Quote:
Originally Posted by Zounok
Látom rendesen visszaolvastál....  Nem tűnt fel, hogy nem lehet "gombozgatni" ? 3 kör / 1 friss.....ennyi !!!
|
Te még az én hozzászólásomat sem olvastad végig- akkor mit vársz mástól?
CL megtette, és érveket is hozott, én meg mindent elolvastam
Quote:
Originally Posted by Xeper
ha csak 1* lehet x idő alatt
|
(a folytatást valóban elírtam, de azóta javítottam

)
Tehát leírom megint: a gombbal egy távoli klán egy pillanat alatt közelkerülhet, egy közeli klán meg eltávolodhat... lehet választani hogy a kettő közül melyik lehetőséget használod egy támadás során (ez taktika lenne már?

), de szerintem egyik sem jó a támadó szemszögéből... semmiképpen...
közelkerülés: a semmiből előtűnik egy klán, kimegy, aztán eltávolodik -ezt üldözheted a te gomboddal... eddig jó is, nem menekülhet tovább a támadó, de: így nem lehet alulról támadni, csak ha te vagy aki védőként mész ki pontosan számított sereggel -remélem mondanom sem kell, hogy ha az eredeti támadó klán befér, akkor a védő klán is ki tud annyit küldeni, hogy ő is beférjen... fixen 2* akkora zsákmányra
eltávolodás: adott két klán 2 körre... az egyik hirtelen úgy érzi, hogy most kitámad... a pontos körváltásnak hála lekövethetetlenül, elbont, és a lista rendezi is -távol lesz... a védő eszmél, rendezi a seregeit, megint pontosan kiszámítja a támadó klán seregét, bekészít magának sereget, megnyomja a gombot... ekkor a támadó klán ha figyelt, lehet esélye egy gombnyomásra, megelőzve a védő seregének kiáramlását (erre írtam hogy eléggé vicces, elvárhatatlan, szinte lehetetlen melót hárít a támadó oldalra)... ha nem figyelt eléggé, vagy a másik volt a jobb, akkor lejátszódik az előző pontban leírt helyzet: a védő visszakíséri, és mindenképpen (hatalmas eséllyel) az eredetileg védekező klán megy alulról, és kap egy sereget felülről. -megintcsak ki lehet ugye küldeni annyit hogy beférjen, vagy mindkettő pattan...
Ha másként látjátok szóljatok, de én ezek miatt úgy látom, hogy a támadó oldal eléggé erős hátrányba kerülne azzal a nagyon favorizált gombbal, ezzel teljesen kiirtva a klántámadásokat (hacsaknem valami eszement mindenféle tapasztalat és előzetes gondolkozás nélkül megy ki- vagy "tuti tippet" kap

) -mindenki lesne otthon, hogy mikor mozdulhat rá egy fix, kitámadott célpontra, mert ha ő megy ki, nagy valószínűséggel őt verik dupla hekire
A támadóerőn kellene szerintem valamit változtatni, a koptatást valamilyen formában visszahozni, és ezeket a lehetetlen fél mp-es támadásokat elkerülni -jobbat nem tudok a mostani rendszernél, de abban biztos vagyok, hogy a gomb rontana a helyzeten
