Thread: Felmért sereg
View Single Post
  #5  
Old 11-13-2006, 16:50
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 20%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Netelek View Post
Hi!
ha valakine felmérem a seregét akkor azt miért nem tudom meg, hogy, mikorra ér vissza a sereg?
Szerintem a sereg felmérése nem ér valami sokat igy, ahogy most van, szerintem lehetne egy picit tuningolni.
Kedves "Netelek" nevű fórumozó! (És persze mindenki más, akit érdekel ez a téma, annak ellenére, hogy ide a javaslatokat várjuk, és ebben egy szem javaslat se volt.)

Miért gondolod, hogy haszontalan dolog megtudni egy országról, hogy milyen serege van?

A Hódító egy olyan stratégiai játék, ahol számolással kiszámolhatod -- akár előre is --, hogy győzni fogsz, vagy sem. A számítások feltétele, hogy minden szükséges adattal rendelkezz. Ilyen például az, hogy akit támadsz, annak mekkora serege van.

Ha ezt nem tudod, akkor nem tudod kiszámolni, és csak a szerencsén múlik, hogy sikerül-e a támadásod.

Bár szerencsejáték jelleggel is lehet a Hódítót használni, nem ez az elsődleges funkciója.

Ha ismered az ellenfeled seregének összetételét, akkor kiszámíthatod, hogy mennyi sereget küldj, hogy biztosan beüsd.

Természetesen ehhez tudnod kell, hogy melyik egység hány pontos védőértékkel rendelkezik, és melyik egység hány pontos támadóértékkel rendelkezik.

Ezen kívül tudnod kell, hogy az egyes fajok milyen tulajdonságokkal rendelkeznek, és az egyes varázslatok a számítást hogyan módosítják.

Ezekről a súgóübal olvashatsz bővebben. Jajj, már megint bunkó vagyok, és nem másolom be ide, hogy a katona védő és támadóértéke 1, az elité 5, stb. Kérlek bocsáss meg, hogy csak félinformációt adtam ezügyben. Ha úgy érzed, hogy szükséges, hogy leírjam pontosan, hogy melyik egységnek mennyi a pontos értéke, illetve a tudománytekercsek hogyan befoklyásolják az értékeket, szólj, és leírom azt is szívesen. 1 tekercs például még nem növeli a tudományban elért hatásfokot. 2 tekercs sem. Még 3 sem. 4 tekercs sem. 5 terekcs esetén már majdnem félúton jársz. Ha 6 tekercsed van, akkor már közelítesz ahhoz, hogy meglegyen a +1%, de még mindig szükséges hozzá pár tekercs.


Visszatérve az eredeti kérdésedre: haszontalannak tartod tehát, hogy pontosan meghatározhatod, hogy az ellenfelednek milyen serege van. Kifejtenéd bővebben, hogy miért gondolod ezt? Rengeteg olyan játékost ismerek, akik ezt kifejezetten hasznos információnak tartják, hiszen a támadást ez alapján lehet pontosan kiszámolni. Te miért nem?

Mi a pontos javaslatod, mit kellene még jelezni? Beszélgessünk róla egy jót. Fejlesztve ugyan nem lesz semmi, de biztos vagyok benne, hogy nagypon jókat diskurálunk majd itt.
__________________
Hódító * Queosia