Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #2  
Old 05-31-2009, 17:14
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Tök fölösleges és teljesen logikátlan arra menni, hogy lejjebbi szinte több kezdő van, ezért a hulla többet tud sikeresen támadni.

Gondoljunk bele, hogyha egy kezdő van hullával, Neki olyan az 5. szint, mint egy jó (sőt, nagyon jó) játékosnak a 2. szint, élőhalottal. Nem az a cél, hogy a jó játékosokat elősegítsük azzal, hogy feljebb adjuk a bónuszokat, még akkor sem, ha nem kezdőknek való faj az élőhalott! A cél az, hogy játszható faj legyen. Ha tapasztalt játékos kezében van, akkor Neki mindegy 5. és 4. szinten, hogy mennyi haderőt kap, szóval nyugodtan megkaphatja a fix haderőt, viszont ha egy kezdő keze alá kerül (ha 8 faj van, és 5. szinten 13%-nyi hulla van, úgy hogy tapasztaltak nem választják, akkor igen valószínű, hogy kezdő kezébe kerül), akkor ne nagyon tudjon vele játszani, ami így is van, mert egy annyira kezdő, akinek nem való az élőhalott, az minden egységből tart 100-at és kész. Ha már van annyira jó játékos, hogy tudja milyen egységet érdemes tartani, és melyik épületeket érdemes építeni, akkor had legyen már annyira jó, hogy játszhasson normálisan hullával. Ehhez viszont 5. szinten is meg kéne Neki adni a bónuszt, ami a fix hadibónusz mellett áll.

Amúgy nem tudom mit rágcsálunk ezen, mert 2 fórumozó van (max 3) aki a hektárarányos bónuszt tartja jobbnak, a többiek mind nem... Szóval kár tovább feszegetni ezt a témát

Szóval visszatérve a javaslatokhoz, még nem hallottam véleményt (kivéve BigPi-től ) a javaslatomra:

Quote:
Originally Posted by Dus View Post

- Mostani hadibónusz helyett javasoltam, sima 30%-os bónuszt!
- Ezen felül, 10x jobban növekedő autorezisztet toli akciók ellen (minél többet gyújtanak, annál nagyobb védelmed van ellene, ez benne van most is a játékban, csak az élőhalottnál, ez sokkal gyorsabban növekedne. Így a pénze is talán jobban lenne védve, és embert is kevésbé lehetne lopni, de mégis lehetne Neki ártani...)
- 20% több férőhely (by Remy, de jó ötletnek tartom)
- 50% kitámadásbónusz (ami a védelmét növeli, ha nagyobb a kitámadásra küldött sereg támadóereje, mint az otthon maradt sereg védőereje) VAGY annyiszor nagyobb betegséget adjon, mint ahány sereggel beütik...
- Minden elhullott egységet, nyertes csatánál, NEM alap katonaként, hanem olyan egységként kapja meg, ami elhullott, és mészárlásnál is!
- Esetleg a házak építése kevesebb nyersanyagba és/vagy időbe kerüljön
Jó lenne, ha többen azért reagálnátok rá, mert ha csak a kezdők/nem kezdők, fix hadibónusz/nem fix hadibónuszos témát folytatjuk, újabb 3 év kell majd megint ahhoz, hogy 1-ről 1,1-re jussunk, mikor 2 a megerősített élőhalott faj

Tehát várom a véleményeket
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post: