Thread: Hulla tuning
View Single Post
  #147  
Old 10-29-2008, 13:21
tulip tulip is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by KPeti999 View Post
A hulla alapból gyenge, feljebbi csopikban a többiek erősödnek meg, nem a hulla lesz gyengébb. 5. csopiba is csak azért tűnik játszhatónak, mert tele van olyan orikkal amelyeket 5*500 elittel bármikor be lehet ütni.
A hadiereje pedig 5. csopiban is csapnivaló akár egy gnómhoz mérve is.
Ebbel teljesen egyetértek Petivel. Sőt! Szerintem a hulla jelenleg nemhogy nem gyengül, hanem még erősödik is, ahogy megyünk felfele.

Ellenben felfele haladva általában nagyobb játéktudással rendelkezőkkel találkozunk, valamint a föld értékének megnövekedése miatt hullával egyre kevesebb esélyünk lesz, így azt hihetnénk, hogy a hulla egyre gyengébb. Pedig ez hülyeség. A hulla szintenként erősödik, míg a többi faj nem!

De más dologot is fontos lenne szem előtt tartani! Nem értem, hogy ezt miért felejti el mindenki! A hulla a legkönyebben játszható faj! Szinte nem lehet vele taktikázni. 5 perc alatt meg lehet vele tanulni játszani és nagyon kényelmesen ki lehet belőle hozni a maximumot. Egy orkra meg keményen oda kell figyelni.

Szóval nehogy már úgy megerősítsétek a hullát, hogy egy éveket tapasztalt kőkemény játékost napi 10 belépés mellett lenyomjon egy 2 hónapot játszó hulla napi 1 belépés mellett.

Nem kell a hullából terminátort csinálni. Csak a játékba kell bevinni. Ha attól megvédjük, hogy sok sereggel pusztítság be, akkor már érdekes lesz vele játszani.

A gömb ne mutassa az egységeket, a távolba látás se hozzondarabszámot, tolikkal se látszodjanak a kintlévő seregek és máris játszható lesz a hulla.
Reply With Quote