View Single Post
  #7  
Old 07-22-2009, 06:03
Dym Dym is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 19
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A gyakorlatban sokkal valószínűbb, hogy nincs elgépelve a cím, csak a szolgáltatója nem engedi át a levelet. @t-online.hu ilyen, @invitel.hu ilyen, hogy a leggyakoribbakat említsem.

Úgy néz ki Ati jól gondolja és nem elírtam a címet, hanem valami más gond van. Tegnap regisztráltam másodszor is (3* ellenőriztem a címet), de arra sem kaptam meg a visszaigazolást.

Inviteles a cím.

A gond az, hogy direkt azért használom ezt a címet, mert a Hódítós eseményekről ugyan erre a címre megkapom az összes országomból az e-mailt. Ezért gondoltam elsőre, hogy én írtam el a címem.

Mi most a megoldás? Van két használhatatlan belépőm..
Át lehet írni az egyiknél a címem másra a másikat pedig törölni vagy várjam meg amíg lehet megint jelentkezni és akkor regisztráljak megint egy másik szolgáltató címével?