Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek
Register Stats Members List Today's Posts

Stratégia & Tippek Stratégiák megbeszélései, tippek, trükkök az egyes fajokhoz, személyiségekhez

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 09-26-2008, 19:19
reichz's Avatar
reichz reichz is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: DOROG
Posts: 126
Activity: 0%
Longevity: 85%
Exclamation hadis gnóm 600 hekire

Sziasztok!
Eddig embert játszottam most leszek először gnóm ,szöviben nyomom erős tolis -varis támogatással egy hadis orit kéne összehoznom de a csatákban a zászlót egy ork tábornok viszi....
Van elképzelésem de szeretnék még egy két tippet kérni személyiség,épületek,stb...
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 09-26-2008, 20:08
Batu's Avatar
Batu Batu is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vámosgyörk
Posts: 350
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

40% barakk, 10% torony, kocsma és templom kb ami jó kiindulásnak. Ház és tanya a maradékból, amennyi szükséges. 10 bank, raktár és el is fogyott.
Kocsmából és templomból lehet faragni a környéket figyelembe véve, ha jó a kajaár, sok a pénz és esetleg sokat vagy, akkor tanyából is lehet és akkor kicsit több raki és sok-sok barakk.
Kiindulásnak ennyit tudnék, aztán úgyis rájössz az ízére
Csak tudós személyiség esetleg vándor.
__________________
by Batu

Last edited by Batu; 09-26-2008 at 20:12..
Reply With Quote
  #3  
Old 09-26-2008, 21:09
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

tudós személyiség
17% ház 47% barakk 10% torony 8% raksi 5% kocsma 10% templom 20 bank,
ha nem tanyafree az ork, és nincs nagy tartalék, akkor kevesebb barakk, és raktár, és bank, helyettük meg tanya.. bér én csak egy gyenge kezdő vagyok
Reply With Quote
  #4  
Old 09-26-2008, 21:17
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

ha pedig az ork fog támadni, te csak ritkán, akkor a tudós helyett mehet a kereskedő személyiség, és akkor:

kocsma 5 db
bank 5 db

és máris spóroltál annyi hekit, hogy ne kelljen nagyon éhezni, vagy legyen több templomod, vagy tornyod.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #5  
Old 09-26-2008, 21:51
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

5 kocsmás gnóm 600 hekin elég meredek könnyen leölik varikkal, vagy legyújtják.. főleg, ha nem elég aktív
Reply With Quote
  #6  
Old 09-26-2008, 22:42
reichz's Avatar
reichz reichz is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: DOROG
Posts: 126
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

101ház
258 barak
73 tanya
10 raki
29 templom
30 kocsma
90 torony
9 bank
ez lett volna az általam elképzelt ori,nagyjából egybevág.később a viszonyoknak megfelelően alakítani KÖSZÖNÖM!
Reply With Quote
  #7  
Old 09-26-2008, 22:49
reichz's Avatar
reichz reichz is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: DOROG
Posts: 126
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
5 kocsmás gnóm 600 hekin elég meredek könnyen leölik varikkal, vagy legyújtják.. főleg, ha nem elég aktív
szerencsére álandóan figyelek napi 8-10 óra a gép előtt,de 5 kocsma vagy 20 tul képpen mindegy,úgyis csak hulláktól lophatok védelemnek meg nem sok
Reply With Quote
  #8  
Old 09-26-2008, 23:12
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Egen? Aszondta a topicnyitó, hogy erős varis-tolis támogatás van mögötte, meg egy brutál ork. Én ebből indultam ki. Ha tényleg annyira erősek, mint állítja, és sokat vannak gép előtt, simán elmegy 5 kocsmával. Nyilván, ha nem nagyon erősek, akkor ne élezze ki csontra magát. De akkor meg minek kérdezte volna, hogy mit ajánlanak neki? Kiélezés nélküli országot bárki tud építeni.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #9  
Old 09-27-2008, 08:46
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Cool

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
ha pedig az ork fog támadni, te csak ritkán, akkor a tudós helyett mehet a kereskedő személyiség, és akkor:

kocsma 5 db
bank 5 db

és máris spóroltál annyi hekit, hogy ne kelljen nagyon éhezni, vagy legyen több templomod, vagy tornyod.
Gee ha az ork támad akkor pláne nem elég az 5 kocsma
valamiből katmorál is kell
Reply With Quote
  #10  
Old 09-27-2008, 09:01
reichz's Avatar
reichz reichz is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: DOROG
Posts: 126
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by taszi View Post
Gee ha az ork támad akkor pláne nem elég az 5 kocsma
valamiből katmorál is kell
nagyobb falat az orké,de én sem azért ülök a gép előtt,hogy teljen az időel-el kell ugrani a környékre néha beszerzésre,fentartani a katmorált meg kell lóvé is,nem várhatom mindig a karavánt
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Angol 1/A lacqa Általános beszélgetés Hódítós témákban 1279 07-02-2013 02:54
Rengetés erőssége Gnóm vs Óriás Kubbi Segítség 15 12-07-2007 19:08
Legjobb hadis számokban Tyborrex Általános beszélgetés Hódítós témákban 42 09-16-2007 15:32
Hadis MF gnom tanacsok /keselyu/ Stratégia & Tippek 56 04-14-2007 19:05
Ork és Gnóm Synkel Általános beszélgetés Hódítós témákban 10 10-09-2006 20:15


All times are GMT +1. The time now is 00:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu