| 
 | 
       
       	   
       	   	
	   	   	   	   
	   	   	   	          
	   
	   	   
        | 
	  	   	          
	   
	   
	   
       
	
   | 
	
		Hódító / Queosia forum 
                http://queosia.com 
                http://hodito.hu
	 | 
 
 
 | 
 
       
	
		
	
	
		| Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba. | 
	 
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:11
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Junior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 33
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
				 
				A-ban szabin lévő ori beütése?!
			 
			 
			
		
				
		
		Remélem Ati itt már megfelel.  
A lényeg,hogy egyszerűen nem tartom korrektnek,hogy A-ban szabin lévő oritól hekit tudjanak vinni,miközben a seregét ugye nem kell beszámítani. Mintha nem is lenne. Ezek szerint ,ha egy teljes klán szabizik,akkor be tudom őket verni,mivel a seregük úgysem számít, ők meg úgyis szabin vannak.  
Nem értem,hogy miért kellett így beállítani ezt. Az lenne fair,ha nem lehetne beverni, illetve ha annak mindenképp úgy kell lennie,akkor számítson a serege,de ez így nagyon nem jó. 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				  Leóka  
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:16
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: May 2006 
					
					
					
						Posts: 806
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 98% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Leóka
					 
				 
				Remélem Ati itt már megfelel.  
A lényeg,hogy egyszerűen nem tartom korrektnek,hogy A-ban szabin lévő oritól hekit tudjanak vinni,miközben a seregét ugye nem kell beszámítani. Mintha nem is lenne. Ezek szerint ,ha egy teljes klán szabizik,akkor be tudom őket verni,mivel a seregük úgysem számít, ők meg úgyis szabin vannak.  
Nem értem,hogy miért kellett így beállítani ezt. Az lenne fair,ha nem lehetne beverni, illetve ha annak mindenképp úgy kell lennie,akkor számítson a serege,de ez így nagyon nem jó. 
			
		 | 
	 
	 
 
" A védekező oldalon a teljes szövetség védőerejével találja szembe magát. Ha a megtámadott szövetség valamely tagja szabadságon van, akkor az ő védőértékének csak az egyharmada számít bele a teljes védőerőbe.  "
 
de bele számít.
 
ha az egész klán szabin van, nem lehet beverni a klánt, amíg tart a klánszabi...
 
(hogy meddíg lehet szabin az csak tőletek függ mennyire voltatok aktívak eddíg. )
 
ez a topic a fejlesztésben van... 
 mi a felvetésben az ötlet?  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
		
            
                  
				
                    
                        Last edited by Hóhér; 12-14-2006 at 13:19..
                    
                    
				
			
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:18
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Junior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 33
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Hóhér
					 
				 
				" A védekező oldalon a teljes szövetség védőerejével találja szembe magát. Ha a megtámadott szövetség valamely tagja szabadságon van, akkor az ő védőértékének csak az egyharmada számít bele a teljes védőerőbe.  " 
 
de bele számít. 
 
ha az egész klán szabin van, nem lehet beverni a klánt, amíg tart a klánszabi... 
 
(hogy meddíg lehet szabin az csak tőletek függ mennyire voltatok aktívak eddíg. ) 
			
		 | 
	 
	 
 Tudom,hogy nem lehet szabin lévő klánt beverni,de ha szabin lévő orit lehet, akkor úgy az igazi,ha klánt is lehet.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				  Leóka  
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:20
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Leóka
					 
				 
				Remélem Ati itt már megfelel.  
A lényeg,hogy egyszerűen nem tartom korrektnek,hogy A-ban szabin lévő oritól hekit tudjanak vinni,miközben a seregét ugye nem kell beszámítani. Mintha nem is lenne. Ezek szerint ,ha egy teljes klán szabizik,akkor be tudom őket verni,mivel a seregük úgysem számít, ők meg úgyis szabin vannak.  
Nem értem,hogy miért kellett így beállítani ezt. Az lenne fair,ha nem lehetne beverni, illetve ha annak mindenképp úgy kell lennie,akkor számítson a serege,de ez így nagyon nem jó. 
			
		 | 
	 
	 
 Ööö, számít:
 
"A védekező oldalon a szövetség teljes véderejével kell számolni: minden szövetségi tag minden egyes védő egysége beleszámít a védekező oldal erejébe. Itt is kivétel a szabadságon levő ország, ilyen ország csak védőerejének egyharmadáig számít be."  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:22
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Junior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 33
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Ati
					 
				 
				Ööö, számít: 
 
"A védekező oldalon a szövetség teljes véderejével kell számolni: minden szövetségi tag minden egyes védő egysége beleszámít a védekező oldal erejébe. Itt is kivétel a szabadságon levő ország, ilyen ország csak védőerejének egyharmadáig számít be." 
			
		 | 
	 
	 
 Köszönöm. Szerintetek a sereg egyharmada az elég? A hekielvitelnél nem úgy vettem észre,hogy a harmadát vitték volna.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				  Leóka  
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:25
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 1,166
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Ati
					 
				 
				Ööö, számít: 
 
"A védekező oldalon a szövetség teljes véderejével kell számolni: minden szövetségi tag minden egyes védő egysége beleszámít a védekező oldal erejébe. Itt is kivétel a szabadságon levő ország, ilyen ország csak védőerejének egyharmadáig számít be." 
			
		 | 
	 
	 
 Hát ezzel tuti nincs kisegítve...  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:37
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					Location: Budapest 
					
					
						Posts: 2,048
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		Leóka ezt már leírta neked más is, de a megoldás az hogy szkra mész. Amikor beütik a klánod akkor lehet azért ütik be mert te szabin vagy és így a társaid miattad veszítenek hekit? Eddig azt nem írtad hogy ez bánt, pedig az7 A az elég nagy csapatmunka... 
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:38
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Aug 2006 
					Location: Aszód 
					
					
						Posts: 676
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 97% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		ezt szavazást ki kellett volna tenned   
sztem se fair az ha csak az egyharmada számít bele. meg alapból h szabin üthető egy ori. direkt ezért van szabi h ne lehessen ütni. itt végülis felesleges a szabi, csak a vip körök nem fogynak. meg sztem komoly következménye nem lenne annak h ha törölnék ezt a szabályt  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:40
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 1,166
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Steve
					 
				 
				Leóka ezt már leírta neked más is, de a megoldás az hogy szkra mész. Amikor beütik a klánod akkor lehet azért ütik be mert te szabin vagy és így a társaid miattad veszítenek hekit? Eddig azt nem írtad hogy ez bánt, pedig az7 A az elég nagy csapatmunka... 
			
		 | 
	 
	 
 Az SZK nem megoldás, főleg nem az egyre nagyobb leadandó heki miatt...  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				12-14-2006, 13:44
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  dreaman68
					 
				 
				meg sztem komoly következménye nem lenne annak h ha törölnék ezt a szabályt 
			
		 | 
	 
	 
 Azt leszámítva, hogy életképtelen szabis országokba be lenne pakolva egy halom íjász, és a klán beüthetetlen lenne.
 
Nem véletlen van ez a szabály.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
 
	
		
    
    
    
    
    
	
	
		| 
			Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
		 | 
	 
	
		| 
			 
		 | 
	 
	 
    
		
	
		 
		Posting Rules
	 | 
 
	
		
		You may not post new threads 
		You may not post replies 
		You may not post attachments 
		You may not edit your posts 
		 
		
		
		
		
		HTML code is Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
All times are GMT +1. The time now is 14:35. 
		 
	 
 
 
     	   	     	  |  
 
  
  	   
  	   	    | 
  	   	           | 
 
 
	   
	   	    | 
	   	    
  | 
   	   	   
   	   	          
 | 
 
  |