Quote:
Originally Posted by BigPi2
"Tudtad, hogy ez a javaslat kisebb támadó erőt biztosítana a hullának második szinten, mint amennyivel jelenleg rendelkezik?
|
Azt mégis hol írta le bárki is, hogy a szintenkénti hadibónusz elveszik EBBEN a javaslatban??
Úgyhogy szerintem nem tudta
On:
Amúgy én a 100% gyújtásrezisztet nem tartom jónak, helyette beraknám a régebben sokat emlegetett 10x-es autoreziszt növekedést, nem csak gyújtásra (fú, talán még emberlopás lehetséges, szóval ez nem nagy ügy...)
E mellé, beraknám a Remy féle 20%-os férőhelybónuszt.
És, a szintenkénti hadóbónusz helyett sima 30%-os haderőbónuszt (védelem ÉS támadás) és 50%-os kitámadási bónuszt adnék (mint az orknál, csak kicsit több)...
Mivel a hulla, alapból gyenge, és könnyen sebezhető, ezért a 20% férőhelybónusszal egy picit lehetne erősíteni, és az autóvédelem gyorsított növekedésével meg védeni. Ezen kívül, a hulla még gyengébb, mert vakon kell általában kimennie, viszont a még 30%-os haderőbónusz, az majdnem hogy helyettesíti a mostani rendszert...Csak ugye A-ra nem tervezzük a hullát, így az ott lévő 40% most nem érdekes

Jah, és gondolkodhat ő is azért nagyon picit, hogy akkor most full sereggel támadjak, és ne érdekel érdekeljen, hogy van 50% kitámadásbónuszom, vagy hagyjak otthon egy keveset, ami elég erős, legalábbis a mostani állapothoz képest.
+ ez a hullának még jobban lehetőséget ad az íj/paci felállásra, mint most!
Tehát, mégegyszer, röviden amit adnék:
- 10x-es autovédelem toli akciók ellen
- 20% férőhelybónusz (by Remy)
- 30% haderőbónusz (védekezés ÉS támadás)
- 50% kitámadásbónusz
+ Esetleg sikeres csatánál, ami már felvetődött, nem alap katonaként kapná meg az egységeket...
?? A kitámadásbónuszt, hogyha meg akarjuk hagyni az orknak, lehet jobb lenne helyette, hogy több betegséget kapjon a több sereggel támadó játékos...Csak a védelmét valahogy, akár fizikailag, akár kerülőúton, de erősíteneni kell!
Vélemények??
