![]() |
A taktikai elem
Sziasztok,
Ez a téma nem a kis orikra, és kis csoportokra vonatkozik. Kizárólag az 1/a-ban érvéynesíthető és cca 20k heki környékéről indul. Itt nem másról van szó, mint a tényleg legyőzhetetlen és beverhetetlen akár 0 barakkal rendelkező országokról. Mint tudjuk ilyen hektáron ehhez nem kell más, mint hogy az adott klánból figyeljenek, ha megy feléjük sereg, fokoznak 1M egyéget, és máris 0 hektárt üt a delikvens. Kis szerencsétlenséggel, aki kitámadt még be is verik párszor, mert éppen nincs 1M egysége, hogy Ő is elfokozzon. Jó lenne, ha ez a "taktikai" elem, ami kizárólag a pénzre és a piacra épül, megszünne. Azaz ütéskor ne számítson, a ponttávolság, ha bemegy a sereg, hozzon földet is. Nincs értelme olyan csatának ahol 0-a a földfoglalás, úgy hogy nem indokolja sem a klánok taglétszáma, sem más. Ennyi lenne a javaslat. :) |
én támogatom, de az elvetett javaslatok között itt találhatod mások véleményét, akik szerint ez remek taktikai elem..
http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=1846 |
Quote:
|
Quote:
Nemrég akkor mi hogy mertük megtenni? :D Bár mi nem voltunk ennyira gazdagok, elég volt 500k egység hozzá... Arra szavaztam, ha van ráfok, legyen elfok is, bár nem értem, mi a javaslat...;) ne legyen 0 hekis ütés, de mennyi legyen akkor, hogy számolódjon? |
egyébként meg ha ragozni akarod,:
szerintem is irreális az elfokozás miatti 0 heki, de egyben a többszáz k-ról való ráfokozással való ráállás is az. szal arra is találj megoldást. |
Quote:
A pontokat valahogy át kell hidalni, ehhez szükséges az odafokozás, node itt nem az oda és elfkozoásról van szó, hanem a 0 hekis ütésről. Maradhat az elfokozás, de 0 hekis ütés ne legyen. Pool, ez a javaslat, nincs 0 hekis ütés ha azt nem indokolja más. Jah és nem figyeltem a szabályokat, hogy pontosan hol működik ez a határ. A szavazás publikus, bár szavazás nélkül is tudtam volna mire fogsz szavazni, mint ahogy Remynél is. :) Egyértelmű érdeketek fűződik hozzá, hogy ne lehessen beverni az országotokat. Csakhogy ez önmagában megdönti a hódító réges régi alapelvét, azaz hogy beverhetetlen ori nincs. Ahogy ti csináljátok úgy pedig van és értelmetlenné teszi a játékot. szünjön meg, ez a hülyeség, ennyi. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
(Persze semmi nem zarja ki, hogy elfogok, ha epp ugy adodik, de olyanert emlegetni a nevem, amihez semmi kozom, kicsit fura...) :) Amikor Pannon ellen harcoltunk(amiben Te is ott voltal), ellenem is fokozgattak, bontogattak, megsem nyavajogtam. Te pedig rafokoztal par orszagra 100k pontot, es utana sirtal, hogy miert 0-t utsz, mi ez a disznosag... Nagyszeru otlet, hogy messzirol lehessen rafokozni, es mindenkepp hozz foldet, gratulalok... :) |
Quote:
Bar nem tudom, egy elvetett javaslatnak minek nyitsz uj topicot, csak mert fejlesztes van, de hajra... Hatha a fedezes modositast is eltorlik es a tultoltes is visszajon, ki tudja... :) |
Quote:
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
(Tuti, hogy tudod, de leirom meg egyszer: a problema az, hogy ha olyan messzirol radfokoznak, nem tudsz mit csinalni, csak bamban nezni, hogy "hoppa, bevertek" a Ti javaslatotok szerint...) Na innentol kezdve kellemes csamcsogast azokkal, akit meg at tudsz verni... :) |
Quote:
Az én eredeti javaslatomban ha jól emléxem az volt, hogy az el nem férő lakosság max 50K pontig számítson bele a pontokba. ez szerintem erőssen behatárolta volna a ráállást is és megoldotta volna a nulla hekis ütéseket is. |
Quote:
|
Quote:
A 0 hektár foglalás egyáltalán nem reális, mert így semmi értelem a csatának. A hódítónak nem szabad erről szólnia. Valójában itt vitának nem sok helye van, a hibát javítani kell és ennyi. Ati sem készítette föl a hódot, hogy 25-30.000 hektáros országok fognak rohangálni, ez olyan mint régen a tekercskopás nagy hektáron. Ahhoz is hónapok ha nem évek kellettek mire kijavította. Ide tartozott a túltöltés, ahhoz is hónapok javítása kellett. A zsem volt reális. Majd ezt is kijavítja, csak idő kérddése a meggyőzés. :) |
Jól jött ez a taktikai elem újra, nekem tetszik, hogy a játékban van :D:D:D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
A nagyobb orszagot beverni dologra meg ott van lentebb pelda, olvasgass. Offot be is fejeztem... :) Ps: igen, noveli a klanutes a kedvezmenyes fedezest. (vagy csokkenti :D) |
Quote:
Tudtommal az alapelv az hogy beverhetetlen ország nincs, ezek szerint mégis van? Esetleg reálisnak tartassz 20.000 hektáron 0 hektárt foglalni? Mond hogy nem! :D |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Na, ez is egy halott topic lett, mert csak sárdobálás megy...
akkor már inkább a Viccek :) |
legalább fogy a mani az A-ba:D
egy másik topikba ugyis az a baj hogy sok a mani. :D |
Quote:
|
Quote:
Ettől függetlenül javításra váró hiba. |
Hiba = valami nem úgy működik, ahogy működnie kell.
Jelenleg minden teljesen úgy működik, ahogy működnie kell, tehát nincs szó hibáról. Egy módosítási JAVASLATOD van, egy olyan elem módosításáé, ami nagyon régóta létezik, és aminek a módosítását már egyszer leszavazta a célközönség. |
Quote:
Quote:
Egyébként ha megnézed a szavzás állását perpill 7-6 ra a nem-ek vezetnek, ráadásul mind a 6 igen annak szól, hogy be kéne szabályozni az irreális ráállásokat is. (ami mondjuk teljessen jogos elvárás..) |
Quote:
amúgy 2000 hekin meglehet csinálni :) tapasztalat (B-ben legalábbis meg) sejtésekbe meg nem kellene bele menned, mert nincs realitása. Nekem anarchon kívül sehol sincs annyi pénzem, hogy ezt megtudjam csinálni :) Igen, ha van odafokozás, legyen elfokozás is, ezt tartom igazságosnak. <-- erre szavaztatok, van elfokozás is :) szintén B-ben csináltam, de mondjuk oda 3k kati elég volt, mivel az ellen nem volt vándor, én igen :) rámfokoztak, én meg még a seregindításuk előtt elfokoztam :) |
Quote:
2000 hekin? ahhoz, hogy emiatt nullát üss 100k pontkülömbség kell, 2000 hekin max 140 k lakost számol bele a pontjaidba az meg max 25k emelkedés, ennyitől csökkenhet a foglalás mértéke, de nulla nem lesz. |
Quote:
ha nem lennének millás értékű országok A-ban és sűrűbb lenne a pontlista, több játékos lenne, nem lehetne megcsinálni, mint ahogy alsóbb szinteken sem lehet megcsinálni :) |
Quote:
Hűűűű nem akarlak megbántani, de azt hiszem nem tudod miről szól ez a topic. |
Quote:
amúgy meg írtam, hogy a seregindításuk előtt, szóval nem hiénáztak le. plusz ha lenne annyi egységem sem költeném el arra, hogy elfokozgassak, hogy 0-át üssenek rajtam |
Quote:
De amíg ahhoz, hogy pénzed legyen, komoly stratégiai felkészülés szükséges, addig a pénz elköltése is stratégiai elemnek számít nálam. |
Quote:
ez stratégia. de az, hogy van a klánomban 15 millárd kp, vagy van a piacon elérhető 500k támadóm amit lefokozok, ezért nem lehet beütni ez baromi inkorrekt a támadó félell. aki szintén nem kevés pénzt áldoz a támadásra, esetleg közben fullra kimegy és többen visszaütik, ugyan lehet 2x annyi pénze ment el a támadásra, mégis szerencsejátékot kell játszania, hogy egy kiszámolt és beférő sereg hoz e valamit vagy sem. emelegetett már valaki dobókockát, ne ez is olyan. |
Quote:
|
Quote:
De hiába szavaztam le, még sohasem akartam elfokozni. Úgy érzem megengedhetné a klán magának, de nem vagyok hajlandó a nehezen összegyűjtött pénzt ilyenért ellőni. Quote:
Speciel biztosan nem fokoznék oda senkire 600hektár reményében 100k pontot, mikor többet, vagy közel annyit lehet fedezni belőle, főleg, ha kedvezményesem is van. Ha valamelyik klán bevállalja-e, hogy esetleg pénzből kell venni az egységet elfokozásra a védő oldalon, és mondjuk a klánvagyon 1/3-át erre költi, jelentősen gyengül. Ha pénzből kell bevenni, és nem saját egység (nemcsak TOP klánról kell beszélni), akkor annyira lecsökken a klánvagyon, hogy a következő egyéni elfokozás után közel 100%, hogy klánnal beverhetők... (Kivétel az éppen tömegesen visszatérő egység, eladási áron nagy mennyiségű egység...) Azért ez súlyos ár! Dupla áron kétszer olyan gyorsan ürülne a klánvagyon, így kétlem, hogy minden klán dalolva mondaná, hogy nosza vegyünk be pár milla egységet, hogy megvédjük a segged 600hektár elvesztésétől, hogy aztán 1200-at is elveszíthessen mindenki... Lehet errefelé kellene elmozdulni. Hirtelen ötlet volt csak, nem gondoltam át teljesen... |
All times are GMT +1. The time now is 18:32. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu