|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek |

05-05-2009, 18:17
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Ha nem hal meg soha a karaktered, akkor a tanulási szükségletekkel egyszerre haladnak a szintek is.
|
Ez biztos??
Csak mert a tanulási szükségletnél még az előzőn felül kell annyi tp, míg a szinteknél összesen. Tehát:
1. szint: 0 tp -nél
2. szint: 100 tp -nél
3. szint: 150 tp -nél
4. szint: 225 tp -nél
5. szint: 337,5 tp -nél
1. tanulás: 100 tp -nél
2. tanulás: 250 tp -nél (150 tp, ami kell hozzá + 100 tp már volt)
3. tanulás: 475 tp -nél (225 tp kell hozzá + 250 tp már volt)
4. tanulás: 812,5 tp -nél (337,5 tp kell hozzá + 475 tp már volt)
stb.
Még mielőtt azt hinnéd, nem kötözködés miatt írom, csak Nekem így rémlik, hogy így van...
|

05-05-2009, 18:17
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Toto
Lehet, hogy írta már valaki, de az "Ebben a körben már volt akciód!" kiegészülhetne így "Ebben a körben már volt akciód vagy varázslatod!".
Mert minden új játékos azzal jön majd a fórumra, hogy ő akcióra nem nyomott csak varázslatra...
|
Hasonló helyzetben éreztem magam építkezésnél. "Egy terület beépítéséhez 5 fa szükséges." Jó, akkor elbattyogok 5 fáért. Aztán: "Egy terület beépítéséhez 5 kő szükséges." Egyem a zuzádat.  Mehetnék bányászni ha nem lenne millió kő a piacon.
|

05-05-2009, 18:23
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Phoenix
Akkor én javasolom ezt: (n*(n-1)*500)
Így a magasabb szinteken nagyságrendekkel kevesebb tp kellene, mint az eredeti képlettel de viszont alacsony szinten több kellene Nehéz találni olyat, ami mindenkinek jó lenne.
|
1. szint: 0 tp
2. szint: 1000 tp (ez kicsit sokkalom)
3. szint: 3000 tp (ezt meg pláne sokkalom)
4. szint: 6000 tp (jujj)
5. szint: 10.000 tp (pff)
6. szint: 15.000 tp (aztaaa)
7. szint: 21.000 tp (na neeee)
...
12. szint: 66.000 tp (kezd alakulni, de kicsit sok)
...
18. szint: 153.000 (még mindig kicsit sok)
...
25. szint: 300.000 (nagyjából innen kezd kifizetődő lenni)
...
Nem támogatom!
Szerintem 4. szintig nem kéne elérnie az 1000-et a tp szükségletnek, 5. szinthez már lehet kéne több mint 1K, de 10. szintig a 10.000 tp-nél többet sem támogatom!
|

05-05-2009, 18:31
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Akkor keverjük az eredetit meg ezt. Valameddig maradjon az eredeti, majd felváltaná ez, esetleg egy 500-as szorzóval...egyébként sztem ragaszkodni kellene ahhoz, hogy a tanulni csak szintlépéskor lehessen, esetleg valami küldetés jutalmaképpen.
__________________
"War. War never changes."
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)
"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."
(BattleStar Galactica)
|

05-05-2009, 18:33
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Szerintem a következő legyen a képlet:
Amíg egy számjegyű a szinted, marad a mostani, azaz:
1. szint: 0 tp
2. szint: 100 tp
3. szint: 150 tp
4. szint: 225 tp
5. szint: 337 tp
6. szint: 505 tp
7. szint: 757 tp
8. szint: 1135 tp
9. szint: 1702 tp
10. szint: 2533 tp
De ezután menjen le szintenként 0,05-öt a szorzó, majd álljon meg 1,2-őn:
11. szint: 3672 tp (1,45 szorzóval, eredetileg:3799)
12. szint: 5140 tp (1,4 szorzóval, eredetileg: 5698)
13. szint: 6939 tp (1,35 szorzóval, eredetileg: 8547)
14. szint: 9020 tp (1,3 szorzóval, eredetileg: 12.820)
15. szint: 11.275 (1,25 szorzóval, eredetileg: 19.230)
16. szint: 13.530 (1,2 szorzóval, eredetileg: 28.845)
És innentől kezdve csak úgy mint 16. szinthez, 1,2-es szorzóval lehet eljutni. Látszik, hogy 14.-15. szinttől kezdett el lényegében változni, ésezt szerettük volna elérni...
Várom a véleményeket
Quote:
Originally Posted by Phoenix
egyébként sztem ragaszkodni kellene ahhoz, hogy a tanulni csak szintlépéskor lehessen, esetleg valami küldetés jutalmaképpen.
|
Ezt így támogatom, az én rendszeremben. Szintlépéskor lehet 1-et tanulni...És küldetésekért is lehet tanuláspontot kapni...
|

05-05-2009, 18:34
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Van még valakinek városa?  ))))))
|
Ma először léptem be (kb. 19 óráig maradt egyedül a város), a város áll, nem vesztettem épületet. A falakon és a városon belül kb. 5 banditával találkoztam. Szerintem még elit veszteségem sem volt, ezúton is köszi Phoenixnek az vigyázó szemekért!
Én közvetlen thickváltás előtti kattintás esetén látok üres "helyi menüket".
|

05-05-2009, 18:35
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Várom a véleményeket 
|
Jelzem volt már erről szó:
Quote:
Originally Posted by Andrew
Még nem tudtam nekiállni, de a szintlépésekhez én javasolnék egy DnD jellegű megoldást:
1 szint: 0-100
2 szint: 100-300
3 szint: 300-600
4 szint: 600-1000
5 szint: 1000-1500
6 szint: 1500-2100
7 szint: 2100-2800
Az elv szerintem érthető, a szorzókon pedig tetszőlegesen lehet változtatni - azért merem ezt javasolni, mert bevált rendszer. Persze semmiképp sem igaz, hogy nem lehet ennél jobbat csinálni  De ennek megvan az az előnye is, hogy egyszerű.
Szorzós növekedést nem ajánlanám, mert az exponenciális függvény nagyon könnyen kicsúszhat az ember kezei közül - lásd Hódító, felfedezés 
|
|

05-05-2009, 18:37
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Princ
Jelzem volt már erről szó:
|
Jah, csak ott megint az elején nagyon magas a tp szükséglet, később meg (25.-30. szinttől) talán túl alacsony lesz...
De a fő probléma tényleg ezzel az, hogy az elején nem kéne felvinni a tp szükségletet, utána meg táváltani Andrew rendszerére........ :S
|
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
|
|

05-05-2009, 18:38
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Alföld
Posts: 430
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Szerintem megoldaná a magasabb szinten és az alacsonyabb szinten is a TP szerzés problémáját, ha a mob ölés mellett minden szintnek fix. küldetése(i) lenne, ami biztos tp forrást adna a játékosoknak. Ha nem csinálja meg, akkor meg szenvedjen ...
__________________
na most akkor höhö, vagy nem höhö
|

05-05-2009, 18:41
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Toto
Szerintem megoldaná a magasabb szinten és az alacsonyabb szinten is a TP szerzés problémáját, ha a mob ölés mellett minden szintnek fix. küldetése(i) lenne, ami biztos tp forrást adna a játékosoknak. Ha nem csinálja meg, akkor meg szenvedjen ...
|
Ez lesz, de több 100K tp szükségletnél tökmindegy...
Nehogy már kivegyük a mobölést lényegében a játékból, az elég gáz lenne...
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 12:34.
 |
|
|
|
|
|
|