pozíció felvételéhez, ami teljesen értelmetlen és felesleges, ha a parkoló elhagyja a hadszínteret.

Jó-e az, ha a harci érintkezések azért csökkennek, mert a parkolópályás "megtanítja" a harcosoknak, hogy ne támadj, mert ha idejössz akkor megnyomom a "teleport" gombot, és mindaz az idő, szervezés, emberi, és anyagi erőforrás kidobott lesz. Ellenem csak akkor nyerhetsz, ha nem is veszlek észre.
Ezért a támadó olyan támadási kényszerbe kerül, hogy ha már odaért a célhoz akkor mindenképpen lób@ó nagy sereggel kell mennie, mert ha elsőre nem üt be akkor megint jön a teleport gomb. Ez a körülmény megintcsak jelentősen beszűkíti a stratégiai lehetőségek tárházát.

És, hogy tisztán lásson mindenki!

Itt nem a nyüzüge kissrácok menekülnek, mivel ott nagyrészt olyan sűrű a lista, hogy szinte mindíg van 2 körre klán.

A felpuhult lusta "nehézfiúk" menekülnek más kigyúrt kopaszok elől!
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!

Last edited by Reaktor; 11-19-2011 at 23:21..
Reply With Quote
The Following 9 Users Say Thank You to Reaktor For This Useful Post:
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 13:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu