View Single Post
  #36  
Old 10-15-2009, 16:39
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Én főként a régi témákat nézegettem, és megpróbálom összeszedni a sok-sok ötletet, ami volt...

Lássuk ezeket:
Quote:
Originally Posted by Dus View Post
- Lehetnének külön klánépületek klánvároson kívül. Pl.: ami jelezné a klánváros területének a határát, vagy esetleg egy-egy őrtorony, amiben ha állomásoznak a játékosok, akkor azon a területen, amit belát a karakter, látja, hogyha elmegy valaki...Minél nagyobb lenne az őrtorony, annál többen állomásozhatnának benne, stb. Ezen épületeket csak különleges rangú személy építhetné...
Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Sziasztok!

Azt javaslom, hogy a felfrissülés vari, ne csak mp-t töltsön vissza, hanem csökkentse a karakter fáradságát. Én arra gondoltam, hogy minden egyes varázslat 1-el csökkentené az utána lévő lépések mp szükségletét, de a minium alá nem menne (úton 1 mp / lépés, mezőn 2 mp / lépés, stb.). Így lényegében csak a karakter fáradságát csökkenti. (Ha sokat lépsz van, hogy még szekér nélkül is 5 vagy még több mp fogy lépésenként, az úton! Ez egyel csökkenne varázslatonként!)...

És már csak azért sem lehetne soknak mondani ezt a csökkenést, mert tickváltáskor is visszaesik alap értékre, de ha valaki gyorsan szeretne eljutni A-ból B-be, akkor egy nagyon pici előnyt kapna...
Már többen is írták, és sok-sok ötlet volt a kovácsolás körül, így most összegezném ezeket is:
- Különböző fokú kovácsolási képesség
- Minél többet kovácsoltál, annál jobbat fogsz tudni következőre. Pl.: több sebzés, nagyobb találati esély, 1-2 különleges képesség, stb.
- Fémből, kristályból, aranyból is, és ennek kombinációiból is lehessen kovácsolni. Kardot, kristálykardot, aranykardot. Kristály -, és aranykard különleges előnyöket adjon
- Varázsitalokat is lehessen belekovácsolni a fegyverbe, így azok az adott kategóriából (zöld - életerő, stb.), adnak egy kevés pluszt a viselőnek

Aztán:
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Mágikus gyűrűk:

Szél gyűrűje

Hajózást segíti, ha viseled. (+200 vizi MP)
HajóMP visszatöltődés +10%-ka gyorsabb.

Feltétel viseléshez:
hajózási képzettségek megléte
10. szint
alapszintű mágia



Energiagyűrű

Erődet növeli 50-nel, MP-det 150-nel.
Mp visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.

Feltétel:
10. karakterszint
alapszintű mágia



Varázsgyűrű

VP-t növel 50-nel.
VP visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.

Feltétel:
15. szint
magas szintű mágia



Élet gyűrűje

ÉP-t növel 100-zal.
ÉP visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.

Feltétel:
15. szint
alapszintű mágia



Őrjöngés gyűrűje (esetleg Vérszomj gyűrűje?) (a Berserker's ring-et hogy fordítsam? )

+1 sebzés alapból, illetve 200 Erőnkként +1 sebzés minden alap illetve mágikus fegyverre (NEM varázslatokra!)

tehát ha 0-199-es erődvan, és 4-et sebzel karddal, akkor 5-öt fogsz.
ha 200-399-as erőd van, akkor 6-ot.
400-599-as erővel 7-et... és így tovább.

Feltétel:
Harcművészet
Alapszintű mágia
15. szint
Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Írok én is

Új képesség:

Csel

Ellenfeledet ki tudod cselezni, ezzel kapsz még egy plusz támadási lehetőséget az alapokon felül. (második támadással lehet 3 támadásod, harmadikkal 4, stb.)

Esély a cselre: 10%
A csel sebzése: fele, mint amennyit sebeznél alap támadással
Ha a csel sikerül, a támadás 100%-os eséllyel meg be (nem kivédhető)


Követelmény:
- harcművészet
- 25-ös karakterszint
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Új képzettség:

Túlütés


A túlütés segítségével lehetne kritikus sebzést okozni az ellenfeleknek (kritikus találatok formájában... pl nyak, szem, fej, szív, stb.)
A lényeg, hogy a kiadott sebzés 2x akkor a lenne, mint az alapod.
Tehát ha 9-et sebeznél, 18-at fogsz, és így tovább.

esély túlütésre: 10% (ezt növelni/csökkenteni nem lehet)

Követelmény:
harcművészet
extra erő
20. karakterszint
20-as ügyesség
Fenti inkább legyen kritikus ütés.

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Új képzettségek:

Alkudozás:

Megtanulása után, kereskedésnél a kereskedő nem 90%-os áron veszi meg az automata árhoz képest a kereskedelmi tárgyakat, hanem 1 arannyal olcsóbban...Pl. 1000 aranyba kerül valami, akkor nem 900-ért veszi a kereskedő, hanem 1000-1, azaz 999 aranyért.

Feltétele: Nincs


Szelídítés:

Megtanulása után 10 tick alatt egy vadállatot magad mellé tudsz állítani, hogy harcoljon Veled. Csak olyan vadállatot szelídíthetsz meg, melynek szintje kisebb mint a Tied. Minden egyes vadállat tickenként 1 húst eszik meg, és ha elfogy a hús, otthagy...Életereje ugyan úgy fogy, mintha ellened harcolna, csak épp segít Neked.

Feltétele: 15. szint


Nyomkeresés:

Megtanulása után, ha használod (pl. mint a keresést), megtudod, hogy az utóbbi 10 tickben, ki járt az adott mezőn, és azt is, hogy ez hány tickje történt...

Feltétele: alvilág


Vakharc:

Megtanulása után, ha vak vagy, akkor is a harcban el tudod találni az ellenfeled, de csak 10%-os eséllyel. Ezen kívül, akár harcolsz, akár nem, látod, és használhatod a tárgyaidat...

Feltétele: 12. szint


Alkímia: (by Toto)

Megtanulása után -csakúgy mint a használ funkció- össze tudjuk keverni a bájitalainkat, melyekből megadott, más bájitalok jönnének ki, melynek egy tartományba random mozognak az értékei (létrehozáskor)...

Feltétele: alvilág, 5. szint

Használatának feltétele: 20 ügyesség, és minél nagyobb, annál kisebb eséllyel öntöd mellé / rontod el, stb.
Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Precizitás:

Megtanulása után a késdobás, bármilyen fegyverrel is történjen, 3-al nagyobbat sebezzen.

Feltétele: középszintű alvilág, késdobás

Mesterfokú késdobás:

Megtanulása után, a késdobás mellett külön akció lenne, és használatával a karakter 2 kést dobna el a célpont felé. A sebzése ugyan annyi lenne mind a kettőnek külön-külön mint 1-1 késnek.

Feltétele: Haladó alvilág, késdobás, precizitás, Haladó harcművészet
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Régebben volt ezekre az épületekre már javaslatom (pénzért instant regenerálódás! elég részletesen kifejtettem!), ha jól emlékszem. De egyszerűsíthetjük is a dolgot az alábbiak szerint:


Templom:

Rajta állva 5x gyorsabban regenerálódjon az MP-d és a VP-d, online.


Kórház:

Rajta állva 5x gyorsabban regenerálódjon az MP-d és az ÉP-d, online.

Ezeket szerintem érdemes lenne berakni. És mivel már van amelyik több hónapja ott áll más topicban, gondoltam így felhozom, így látja Ati is, és Ti is tudtok véleményt alkotni róla.

Last edited by Dus; 10-15-2009 at 17:02..
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post: