View Single Post
  #219  
Old 05-04-2006, 16:05
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Mielőtt becsuksz egy kaput, azaz kiveszed a követ a legtetején, érdemes menteni, mert 17+ szinttől már a legerősebb képességűt kapod ott és mindig random, hogy mit... pár töltögetéssel lehet érdekes dolgokat kapni...
Egyékbént az arénában kinyírtad szerencsétlen orkot, vagy sikerült valahogy megmentened?
Tudom, azért álltam neki 17-es szint felett, hogy Transcended sigil stone-ok potyogjanak Illetve, valójában 20-as felett, hogy daedra cuccokat dobjanak a Dremora-k, de a 20 is 17 felett van
18 bezárt kapu után meg már eszemben sincs a save game/load game bűvészkedés Egyébként azt hittem, a Transcended sigil stone húde erős lesz, ha tulajdonságpontról van szó, de csak 12-t ér ... ez pedig alig több mint a Grand soul gem grand lélekkel töltve, hisz az 10.

Az orknak annyi, ha nem oldod meg a küldetését, akkor harcol veled az arénában, ha meg kideríted, hogy a felmenője vámpír volt, akkor hagyja magát legyőzni (mondjuk kisétálni nem próbáltam harc közben, szerintem nem is lehet, míg az egyik fél nem fekszik).
__________________
Sorry, this account has been suspended
Reply With Quote