View Single Post
  #2  
Old 03-19-2007, 23:16
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Azért az, hogy körönként 1%-al többet regenerálódsz ugye nem egyenértékű a varázslatonként 1%-al kisebb fáradással

Ennyit még engednék, hogy ez így legyen, de többet biztosan nem... Ez ugye a könnyű varázslatoknál előny, a nehéz varázslatoknál viszont hátrány lenne. Mert még 2 földrengésen buksz 1%-ot, addig egy kristálygömbön nyersz 5-6%-ot.
Régi rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor 7%-ot. Tehát meg tudsz csinálni 3.5 kristálygömböt

Új rendszer:

1 kv-val ugye 6%-ot regenerálódsz (ha megy a reg). Ha varázsló vagy, akkor is 6%-ot. Tehát tudsz csinálni (2%-1%=1% ) 6 kristálygömböt 1 kv-nyi regenerálódással

Szóval értitek...

Szóval így sokkal használhatóbb lenne

Viszont tolvaj személyiségnél ez egy kicsit kockázatos... Hiszen akkor a félelf 2%-ért lopna, ami barátok között sem semmi . Tehát nála maradna ugyanez... Esetleg a félelf kivételével a többi faj megkapná...? Ki tudja Majd okosok megmondjátok
ezzel egyetértek... a vari személyiségnél tényleg hasznos lenne,főleg aki szeret sokat gömbözni annak. viszont a tolizás a fél-elfeknek tápos lenne nagyon is. 1/3 x többször férne be, azért nem mind1 hogy 1 készüli alatt 25x tud hozni, vagy csak 16-17x...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni