Quote:
Ez az üzenet kifejezetten NEM TETSZETT a következő fórumozóknak:
LiverPool
|
Mi a létjogosultsága egy stratégiai játékban a menekülésnek? Persze, menekülni lehet bármelyik csoportban, szabadságra, lefelé, felfelé, fellépéssel, újrával...
De ez A. A menekülők nagytöbbsége menekülhet le 5-ös csoportba... Menjen is, ha nem való A-ba.
Ha én és a klánom napokat, akár heteket tervezünk egy klántámadást, akkor miért tehető az egész ütést tönkre azzal, hogy max 9 gomb megnyomásával nagyságrendekkel lecsökkenthető a foglalás mértéke? Ráadásul le sem reagálható. Nincs az a módszer, amivel tehetsz ellene, még csak annyi sem, hogy te is kidobálod a tagokat, hogy akkor legalább 1-1-ben üss egy normálisat...
Miért megoldás az, hogy olyan időpontot kell keresni, vagy el kell hívni randevúra Fortunát ahhoz, hogy ne szúrjon ki az ellen egy ráállást, és ne tudjon az ellen minden tagot kidobni 1%-nyi földleadásért...
Miért csak a támadó klánnak kell felkészülni valamire? Miért nem lehet minden klánnak benn tartani azt a minimális egységet, amivel esetleg védhető, vagy szembe támadható egy másik klán?
Miért okoz problémát az, hogy egy passzív klánnál esznek benn az egységek? Mire akarnak pénzt raktározni? Az ácsorgásra? Ja, nem a fokozásra, hogy egyéniben se legyen könnyű 1 hektárt ütni rajtuk...
A játéknak ezt a kiskapuját be kellene végre zárni, mert félelmetes, hogy egy nagy, aktív, hadis klán mostanában jobban fél attól, hogy kidobálják a tagokat, mint hogy pattannak...
Ez nem hiszem, hogy a klántámadások gyakoriságát idézné elő...