View Single Post
  #11  
Old 10-14-2006, 12:03
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
1 000 heki
2 000 heki 225 katona
3 000 heki 450 katona
4 000 heki 675 katona
5 000 heki 900 katona MINIMUM: 500 katona
6 000 heki 1125 katona
7 000 heki 1350 katona
8 000 heki 1575 katona
9 000 heki 1800 katona
10 000 heki 2025 katona MINIMUM: 1000 katona
11 000 heki 2250 katona
12 000 heki 2475 katona
13 000 heki 2700 katona
14 000 heki 2925 katona
15 000 heki 3150 katona MINIMUM: 2000 katona
16 000 heki 3375 katona
17 000 heki 3600 katona
18 000 heki 3825 katona
19 000 heki 4050 katona
20 000 heki 4275 katona MINIMUM: 3000 katona

Ezzel a megoldással a Wand által észlelt probléma is megoldódik, nincs szükség arra sem,hogy X heki fölött bárkinek is maxoljuk a felfedezésszámlálóját és az eredeti problémát is kezeljük miszerint a felfedezés túl könnyű út jelenleg a háborúhoz képest.
nekem itt még mindig uganaz a gondom mint az előzővel

ha van két ori 10.000 hektáron, mindekttő 2Kval lépett, az egyik végig ütötte magát szerzett +8K hekit, az ezután 1.000 katonáért fedezhetne, ezzel szemben aki a szerzett 8Kból 6-7K-t felfedezett, az onnantól 1.125 katonáért fedezhetne. tehát az az ori aki 10K-n a szerzett területének a 80%-át fedezte, annak csak 125 katonával kerülne többe a felfedezés.

a helyzet ugyanez lenne 15K-n is ha egy ori a végig ütötte magát akkor 2.000 katonáért fedezhetne, ha pedig a szerzett területnének a 80%ét fedezte (10,4K) akkor 2.025 katonáért fedezhetne tovább, azaz itt már csak 25 katonával lenne neki több

20K-n meg még roszabb a helyzet, mert ha egy ori végig üti magát, akkor 3000 katona, szemben ezzel aki 80%ot fedezett (14,4K), annak 2925 katonára jönne ki, tehát a 3000 lépne életbe, tehát az eltérés 0 lenne.

Last edited by wand; 10-14-2006 at 12:06..
Reply With Quote
Sponsored Links