Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Segítség (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Értékek frissülése (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1168)

Hunor a sirály 12-08-2006 17:07

Értékek frissülése
 
"Értékek pontosabb frissítése. Mostantól minden lényeges akció után frissül a pontérték. Eddig a pontérték csak körváltáskor, vagy az ország gazdájának bentlétekor frissült, ezáltal kiszámíthatatlan volt, hogy vajon 2 csata között fog-e frissülni, vagy sem. Mostantól minden lényeges esemény után frissül, ide értve a csatákat (ha például 2 sereget küldesz valakire, akkor a második már mindenképp az első eredményével változott értékkel üt be), a tolvajakciókat (gyújtogatás, emberrablás) és a varázslatokat (tűzgolyó, földrengés) is."

Ezt elmagyarázná nekem valaki?:o Mert nem vettem volna észre hogy hamarabb frissül az értékpl.: vagyok én 48000 értéken, van egy ori 48070 értéken és 4 körre van, mert abba a körbe földelték és nem frissült az értéke hogy pont fölöttem lenne, hanem még 4 körre van a köv. körváltásig.Akkor ez hogyan van???

Ati 12-08-2006 17:13

Quote:

Originally Posted by Hunor a sirály (Post 52799)
"Értékek pontosabb frissítése. Mostantól minden lényeges akció után frissül a pontérték. Eddig a pontérték csak körváltáskor, vagy az ország gazdájának bentlétekor frissült, ezáltal kiszámíthatatlan volt, hogy vajon 2 csata között fog-e frissülni, vagy sem. Mostantól minden lényeges esemény után frissül, ide értve a csatákat (ha például 2 sereget küldesz valakire, akkor a második már mindenképp az első eredményével változott értékkel üt be), a tolvajakciókat (gyújtogatás, emberrablás) és a varázslatokat (tűzgolyó, földrengés) is."

Ezt elmagyarázná nekem valaki?:o Mert nem vettem volna észre hogy hamarabb frissül az értékpl.: vagyok én 48000 értéken, van egy ori 48070 értéken és 4 körre van, mert abba a körbe földelték és nem frissült az értéke hogy pont fölöttem lenne, hanem még 4 körre van a köv. körváltásig.Akkor ez hogyan van???

Ez értéke (48070) frissült. A pontlistabeli helyezése nem, a pontlista rendezésének elve nem változott, az körönként egyszer történik. A távolságot több tényező is befolyásolja, többek között a helyezés, ami csak körváltáskor aktualizálódik.

Ez nem egyenlő az értékkel, ami az aktuális terület és a népesség által kiadott pontérték.

Hunor a sirály 12-08-2006 17:14

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 52802)
Ez értéke (48070) frissült. A pontlistabeli helyezése nem, a pontlista rendezésének elve nem változott, az körönként egyszer történik. A távolságot több tényező is befolyásolja, többek között a helyezés, ami csak körváltáskor aktualizálódik.

Ez nem egyenlő az értékkel, ami az aktuális terület és a népesség által kiadott pontérték.

Jó de akkor mi az előnye hogy hamarabb frissül az érték?

Ati 12-08-2006 17:16

Quote:

Originally Posted by Hunor a sirály (Post 52803)
Jó de akkor mi az előnye hogy hamarabb frissül az érték?

Mindig az aktuálisat mutatja.

dreaman68 12-08-2006 18:29

Quote:

Originally Posted by Hunor a sirály (Post 52803)
Jó de akkor mi az előnye hogy hamarabb frissül az érték?

sztem pontlista mentegetésnél hasznos

Szecsa 12-09-2006 08:16

Quote:

Originally Posted by Hunor a sirály (Post 52803)
Jó de akkor mi az előnye hogy hamarabb frissül az érték?

Meg latod, hogy a kovetkezo helyezes-frissulesnel hova fog esni kb :)

-Fegya- 12-09-2006 12:53

Az miért jó, hogy a körtávolság a helyezéstől is függ?

Smooth Scroller 12-09-2006 14:22

hogy ne tudd visszakiserni...

-Fegya- 12-09-2006 18:05

Quote:

Originally Posted by Smooth Scroller (Post 53112)
hogy ne tudd visszakiserni...

Ezt jól meggondoltad?

Ha beütnek és a körtávolság nem függne a helyezéstől, hanem csak a pontszámtól, akkor a támadó sokkal jobban eltávolodna.

Tehát pont azt a célt szolgálhatja, hogy tudd visszakísérni. Bár 2B és 1A-ban a felfelé ütő eléggé eltávolodik így is ahhoz, hogy ütés után több körre legyen.

Remedy 12-09-2006 18:07

Quote:

Originally Posted by -Fegya- (Post 53153)
Tehát pont azt a célt szolgálhatja, hogy tudd visszakísérni. Bár 2B és 1A-ban a felfelé ütő eléggé eltávolodik így is ahhoz, hogy ütés után ne lehessen visszakísérni.

????

Ez ugye nem volt komoly? :P


All times are GMT +1. The time now is 00:23.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu