Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 01-06-2014, 10:10
hunekike2 hunekike2 is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 6
Activity: 0%
Longevity: 62%
Default

A piac nem raktárat a legegyszerübben énszerintem úgy lehet megoldani, ahogy szinte minden más fejlesztés volt, egyszerűen.
Lássuk mik a problémák a piaccal amik a valóságban is előfodulnak.

A piacon lévő egységek nem esznek!!!
ha nem esznek az országomban elmennek a lakosaim, ha a piacon vannak akkor biztos valaki más eteti őket, amiért nem kell fizetnem!?

A megírt tekercsek az országomban kopnak időarányosan ahogy használja azt az országom, de ha kirakom a piacra valahogy megáll felettük az idő, de mégiscsak telik, mert x idő múlva visszahozzák őket, és újra kopni fognak.

Ezek azok a legfontosabb témák szerintem, amiket érinteni kellene.

Persze ez felvet egy két másik kérdést is, hogy a lakosok esznek, a kiképzett katonák szintén esznek, de amíg képzem őket és "tanulnak" közben nincs szükségük élelemre. Valamint ha otthon vannak és nincs háborús időszak, akkor a moráljuk csökken.
Ami jelenleg van, hogy nincs otthon katona és a katonai morál 95% környékén van, majd megveszem/visszaveszem őket piacról és a kiéheztetett katonák akik nem kellettek, jó morállal szállnak harcba.

Javaslat: a piacon lévő katonákat ugyanúgy el kelljen látni mint ha otthon lennének. zsold+gabona+morálváltozás+ahogy a csatába vezető úton hulljanak el belőlük mivel mennek valahova és lehet vissza is fognak jönni tehát visszafele is.
Képzésen lévő katonákat szintén etetni kelljen.
a piacon lévő tekercsek pedig kopjanak, mivel használatban vannak szállításkor ugyanúgy mint amikor az országomban vannak duplán kopjanak, egyszer kiérkezéskor, egyszer meg amikor visszahozzák eladatlanul. Ezt szintspecifikusnak tartanam, ötödik szinten 1% 4. en 1,5% 3. on 2%, 2.on 2,5%, a császári szinten 5%.
nyersanyag piacra való termeléskor ugyanúgy mint ha karavánon küldeném valahogy csökkenhetne ki és hazafele szállításkor
piac épület plusz funkciója, minden működő piac területarányosan elfoglalt %ban 10%al csökkenti ezen veszteségeket(a katonák ellátását nem befolyásolja)maximum 50%ig, kufár személyiség+10%.

Miért látom azt, hogy ezekre szükség van?
ki használta már célnak megfelelően a szárazság varázslatot 1. szinten?
kinek van mezőgazdaság tekercse elfeken kívűl használatban az 1. szinten?
a hozzuk vissza a felest az A nak témából lett változtatásba bekerült a tanyamalusz eltörlése a felesnél ez valóban számítana ott jelenleg?
Az orkok spec varija számít valamit a játékban, hogy a katonai egységek kevesebb élelmet fogyasztanak?
Az élőhalott mint faj a férőhelyén+katonai egységerőn kívűl kívűl számít valamit A ban(mert ugye a betegség nem gond, nyersi mint a pelyva a piacon, építünk kórházat, kirakjuk a katonákat piacra, majd ha kell fokozunk be lakost elv van életben)?
Ja tekercskopásra visszatérve 1/A szinten eltörölném a 200hekiig nem kopik a tekercs szabályt, vagy az onnan való kiesést hoznám be ha az ország X körig az utolsó 30%ban van(bár ez utóbbi egy idő után drasztikusan csökkentheti a csoportlétszámot tehát nem biztos, hogy jó ötlet, vagy valami változtatás kell benne)

Tudom ez így alapjaiban változtatja meg a játékot, de rengeteg változtatás azért lett behozva mert az életképtelen országok nem illenek bele ebbe a világba(gondolok itt a korház lakosságnövelő szerepére tanyafreeként).
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to hunekike2 For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1/A közös raktár -Fegya- Megvalósult javaslatok 69 01-28-2011 17:38
Piac mint raktár változtatása (avagy jó ez így) Kutyuleee Általános beszélgetés Hódítós témákban 44 01-16-2008 01:18
Raktár reform volt eredetileg, de most már mindenről van benne szó Tyborrex Általános beszélgetés Hódítós témákban 93 08-25-2007 23:31
05.06. Raktár Ati Hódító Kézikönyv 5 07-24-2007 16:59
Piac Diki Elvetett javaslatok 0 01-08-2007 12:43


All times are GMT +1. The time now is 14:36.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu