Quote:
Originally Posted by tulip
3, Ha lehetne viszonylag könnyen felfedezni és lenne maximámils hektár, akkor viszont mozgalmassá válna a játék! A foglalt föld a maximális hektár fölött elveszne (vagy már meg sem kapná, vagy körönként csökkenne), a beütött ország pedig szintén elvesztené a területet. Ennek az lenne a övetkezménye, hogy hiába lenne könnyű felfedezni, nem folyna szét a mezőny, miden ponton lehetne csatázni, egy kis felfedezéssel utolérni a másikat. A maximális hektár közelében lévő országok rákényszerülnének állandóan lefelé püfölni a feltörekvőket. Fordulatokkal tartkított harc folyhatna az első helyért és a mezőny többi részén is...
|
Lásd Serg korábbi hsz-ét amiben Truffinak válaszol erre az ötletre. Nem ismétlem meg, én is osztom a véleményét ebben.
Sok embernek nem tetszett az hogy a nagy orik előnyben vannak a kicsikhez mert sokkal nagyobb a termelésük...stb, azonos katiigény/hekinél (225) jóval többet tudnak fedezni. (persze tartalékképzésnél, törpi termelésénél megvan az előnyük, ami jól is van így!!)
Erre szépen ki lett találva a mostani rendszer, de láthattuk, hogy nem jó, mert lehetlenné teszi a játékot A-ban.
A sok ember kedvvért, illetve véleményük miatt, találtam ki egy olyan egyszerű képletet ami azt csinálja, hogy minden méretű ori =% háznál ugyanannyit fedezhet.
Fegya számozása szerint:
1. Ezt valóban módosítani kellett, de nem ennyire.
2. Szerintem mindenképp ebben ebben az irányban kellene elmenni, akár a heki/10-es javaslatommal, akár más képlettel, bár ennél egyszerűbbet és jobbat nem tudok és senki se mondott még.

3. Semmiképp nem támogatom, és szerintem nem is jogos, hogy a sok munka árán felküzdött nagy orik NEM HOGY ELŐNYBEN lennének a magasabb termelés miatt még hátrányba juttatjuk őket!