Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #5  
Old 11-13-2006, 16:50
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Netelek View Post
Hi!
ha valakine felmérem a seregét akkor azt miért nem tudom meg, hogy, mikorra ér vissza a sereg?
Szerintem a sereg felmérése nem ér valami sokat igy, ahogy most van, szerintem lehetne egy picit tuningolni.
Kedves "Netelek" nevű fórumozó! (És persze mindenki más, akit érdekel ez a téma, annak ellenére, hogy ide a javaslatokat várjuk, és ebben egy szem javaslat se volt.)

Miért gondolod, hogy haszontalan dolog megtudni egy országról, hogy milyen serege van?

A Hódító egy olyan stratégiai játék, ahol számolással kiszámolhatod -- akár előre is --, hogy győzni fogsz, vagy sem. A számítások feltétele, hogy minden szükséges adattal rendelkezz. Ilyen például az, hogy akit támadsz, annak mekkora serege van.

Ha ezt nem tudod, akkor nem tudod kiszámolni, és csak a szerencsén múlik, hogy sikerül-e a támadásod.

Bár szerencsejáték jelleggel is lehet a Hódítót használni, nem ez az elsődleges funkciója.

Ha ismered az ellenfeled seregének összetételét, akkor kiszámíthatod, hogy mennyi sereget küldj, hogy biztosan beüsd.

Természetesen ehhez tudnod kell, hogy melyik egység hány pontos védőértékkel rendelkezik, és melyik egység hány pontos támadóértékkel rendelkezik.

Ezen kívül tudnod kell, hogy az egyes fajok milyen tulajdonságokkal rendelkeznek, és az egyes varázslatok a számítást hogyan módosítják.

Ezekről a súgóübal olvashatsz bővebben. Jajj, már megint bunkó vagyok, és nem másolom be ide, hogy a katona védő és támadóértéke 1, az elité 5, stb. Kérlek bocsáss meg, hogy csak félinformációt adtam ezügyben. Ha úgy érzed, hogy szükséges, hogy leírjam pontosan, hogy melyik egységnek mennyi a pontos értéke, illetve a tudománytekercsek hogyan befoklyásolják az értékeket, szólj, és leírom azt is szívesen. 1 tekercs például még nem növeli a tudományban elért hatásfokot. 2 tekercs sem. Még 3 sem. 4 tekercs sem. 5 terekcs esetén már majdnem félúton jársz. Ha 6 tekercsed van, akkor már közelítesz ahhoz, hogy meglegyen a +1%, de még mindig szükséges hozzá pár tekercs.


Visszatérve az eredeti kérdésedre: haszontalannak tartod tehát, hogy pontosan meghatározhatod, hogy az ellenfelednek milyen serege van. Kifejtenéd bővebben, hogy miért gondolod ezt? Rengeteg olyan játékost ismerek, akik ezt kifejezetten hasznos információnak tartják, hiszen a támadást ez alapján lehet pontosan kiszámolni. Te miért nem?

Mi a pontos javaslatod, mit kellene még jelezni? Beszélgessünk róla egy jót. Fejlesztve ugyan nem lesz semmi, de biztos vagyok benne, hogy nagypon jókat diskurálunk majd itt.
__________________
Hódító * Queosia
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1A események -Fegya- Általános beszélgetés Hódítós témákban 14326 07-28-2025 11:40
Szövetséges felé vonuló sereg megállítása. Mland Elvetett javaslatok 0 11-07-2006 10:54
Szövetség felé vonuló sereg megállítása. Mland Elvetett javaslatok 0 11-07-2006 10:53
Meddig marad a segítő sereg Láma Általános beszélgetés Hódítós témákban 16 07-21-2006 14:58
Kényelmi újitások - Felmért szövetség olasz Megvalósult javaslatok 22 07-19-2006 12:44


All times are GMT +1. The time now is 04:01.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu