Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #414  
Old 04-12-2009, 20:57
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
AdódNA? Ööö, most is ez van pedig, csak legfeljebb nem akkora, mint az most felvetettek.
Nem is tetszik... Szerintem alapjaiban egy rossz dolog nem egészben hozzányúlni a hullához, hanem szintenként tologatni neki a százalékokat.

Quote:
Originally Posted by BigPi2 View Post
Azt kérdezed, miért szintenként változik a hadibon. Egyszerű a válasz, mert fölfele haladva egyre értékesebb a föld, és ezért erősebb az országok hadi beállítottsága. Legyen az védekező, vagy támadó jelegű.
Nem értek egyet azzal, hogy ez a válasz. Az 1/A-t kivéve, az, hogy mennyire értékes a föld, az egyéni dolog, mert minden ARÁNYOSAN változik.
Egyetlen egy kivétel van a játékban: A felfedezés költsége, ami exponenciálisan nő. De az is a földterület függvényében növekszik, nem pedig a szint függvényében. Bár ez a kettő valamilyen szinten összefügg, de az összes faji tulajdonságtól különbözik a szintenkénti bónusz-rendszer.

Ha már mindenképpen százalékokat akarunk hozzáadni, akkor szerintem "szellemesebb" lenne, hogy az élőhalott támadóereje a földterületének két százalékával növekszik, egészen 3000 hektárig.

Ez 600 hektáron 12% lenne, 1000 hektáron 20%, 1500 hektáron 30%, 2500 hektáron 50%.
Ezek kb. megfelelnek a jelenlegi rendszernek, csak nem szintentként adódna a bónusz, hanem hekinként, így az élőhalottnak nem lenne célja minél előbb szintet lépni, hanem találkozhatnánk velük a csoport felső részében is.
És ha erősíteni akarunk a hulla támadóerején, ezeket a százalékokat lehetne módosítani.

De jelenleg nem az a legnagyobb baj az élőhalottal, hogy nem üt elég nagyot. Hanem az, hogy névtelenül bárki folyamatosan tud neki komoly károkat okozni, semmiről nincs információja, és minden diplomáciai üzenet megjegyzi: csak hullák kíméljenek, mert szövetségben hasznavehetetlenek.

Egy ötlet: Mi lenne, ha az élőhalott Támadó nevű egysége 4 helyett 7 vagy 8 támadóértékkel rendelkezne. Ezzel is jócskán nőne a támadóereje, viszont a védelme gyengülne, és végre valamire használva lenne normál játékban is ez az egység.
Reply With Quote