View Single Post
  #2  
Old 09-21-2007, 18:25
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Ígértem, hogy jövök egy javaslattal.
Jelenleg, ugye, valahogy úgy működik, hogy minden 1000 pont különbség esetén, a sikeres hadi esemény hatása 1%-kal (nem százalékponttal!) csökken. A javaslatom csupán annyi, hogy az 1000 pont ehelyett így számolódna: HA(célpont ország területe > 1300 heki; AKKOR (terület*10/13+1000)/2; EGYÉBKÉNT 1000).
Ez azt jelenti, hogy 1300 heki alatt nincs változás, 1300 heki felett lineárisan, de csak fele olyan gyorsan nő, mint az ország területe. Például, az 1 milliós határt 24.700 hektáros, célpont ország esetén éri el. (Ami cirka 1,18 millió pontos.)
Azért raktam 1300 hekire a határt, mert az én számomra ez az a határ, ahol a tolvajok, és a varázslók másokra gyakorolt hatása csökkenni kezd. És azért a célpont ország területétől tenném függővé a dolgot, mert ebben az esetben a kisebb országnak adna valamekkora előnyt a nagyobbal szemben, míg, ha a saját országtól függ, akkor a nagyobb ország kapna valamekkora (ugyanakkorát, mint az előző esetben) előnyt.

Itt offos, de azért megjegyezném, hogy ezzel a képlettel valamennyire ki lehetne terjeszteni nagyobb országokra is a toli/vari akciók határát. Ehhez csak annyi módosítás kell, hogy a képletben szereplő összes 1000-est ki kell cserélni varázslók esetén 200-ra, tolvajok esetén 100-ra.
Nah nézzük a képlet kevésbé láccik bonyolultnak ha így irod fel: (terület*5/13+500)
nah vegyünk egy 10k hekis orit. ahogy maxot fokozva kimegy egy 12300hekis orira. aki szintén maxot fokozva elmenekül, így ha még1x fokozz a támadó, akkor is ~75%-ot hoz, ha nem fokozz még1x akkor ~65%ot kb. Nekem határozottan tetszik a képlet. lehet vele menekülni is, de 0hekit vinni nem.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni