![]() |
Ötödik teszt melletti egyéb tapasztalatok
Ide jöhet minden egyéb észrevétel, amik nem az aktuális teszthez kapcsolódnak.
Függőben még:
|
Akkor mint új tesztelő, beszámolok a tapasztalataimról.
Az első pár szinten élvezetes a játék, kb. 5-ös szintig eljutni nem sok idő, viszont utána elég monotonná válik, mégpedig amiatt, hogy a karakter gyakorlatilag semmit nem erősödik. Az első szinten is és a 12-es szinten is csak kutyákat és macskákat lehet ölni, a róka túl ritka, a takarító és a farkas pedig túl erős, sokszor kéne megállni pihenni. Ez a harcos karakterrel a tapasztalatom. Ha pedig segítőkkel szeretnék harcolni, akkor ahhoz meg kell tanulnom a toborzást, motivációt, parancsnokságot, katonaképzést, elitképzést, bányászatot, kőbányászatot, fémbányászatot, kovácsolást, és ezek után lehetnek segitőim, viszont így kb. 15-20-as szintre kell eljutni ütés, rúgás és varázslatok használata nélkül. És 20-as szinten a karakterem ugyanolyan erős, mint 1-esen! Ezért felvetném, hogy mi lenne ha szintlépésenként 4 ÉP-t kapna a karakter. (Tudom, ez csak tesztverzió, és később lesznek vásárolható fegyverek, stb., de a jelenlegi rendszerben nehéz fejlődni) Ha életerőt tanulok, akkor 4 életpontot kapok, ami a jelenlegi tanulási rendszerben, mikor pl. 12-es szinten 2500 tp kell hozzá, rengeteg időt igényel (macska 13 tp, kutya 17 tp), pedig egyszeri 4 életpont nem sokat ér, minden valamirevaló szörny 2 ütésböl leöl, 15-50-t sebezve (vaddisznó, oroszlán, medve), tehát szerintem ezen is lehetne változtatni. Nekem is előjött az a jelenség, hogy a piacot teljesen ürenek látom. Valamint a toborzás és bányászat nem az első lépésnél, a 10%-nál kezdi el mutatni az állapotát, hanem 20%-nál és onnan megy egyesével, ez direkt van így? Néha előfordult, hogy a MOB életereje 0 volt, de még egyet bele kellett ütnöm, hogy meghaljon. Valamint kipróbáltuk, hogy tud-e húzni egy nagyobb karakter egy kisebbet, és totális kudarc lett. Ha gyenge szörnyeket ölünk, akkor a kisebb kari nem kap tapasztalatot, ha nagyobbakat, akkor sem kap sokat, de cserébe elég gyakran el is halálozik, még rendszeres gyógyítás mellett is. Tehát nem érte meg csapatban mozogni. A kereskedést viszont jónak találtam, gyorsan össze lehetett belőle sok pénzt gyűjteni. Meg szeretném kérdezni, hogy miért van külön ütés és rúgás, van-e bármi különbség a kettő között. Még annyit javasolnék, hogy meglehetősen unalmas harcos karakterként egy csata közben folyamatosan nyomkodni a rúgást, nem lehetne-e beállítani, hogy minden körben rúgjon egyet. |
Köszi az észrevételeket. Pár válasz:
Az életerő növekedése szintlépésenként felírva, meglátjuk. Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
|
Ati, az Padlócsempe beírásából is látszik, hogy a tanuláshoz meg szintlépéshez szükséges tapasztalati pont növekedés nem jó. Mivel egyre több kel, szerintem bőven belefér a csökkenő szorzó, mert akkor kicsit folyamatosabb a haladás...
Én csak újra leírnám azt, amit már egyszer írtam: A tanuláshoz szükséges tp-t kell csak módosítani,mert a szint olyan sokat nem kavar be, és ott jó az 1,5* szorzó. Szerintem a tanuláshoz szükséges tp ugyanígy 100-ról induljon, de a szorzó először legyen kettő, és folyamatosan csökkenjen, egészen 1,2-ig. Méghozzá minden tanulás után 0,5-el, vagy 0,4-el csökkenjen...Így még magasabb szinten is egész gyorsan tanul a karakter mert 3-4 ezer tp-t összeszedni egy tanuláshoz még elfogadható, hogyha tud az ember erősebb lényeket ölni... Illetve a kutya és a takarító közé be lehetne rakni egy lényt is még, ami elég gyakran előfordul a városban mondjuk...Olyan 25 tp-t adó környéke. Így még gördülékenyebb a fejlődés! |
Közben gratula Phoenixnek, aki elsőként teljesítette a 3. küldetést. :)
Lassan találhatok ki újakat... :D |
Quote:
A többi szigeten is vannak városok, vagy csak kisebb kereskedelmi posztok? |
Quote:
|
|
Quote:
Egyébként ha a hajón fejlesztést végzel és kilépsz megnézni a térképet, akkor nem jön vissza a hajó helyi menüje. |
Quote:
|
Quote:
ui.: Hol lehet matrózt képezni? Megtanultam, hogy kell, de sem a barakkban nem engedi, sem a kikötőnél. |
Quote:
|
Quote:
|
FRISSÍTÉS!
Ami változott:
|
Quote:
Ha jól számoltam a maival együtt ez a negyedik tp reset a "régi" játékosoknál. Természetesen ez számunkra hatalmas előny, mivel rengeteg lehetőségünk nyílt tanulásra. Nem gondolom, hogy ennyi idő után éppen nekem kellene tanácsokat osztogatnom viszont azt megoszthatom veled, az elején hogyan boldogultam: - természtesen csapatban és lehetőség szerint ép-re gyúrva amíg nagyon olcsó a tanulás - a tanulás sorrendjét pedig a kitűzött célhoz kell alakítani (az adott napi teszt maga), - célszerű ahogy Te is írtad a karaktereknek szánt szerepek világos elosztása. (hadis kari stb.) Összekötni mindhárom karaktert aztán az északi városrésznél módszeresen levadászni az őrökön kívül mindenkit. (az egerekre is rá kell menni :)) Én ezzel a módszerrel szombaton 2200 tp-ről feltápoltam mindenkit 5500-ra mivel a következő tanulás itt már 3,5k pontba került. Meg lehet csinálni csak kitartás kell. Számtalan élő példa pl. Gee akinek már szombaton 77 ép-je volt, mai napig nem tudom, hogy csinálta mert közben tesztelt is, vagy Dus akinek pár óra alatt sikerült magas szintű karaktereket elérnie az elején amik most eszembe jutnak. Újfent hangsúlyozom, hogy nekünk a harmadik napon már két resetünk volt, így valóban jelentős előnyöket élveztünk akkor. Ati eddigi resetelési forgatókönyvét látva lesz itt még egy pár, így kitartást tudok javasolni. ;) Nem túl érdekfeszítő, fáradságos az elején, viszont a hódban sem egyszerű az első pár nap friss orinál, azt mondom rendben van ez így. :) |
Quote:
|
Ati, nem tudom, hogy másnak is előjött-e vag ysem.
összekötök két karaktert, elindulok az elsővel és mikor megállok vele és ráváltok a másik karakterre, az ugyan ott van, ahol eddig és mikor rákattintok, hogy elinduljak vele, akkor oda ugrik, ahol már amúgy is lennie kéne. ez már kétszer jött elő nekem |
Quote:
1.: Így egyszerre 3 mob-ot is tudsz ütni, ami egyértelműen előnyös 2.: Több tp-t kapsz. Ha csapatban mész, minél többen vannak a csapatban, annál több tp NEM keül kiosztásra, és még ezen felül a karakterek közt is eloszlik... 3.: Kevésbé unalmas szerintem. Mert így folyamatosan tudod csinálni, váltogatni a karakterek között, és folyamatosan támadni, tovább váltani, támadni, tovább váltani, st.b, míg, csapatban végig kell várnod a harcot, ami Nekem uncsi volt... 4.: Nem kell várnia az egyik karakternek a másikra. Ha a csapatban az egyik karakter ép-je lemegy, hiába van a másik kettőnek nagyon sok ép-je még és tuna támadni, meg kell várni míg a harmadik kari ép-je is feltöltődik ami akár 3-5 perc is lehet. Addig áll az egész... Nem kell még 6.-8. szinten takarítókat ütni. Ott a kutya, azt már tudod gond Nélkül 4-5 tanulás után megállás Nélkül ütni, és majd 12.-13. szinttől rámenni vagy 14. szinttől a takarítókra! Utána később mehet persze erősebb lény is... |
Quote:
|
Elő tudom hozni azt a jelenséget, hogy bemegyek az iskolába, és nem jelennek meg a tanulható dolgok.
(A "Képességek" megjelennek, csak a "Tanulhatók" nem!) |
Quote:
|
Ati, megint nem enged nagyon sokáig belépni, szakadás után...már 6. perce várok, de még mindig nem enged be...
|
Quote:
A 3-assal bent vagy. A többivel van a gond? Vagy azzal is volt? |
Sziasztok!
Lassan haladok és még az elején vagyok (4. szint). Annak ellenére, hogy figyelmeztetve voltam kipróbáltam még az elején az arénát és meg is haltam (bele kötöttem egy őrbe). Kevés mozgáspont miatt több percig tartott kijönni. Az egerek majdnem megöltek (azt hittem csak el kell taposni őket:))
A felülettel ismerkedtem többnyire, (jó lenne, ha valami fölé viszem a kurzort, akkor kiírná mi a neve). Ma este folytatom... (eddig csak egy karakterrel mozogtam, este belépek az összessel) Ami zavaró volt, ha mindent egybe akartam látni, akkor a görgető sávot kellett használnom. Amúgy tetszik:) |
Quote:
|
Quote:
Ati: a helyi menüben Obeliszk helyett Obelizsk van :) |
Quote:
|
Quote:
A poén az, hogy megint a kezelőfelületet szeretné frisíteni, pedig már egyszer volt :o |
Quote:
De ami a lényeg: Nekem a térkép EDDIG SEM esett szét egyszer sem, és most sem! Eddig nálam tökéletes volt a térkép, pedig járkáltam erre-arra, és csináltam ezt-azt. :D |
Másik dolog, nem nő a hajó mozgáspontja nem nő vissza, ez hiba?
|
Quote:
|
Quote:
Annyit tennék hozzá Dus hsz-ához, hogy szerintem simán le lehet küldeni egy takarítót 8-as szinten. Főleg most, hogy resetelve vannak a követelt pontok tanulásnál, meg vannak segítők... Sőt, szerintem már előbb is lehet takarítót ütni. Irtó gyorsan lehet fejlődni. PIllanatok alatt összekukáztam valamelyik nap is 1700 TP-t, amiből ma megtanultam egy rakás képességet, hála Atinak. :D Most már mindent tudok a hajózással csinálni, már csak türelem kell... (matrózképzés) |
Quote:
|
Általánosságban mindenkinek mondom én is, hogy egyedül farmolja a mobokat... NE csapatba. Nyisson 3 explorert, és 3 karival 3 mobot verjen. Pikk-pakk megy a fejlődés.
|
Quote:
Olyat kell ütni, akit megállás nélkül szétütsz, sokat egymás után...szinte bármennyit...a takarító, 8. szinten biztos nem ilyen :) |
Quote:
|
Quote:
1, Nyugodtan lehet egymás után is. :) 2, Egy balakon belül, külön fülekben is meg lehet nyitni több karaktert, 1 explorer (vagy más böngésző) elég tehát hozzá. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:16. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.
Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító
Partnerek: Játékok, civ.hu