Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #290  
Old 04-03-2009, 13:21
Peti Peti is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Szerintem ez a számítás nem szerencsés a kerekítések, illetve az esetleges újrafertőzés esete miatt. Sokkal egyszerűbb egy

betegség=betegség mostani foka + seregek száma*terület

képlet, ennek a csökkenése és emberfogyasztó ereje egyértelmű a mostani szabályok szerint.

szerk:
Az mondjuk tény, hogy a sor négyzetesen növekszik a seregek számával így, ami tényleg túl durva lenne, a seregenkénti + 50% is elég lehetne. (ekkor 5 sereges támadás esetén az összesen elhulló nép kb 9-szeres lenne)
Itt az alap ötlet nem az elhullást növelné, amit a te szerkesztésedből vettem ki, szóval ha pl az 1. körben 100 embered hullana, az 5 sereges ütés után nem az lenne, hogy 100+50+50+50+50= 300, így ennyivel több hullana az 1. körben. Hanem itt a lefolyásáról volt szó végig, legalábbis én a lefolyást hosszabitanám meg nem az elhullást növelném, tehát egy 200 hekis ori esetén 5 sereges ütésnél, 200+100+100+100+100: 600 környi betegséget kapna a támadó, de csak akkor ha hullát üt, ha egy betegségben levő másik fajt akkor csak 200 maradna.
Reply With Quote