Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-08-2006, 17:07
Hunor a sirály Hunor a sirály is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default Értékek frissülése

"Értékek pontosabb frissítése. Mostantól minden lényeges akció után frissül a pontérték. Eddig a pontérték csak körváltáskor, vagy az ország gazdájának bentlétekor frissült, ezáltal kiszámíthatatlan volt, hogy vajon 2 csata között fog-e frissülni, vagy sem. Mostantól minden lényeges esemény után frissül, ide értve a csatákat (ha például 2 sereget küldesz valakire, akkor a második már mindenképp az első eredményével változott értékkel üt be), a tolvajakciókat (gyújtogatás, emberrablás) és a varázslatokat (tűzgolyó, földrengés) is."

Ezt elmagyarázná nekem valaki? Mert nem vettem volna észre hogy hamarabb frissül az értékpl.: vagyok én 48000 értéken, van egy ori 48070 értéken és 4 körre van, mert abba a körbe földelték és nem frissült az értéke hogy pont fölöttem lenne, hanem még 4 körre van a köv. körváltásig.Akkor ez hogyan van???
Sponsored Links
  #2  
Old 12-08-2006, 17:13
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 22%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Hunor a sirály View Post
"Értékek pontosabb frissítése. Mostantól minden lényeges akció után frissül a pontérték. Eddig a pontérték csak körváltáskor, vagy az ország gazdájának bentlétekor frissült, ezáltal kiszámíthatatlan volt, hogy vajon 2 csata között fog-e frissülni, vagy sem. Mostantól minden lényeges esemény után frissül, ide értve a csatákat (ha például 2 sereget küldesz valakire, akkor a második már mindenképp az első eredményével változott értékkel üt be), a tolvajakciókat (gyújtogatás, emberrablás) és a varázslatokat (tűzgolyó, földrengés) is."

Ezt elmagyarázná nekem valaki? Mert nem vettem volna észre hogy hamarabb frissül az értékpl.: vagyok én 48000 értéken, van egy ori 48070 értéken és 4 körre van, mert abba a körbe földelték és nem frissült az értéke hogy pont fölöttem lenne, hanem még 4 körre van a köv. körváltásig.Akkor ez hogyan van???
Ez értéke (48070) frissült. A pontlistabeli helyezése nem, a pontlista rendezésének elve nem változott, az körönként egyszer történik. A távolságot több tényező is befolyásolja, többek között a helyezés, ami csak körváltáskor aktualizálódik.

Ez nem egyenlő az értékkel, ami az aktuális terület és a népesség által kiadott pontérték.
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 12-08-2006, 17:14
Hunor a sirály Hunor a sirály is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ez értéke (48070) frissült. A pontlistabeli helyezése nem, a pontlista rendezésének elve nem változott, az körönként egyszer történik. A távolságot több tényező is befolyásolja, többek között a helyezés, ami csak körváltáskor aktualizálódik.

Ez nem egyenlő az értékkel, ami az aktuális terület és a népesség által kiadott pontérték.
Jó de akkor mi az előnye hogy hamarabb frissül az érték?
  #4  
Old 12-08-2006, 17:16
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 22%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Hunor a sirály View Post
Jó de akkor mi az előnye hogy hamarabb frissül az érték?
Mindig az aktuálisat mutatja.
__________________
Hódító * Queosia
  #5  
Old 12-08-2006, 18:29
dreaman68 dreaman68 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2006
Location: Aszód
Posts: 676
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Hunor a sirály View Post
Jó de akkor mi az előnye hogy hamarabb frissül az érték?
sztem pontlista mentegetésnél hasznos
  #6  
Old 12-09-2006, 08:16
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Hunor a sirály View Post
Jó de akkor mi az előnye hogy hamarabb frissül az érték?
Meg latod, hogy a kovetkezo helyezes-frissulesnel hova fog esni kb
  #7  
Old 12-09-2006, 12:53
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Az miért jó, hogy a körtávolság a helyezéstől is függ?
  #8  
Old 12-09-2006, 14:22
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

hogy ne tudd visszakiserni...
  #9  
Old 12-09-2006, 18:05
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
hogy ne tudd visszakiserni...
Ezt jól meggondoltad?

Ha beütnek és a körtávolság nem függne a helyezéstől, hanem csak a pontszámtól, akkor a támadó sokkal jobban eltávolodna.

Tehát pont azt a célt szolgálhatja, hogy tudd visszakísérni. Bár 2B és 1A-ban a felfelé ütő eléggé eltávolodik így is ahhoz, hogy ütés után több körre legyen.

Last edited by -Fegya-; 12-09-2006 at 18:10..
  #10  
Old 12-09-2006, 18:07
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Tehát pont azt a célt szolgálhatja, hogy tudd visszakísérni. Bár 2B és 1A-ban a felfelé ütő eléggé eltávolodik így is ahhoz, hogy ütés után ne lehessen visszakísérni.
????

Ez ugye nem volt komoly? :P
__________________
Remedy
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 18:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu