|
|
![Hódító / Queosia forum](v6/forum_head.png) |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Ötletek, javaslatok Ha új ötleted, javaslatod, kérésed van, akkor azt ide írd meg. |
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-15-2009, 11:01
|
Junior Member
|
|
Join Date: Aug 2009
Posts: 29
Activity: 0%
Longevity: 80%
|
|
Semmi ùj ötlet? ![Frown](images/smilies/frown.gif) Akkor beugrok én egy ùj ötlettel ![Wink](images/smilies/wink.gif) Lehetne csinálni egy "szórakozó helyet" ahol lehetne más játék ágazatba megmérközni pld "biliárd, darts, bowling " tudom is én milyen egyszerü játekok még vannak, egy olyan "játék a játékban" -ra gondoltam ![Smile](images/smilies/smile.gif) Ott meg az elsö 3 legügyesebb játékos(karakter) neve szerepelne az adott ágazatban
Vélemények?
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-15-2009, 11:15
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,199
Activity: 2%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by rumec
Semmi ùj ötlet? ![Frown](images/smilies/frown.gif) Akkor beugrok én egy ùj ötlettel ![Wink](images/smilies/wink.gif) Lehetne csinálni egy "szórakozó helyet" ahol lehetne más játék ágazatba megmérközni pld "biliárd, darts, bowling " tudom is én milyen egyszerü játekok még vannak, egy olyan "játék a játékban" -ra gondoltam ![Smile](images/smilies/smile.gif) Ott meg az elsö 3 legügyesebb játékos(karakter) neve szerepelne az adott ágazatban
Vélemények?
|
Ez az, amikor beleszólok, hogy nem jó az irány. Kismillió ilyen játék van a neten, felesleges ezeket keverni.
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-15-2009, 11:56
|
Junior Member
|
|
Join Date: Aug 2009
Posts: 29
Activity: 0%
Longevity: 80%
|
|
ok, nem jó ötlet ![Smile](images/smilies/smile.gif) De valami hiányzik,valami szikra, ami érdekessé tenné a játékot, és szerintem nem 2-3 játszik, több ötlet kéne, mert az ötletekböl születnének a jobbnál jobb ötletek. Várunk az ùj változásokra, irány adó lenne az ùj ötletekhez ![Stick Out Tongue](images/smilies/tongue.gif)
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-15-2009, 12:05
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Quote:
Originally Posted by rumec
ok, nem jó ötlet ![Smile](images/smilies/smile.gif) De valami hiányzik,valami szikra, ami érdekessé tenné a játékot, és szerintem nem 2-3 játszik, több ötlet kéne, mert az ötletekböl születnének a jobbnál jobb ötletek. Várunk az ùj változásokra, irány adó lenne az ùj ötletekhez ![Stick Out Tongue](images/smilies/tongue.gif)
|
Rengeteg új ötlet született már, ami kapcsolódik is a játékhoz ![Smile](images/smilies/smile.gif)
__________________
---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő ![Smile](images/smilies/smile.gif) (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-15-2009, 15:43
|
Junior Member
|
|
Join Date: Jul 2009
Posts: 41
Activity: 0%
Longevity: 81%
|
|
Lehetne olyan helyet létrehózni, (egyféle aréna), arra hogy felmérje egy adott karakter az erősségét. Én úgy gondolnám ezt, hogy lennének mobok erősségi sorrendben állítva (nagyon gyengétől kezdve fokozatosan erősődnének egészen a nagyon durvákig) és a karakterek próbálhatnák, hogy mit bírnak.
És lehetne valami célt is kitűzni, mondjuk a rangsorban a 20. legerőssebb mobot megőlő karakter kapjon valamit. Ez lehetne tp, pénz, valami extrás tárgy, plusz tanulás persze a mob erősségétől függően. Pl. plusz tanulást adhatna egy olyan mob, amit vagy fél óráig kell ütni. Nem kötném szinthez ezeket a csatákat, bármilyen karakter megtámadhatna akármilyen erős mobot, amit szeretne. Azért kellene sorrendben erőssődve felállítani őket, hogy mindenki tudja, hogy mennyi erőss az adott mob, vagy esetleg a nevében lehetne az erősségére utalni.
Ez csak egy ötlet nagyvanalakban, sok finomításra szórulna, mire a játékban megvalósítható lenne.
Várom az észrevételeket ezzel kapcsolatban.
|
The Following 3 Users Say Thank You to csabesz7 For This Useful Post:
|
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-15-2009, 16:39
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Én főként a régi témákat nézegettem, és megpróbálom összeszedni a sok-sok ötletet, ami volt...
Lássuk ezeket:
Quote:
Originally Posted by Dus
- Lehetnének külön klánépületek klánvároson kívül. Pl.: ami jelezné a klánváros területének a határát, vagy esetleg egy-egy őrtorony, amiben ha állomásoznak a játékosok, akkor azon a területen, amit belát a karakter, látja, hogyha elmegy valaki...Minél nagyobb lenne az őrtorony, annál többen állomásozhatnának benne, stb. Ezen épületeket csak különleges rangú személy építhetné...
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Sziasztok!
Azt javaslom, hogy a felfrissülés vari, ne csak mp-t töltsön vissza, hanem csökkentse a karakter fáradságát. Én arra gondoltam, hogy minden egyes varázslat 1-el csökkentené az utána lévő lépések mp szükségletét, de a minium alá nem menne (úton 1 mp / lépés, mezőn 2 mp / lépés, stb.). Így lényegében csak a karakter fáradságát csökkenti. (Ha sokat lépsz van, hogy még szekér nélkül is 5 vagy még több mp fogy lépésenként, az úton! Ez egyel csökkenne varázslatonként!)...
És már csak azért sem lehetne soknak mondani ezt a csökkenést, mert tickváltáskor is visszaesik alap értékre, de ha valaki gyorsan szeretne eljutni A-ból B-be, akkor egy nagyon pici előnyt kapna...
|
Már többen is írták, és sok-sok ötlet volt a kovácsolás körül, így most összegezném ezeket is:
- Különböző fokú kovácsolási képesség
- Minél többet kovácsoltál, annál jobbat fogsz tudni következőre. Pl.: több sebzés, nagyobb találati esély, 1-2 különleges képesség, stb.
- Fémből, kristályból, aranyból is, és ennek kombinációiból is lehessen kovácsolni. Kardot, kristálykardot, aranykardot. Kristály -, és aranykard különleges előnyöket adjon
- Varázsitalokat is lehessen belekovácsolni a fegyverbe, így azok az adott kategóriából (zöld - életerő, stb.), adnak egy kevés pluszt a viselőnek
Aztán:
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
Mágikus gyűrűk:
Szél gyűrűje
Hajózást segíti, ha viseled. (+200 vizi MP)
HajóMP visszatöltődés +10%-ka gyorsabb.
Feltétel viseléshez:
hajózási képzettségek megléte
10. szint
alapszintű mágia
Energiagyűrű
Erődet növeli 50-nel, MP-det 150-nel.
Mp visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.
Feltétel:
10. karakterszint
alapszintű mágia
Varázsgyűrű
VP-t növel 50-nel.
VP visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.
Feltétel:
15. szint
magas szintű mágia
Élet gyűrűje
ÉP-t növel 100-zal.
ÉP visszatöltődés +10%-kal gyorsabb.
Feltétel:
15. szint
alapszintű mágia
Őrjöngés gyűrűje (esetleg Vérszomj gyűrűje?) (a Berserker's ring-et hogy fordítsam? ![Big Grin](images/smilies/biggrin.gif) )
+1 sebzés alapból, illetve 200 Erőnkként +1 sebzés minden alap illetve mágikus fegyverre (NEM varázslatokra!)
tehát ha 0-199-es erődvan, és 4-et sebzel karddal, akkor 5-öt fogsz.
ha 200-399-as erőd van, akkor 6-ot.
400-599-as erővel 7-et... és így tovább.
Feltétel:
Harcművészet
Alapszintű mágia
15. szint
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Írok én is
Új képesség:
Csel
Ellenfeledet ki tudod cselezni, ezzel kapsz még egy plusz támadási lehetőséget az alapokon felül. (második támadással lehet 3 támadásod, harmadikkal 4, stb.)
Esély a cselre: 10%
A csel sebzése: fele, mint amennyit sebeznél alap támadással
Ha a csel sikerül, a támadás 100%-os eséllyel meg be (nem kivédhető)
Követelmény:
- harcművészet
- 25-ös karakterszint
|
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
Új képzettség:
Túlütés
A túlütés segítségével lehetne kritikus sebzést okozni az ellenfeleknek (kritikus találatok formájában... pl nyak, szem, fej, szív, stb.)
A lényeg, hogy a kiadott sebzés 2x akkor a lenne, mint az alapod.
Tehát ha 9-et sebeznél, 18-at fogsz, és így tovább.
esély túlütésre: 10% (ezt növelni/csökkenteni nem lehet)
Követelmény:
harcművészet
extra erő
20. karakterszint
20-as ügyesség
|
Fenti inkább legyen kritikus ütés.
Quote:
Originally Posted by Dus
Új képzettségek:
Alkudozás:
Megtanulása után, kereskedésnél a kereskedő nem 90%-os áron veszi meg az automata árhoz képest a kereskedelmi tárgyakat, hanem 1 arannyal olcsóbban...Pl. 1000 aranyba kerül valami, akkor nem 900-ért veszi a kereskedő, hanem 1000-1, azaz 999 aranyért.
Feltétele: Nincs
Szelídítés:
Megtanulása után 10 tick alatt egy vadállatot magad mellé tudsz állítani, hogy harcoljon Veled. Csak olyan vadállatot szelídíthetsz meg, melynek szintje kisebb mint a Tied. Minden egyes vadállat tickenként 1 húst eszik meg, és ha elfogy a hús, otthagy...Életereje ugyan úgy fogy, mintha ellened harcolna, csak épp segít Neked.
Feltétele: 15. szint
Nyomkeresés:
Megtanulása után, ha használod (pl. mint a keresést), megtudod, hogy az utóbbi 10 tickben, ki járt az adott mezőn, és azt is, hogy ez hány tickje történt...
Feltétele: alvilág
Vakharc:
Megtanulása után, ha vak vagy, akkor is a harcban el tudod találni az ellenfeled, de csak 10%-os eséllyel. Ezen kívül, akár harcolsz, akár nem, látod, és használhatod a tárgyaidat...
Feltétele: 12. szint
Alkímia: (by Toto)
Megtanulása után -csakúgy mint a használ funkció- össze tudjuk keverni a bájitalainkat, melyekből megadott, más bájitalok jönnének ki, melynek egy tartományba random mozognak az értékei (létrehozáskor)...
Feltétele: alvilág, 5. szint
Használatának feltétele: 20 ügyesség, és minél nagyobb, annál kisebb eséllyel öntöd mellé / rontod el, stb.
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Precizitás:
Megtanulása után a késdobás, bármilyen fegyverrel is történjen, 3-al nagyobbat sebezzen.
Feltétele: középszintű alvilág, késdobás
Mesterfokú késdobás:
Megtanulása után, a késdobás mellett külön akció lenne, és használatával a karakter 2 kést dobna el a célpont felé. A sebzése ugyan annyi lenne mind a kettőnek külön-külön mint 1-1 késnek.
Feltétele: Haladó alvilág, késdobás, precizitás, Haladó harcművészet
|
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
Régebben volt ezekre az épületekre már javaslatom (pénzért instant regenerálódás! elég részletesen kifejtettem!), ha jól emlékszem. De egyszerűsíthetjük is a dolgot az alábbiak szerint:
Templom:
Rajta állva 5x gyorsabban regenerálódjon az MP-d és a VP-d, online.
Kórház:
Rajta állva 5x gyorsabban regenerálódjon az MP-d és az ÉP-d, online.
|
Ezeket szerintem érdemes lenne berakni. És mivel már van amelyik több hónapja ott áll más topicban, gondoltam így felhozom, így látja Ati is, és Ti is tudtok véleményt alkotni róla. ![Smile](images/smilies/smile.gif)
Last edited by Dus; 10-15-2009 at 17:02..
|
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
|
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-16-2009, 08:32
|
Junior Member
|
|
Join Date: Jul 2009
Posts: 41
Activity: 0%
Longevity: 81%
|
|
Egész sok ötletet összeszedtél ide Dus, nekem főleg a gyűrűs tetszett, mivel ilyen tárgyak nincsenek a játékban és ezzel is nagyobb lenne a használható tárgyak listája.
A képességek között is vannak jók, nekem főleg a: kritkius ütés, csel, szelidítés jön be, de a többiben is van fantázia.
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-19-2009, 08:15
|
Junior Member
|
|
Join Date: Aug 2009
Posts: 29
Activity: 0%
Longevity: 80%
|
|
Hali! Megkérdezném, nem lehetne vissza terelgetni a vaddisznókat meg a medvéket az erdöbe, mert ha megiszok egy foltost,a skorpiók helyett mindig bele akadok ![Smile](images/smilies/smile.gif) Pótléknak csörgökìgyók leselkednének a forró homokba
A második ötlet, igazán lehetne gonosz jellem az eszetlen aljas zombi,aki eszetlenül elpusztìt ![Smile](images/smilies/smile.gif)
Még hozzá füzném, várjuk az ùj küldit ![Stick Out Tongue](images/smilies/tongue.gif)
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-19-2009, 09:21
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,199
Activity: 2%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by rumec
Hali! Megkérdezném, nem lehetne vissza terelgetni a vaddisznókat meg a medvéket az erdöbe
|
De lehet, hajrá! ![Smile](images/smilies/smile.gif) Csak ügyesen! ![Smile](images/smilies/smile.gif)
|
![Old](v6/statusicon/post_old.gif)
10-20-2009, 09:00
|
Junior Member
|
|
Join Date: Sep 2009
Posts: 45
Activity: 0%
Longevity: 80%
|
|
aktív varik
Hy!
Én örülnék egy olyan változtatásnak hogy a csata közben felugró ablakban láthatnám az aktív varázslatokat! HA meg lehetne oldani! Köszike
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 14:54.
![](v6/bg_foot.png) |
|
|
|
|
|
|