Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #275  
Old 02-27-2009, 17:53
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Peti View Post
Nekem régebben is az volt a véleményem hogy kell növelni a hullának a barakk férőhelyeit, + a védelmét kell erősíteni, mert ugye ha a védelme erősebb akkor kevesebb sereget kell bent hagyni védeni. A jelenlegi támadóbónusz elég lenne neki ha a védelme lenne megerősítve.

Nincs védelem varija a hullának, -30% a több fajhoz képest, ha automatikus vérszomjat kap, akkor kapjon automatikusan 30% védelmet is, az is lehetne vérszomj az oriban levő seregeken

férőhely növelés, 40,42,44,46,48, mert soknak tartom az 50et 1. szinten

+ ha támadják több sereggel akkor a betegség sokszorozódjon, hogy ne 5 sereggel földeljék be folyton, az 1. sereg 100%os betegséget kap, s a többi még 50%-50%al növelné a betegséget
Ezt nem tartom rossznak, sőt, így elsőre elég jó, de kiegészíteném egy nagyon picivel, mert ez Nekem nagyon tetszett:

Quote:
Originally Posted by Purode View Post
Ja... és amiről még eddig nem esett szó az az, hogy a hulla nem egy szövetségi faj és nem is egy színesen játszható faj (még ezekkel az újításokkal sem), így nem egy kecsegtető választás.
Szerintem, hogy egy kicsit színesebbé tegyük..., legalább szövibe hagy vegyék fel szegényt
Ehhez egy olyan javaslatom lenne, hogy a hullára nyitott térkapun keresztül a szövijeit ne lehessen kirabolni. (és most magam ellen beszélek, mert imádom az ilyen szöviket kirabolni... )
Meg egy nagyon picit variálnék rajta:

Szóval lenne +5%, +10%, +15%, +20%, +25% férőhelye a különböző szinteken, kap 30%-os védőbónuszt, több betegséget kap el a támadó (100% a mostanihoz képest + 50% minden további sereg után), és a rá nyitott térkapun keresztül csak őt lehessen lopni...

A férőhely ez esetben NEM csak a barakkokra, hanem minden épületre vonatkozna, és az üres területekre is!
Reply With Quote