A piac nem raktárat a legegyszerübben énszerintem úgy lehet megoldani, ahogy szinte minden más fejlesztés volt, egyszerűen. 
Lássuk mik a problémák a piaccal amik a valóságban is előfodulnak. 
 
A piacon lévő egységek nem esznek!!! 
ha nem esznek az országomban elmennek a lakosaim, ha a piacon vannak akkor biztos valaki más eteti őket, amiért nem kell fizetnem!? 
 
A megírt tekercsek az országomban kopnak időarányosan ahogy használja azt az országom, de ha kirakom a piacra valahogy megáll felettük az idő, de mégiscsak telik, mert x idő múlva visszahozzák őket, és újra kopni fognak. 
 
Ezek azok a legfontosabb témák szerintem, amiket érinteni kellene. 
 
Persze ez felvet egy két másik kérdést is, hogy a lakosok esznek, a kiképzett katonák szintén esznek, de amíg képzem őket és "tanulnak" közben nincs szükségük élelemre. Valamint ha otthon vannak és nincs háborús időszak, akkor a moráljuk csökken. 
Ami jelenleg van, hogy nincs otthon katona és a katonai morál 95% környékén van, majd megveszem/visszaveszem őket piacról és a kiéheztetett katonák akik nem kellettek, jó morállal szállnak harcba. 
 
Javaslat: a piacon lévő katonákat ugyanúgy el kelljen látni mint ha otthon lennének. zsold+gabona+morálváltozás+ahogy a csatába vezető úton hulljanak el belőlük mivel mennek valahova és lehet vissza is fognak jönni tehát visszafele is. 
Képzésen lévő katonákat szintén etetni kelljen. 
a piacon lévő tekercsek pedig kopjanak, mivel használatban vannak szállításkor ugyanúgy mint amikor az országomban vannak duplán kopjanak, egyszer kiérkezéskor, egyszer meg amikor visszahozzák eladatlanul. Ezt szintspecifikusnak tartanam, ötödik szinten 1% 4. en 1,5% 3. on 2%, 2.on 2,5%, a császári szinten 5%. 
nyersanyag piacra való termeléskor ugyanúgy mint ha karavánon küldeném valahogy csökkenhetne ki és hazafele szállításkor 
piac épület plusz funkciója, minden működő piac területarányosan elfoglalt %ban 10%al csökkenti ezen veszteségeket(a katonák ellátását nem befolyásolja)maximum 50%ig, kufár személyiség+10%. 
 
Miért látom azt, hogy ezekre szükség van? 
ki használta már célnak megfelelően a szárazság varázslatot 1. szinten? 
kinek van mezőgazdaság tekercse elfeken kívűl használatban az 1. szinten? 
a hozzuk vissza a felest az A nak témából lett változtatásba bekerült a tanyamalusz eltörlése a felesnél ez valóban számítana ott jelenleg? 
Az orkok spec varija számít valamit a játékban, hogy a katonai egységek kevesebb élelmet fogyasztanak? 
Az élőhalott mint faj a férőhelyén+katonai egységerőn kívűl kívűl számít valamit A ban(mert ugye a betegség nem gond, nyersi mint a pelyva a piacon, építünk kórházat, kirakjuk a katonákat piacra, majd ha kell fokozunk be lakost elv van életben)? 
Ja tekercskopásra visszatérve 1/A szinten eltörölném a 200hekiig nem kopik a tekercs szabályt, vagy az onnan való kiesést hoznám be ha az ország X körig az utolsó 30%ban van(bár ez utóbbi egy idő után drasztikusan csökkentheti a csoportlétszámot tehát nem biztos, hogy jó ötlet, vagy valami változtatás kell benne) 
 
Tudom ez így alapjaiban változtatja meg a játékot, de rengeteg változtatás azért lett behozva mert az életképtelen országok nem illenek bele ebbe a világba(gondolok itt a korház lakosságnövelő szerepére tanyafreeként). 
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
				 
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 |