Quote:
Originally Posted by Valezius
Nem ezekre gondolok, hanem erre:
http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1957
Klánszövetségek, alklánok tiszta travian, nem szóltam hozzá, mert az a-s témákhoz nem értek.
Maccos ötlete teljes hülyeség volt, mert nem fér bele a hódító koncepciójába.
A magtáras ötlet elvileg beleférne, de Ati nem enged új épületet (meg annyira nem is lenne pozitív változás így elsőre)
A saját ötletemről meg már beszéltem eleget. Az ötlet a travianból jött persze, de teljesen másképp lenne használva a hódítóban, és szerintem szükség lenne rá, mások szerint nem.
Mégvalami: felmerült, hogy miért nem a travian igazodik a hódítóhoz. Kb egy hónapot játszottam vele, aztán töröltem, de az utolsó napokban jelent meg a törlésig ütés fogalma a travianban, ami egyértelműen hódítós elv
Tehát szerintem nem baj, ha a két dolog hat egymásra, de azélrt nem kell túlzásba esni 
|
ahan
na az A-s témákhoz én sme értek igazán

ezt a topicot nem is olvastam, eddig nem is láttam, és nem is fogom olvasni

hidd el h nem fog az ott igazodni! minden 'nagy' travianos leírta h ő 'szereti a főfaluja környékét tisztán tartani', azaz mindenkit szétkatapultol amint kijött a véedlem alól
egy igazságtalan játék amiben túl sok az idegbeteg
a sok idegbeteget leszámítva az egsz játék hasonlít a hód anarchistájához, csak ott nem lehet több felhasználója egy emberkének