Hódító / Queosia forum

Hódító / Queosia forum (http://forum.hodito.hu/index.php)
-   Tesztelés (http://forum.hodito.hu/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Ötödik teszt melletti egyéb tapasztalatok (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=3452)

Ati 04-22-2009 13:37

Ötödik teszt melletti egyéb tapasztalatok
 
Ide jöhet minden egyéb észrevétel, amik nem az aktuális teszthez kapcsolódnak.

Függőben még:

  • Térképszétesés fordult elő valakinél az utóbbi napokban?
  • A rejtőzéssel kapcsolatban mik a tapasztalatok, ha csapatban vannak a karakterek? Csak az rejtőzik el, akinek kell, illetve az tényleg elrejtőzik?
  • Az újaktól várnék egy-egy beszámolót arról, hogy milyen az indulás, mennyiben volt segítség az, hogy már vannak magasabb szintű karakterek stb.
  • Piac, tanulási lista stb nem mindig töltődik meg.
  • Nagy csapat mozgása lassú.
A hajócsatákat még nem teszteljük, egyelőre NE támadjátok meg egymás hajóit! Köszi.

Padlócsempe 04-22-2009 14:08

Akkor mint új tesztelő, beszámolok a tapasztalataimról.

Az első pár szinten élvezetes a játék, kb. 5-ös szintig eljutni nem sok idő, viszont utána elég monotonná válik, mégpedig amiatt, hogy a karakter gyakorlatilag semmit nem erősödik.
Az első szinten is és a 12-es szinten is csak kutyákat és macskákat lehet ölni, a róka túl ritka, a takarító és a farkas pedig túl erős, sokszor kéne megállni pihenni.
Ez a harcos karakterrel a tapasztalatom.

Ha pedig segítőkkel szeretnék harcolni, akkor ahhoz meg kell tanulnom a toborzást, motivációt, parancsnokságot, katonaképzést, elitképzést, bányászatot, kőbányászatot, fémbányászatot, kovácsolást, és ezek után lehetnek segitőim, viszont így kb. 15-20-as szintre kell eljutni ütés, rúgás és varázslatok használata nélkül.
És 20-as szinten a karakterem ugyanolyan erős, mint 1-esen!
Ezért felvetném, hogy mi lenne ha szintlépésenként 4 ÉP-t kapna a karakter.
(Tudom, ez csak tesztverzió, és később lesznek vásárolható fegyverek, stb., de a jelenlegi rendszerben nehéz fejlődni)

Ha életerőt tanulok, akkor 4 életpontot kapok, ami a jelenlegi tanulási rendszerben, mikor pl. 12-es szinten 2500 tp kell hozzá, rengeteg időt igényel (macska 13 tp, kutya 17 tp), pedig egyszeri 4 életpont nem sokat ér, minden valamirevaló szörny 2 ütésböl leöl, 15-50-t sebezve (vaddisznó, oroszlán, medve), tehát szerintem ezen is lehetne változtatni.

Nekem is előjött az a jelenség, hogy a piacot teljesen ürenek látom.

Valamint a toborzás és bányászat nem az első lépésnél, a 10%-nál kezdi el mutatni az állapotát, hanem 20%-nál és onnan megy egyesével, ez direkt van így?

Néha előfordult, hogy a MOB életereje 0 volt, de még egyet bele kellett ütnöm, hogy meghaljon.

Valamint kipróbáltuk, hogy tud-e húzni egy nagyobb karakter egy kisebbet, és totális kudarc lett. Ha gyenge szörnyeket ölünk, akkor a kisebb kari nem kap tapasztalatot, ha nagyobbakat, akkor sem kap sokat, de cserébe elég gyakran el is halálozik, még rendszeres gyógyítás mellett is.
Tehát nem érte meg csapatban mozogni.

A kereskedést viszont jónak találtam, gyorsan össze lehetett belőle sok pénzt gyűjteni.

Meg szeretném kérdezni, hogy miért van külön ütés és rúgás, van-e bármi különbség a kettő között.

Még annyit javasolnék, hogy meglehetősen unalmas harcos karakterként egy csata közben folyamatosan nyomkodni a rúgást, nem lehetne-e beállítani, hogy minden körben rúgjon egyet.

Ati 04-22-2009 14:31

Köszi az észrevételeket. Pár válasz:

Az életerő növekedése szintlépésenként felírva, meglátjuk.

Quote:

Originally Posted by Padlócsempe (Post 208850)
Valamint a toborzás és bányászat nem az első lépésnél, a 10%-nál kezdi el mutatni az állapotát, hanem 20%-nál és onnan megy egyesével, ez direkt van így?

Ez normális, amint elkezded a tevékenységet, egyből 10%-ot beleteszel, és a következő a 20-as. (Vagy más számok, de a lényeg az, hogy amikor kelkezded, akkor az első részét már le is tudod.)

Quote:

Originally Posted by Padlócsempe (Post 208850)
Néha előfordult, hogy a MOB életereje 0 volt, de még egyet bele kellett ütnöm, hogy meghaljon.

Nem kell ilyenkor beleütni mégegyet, de a 3mp-s csatakör végét meg kell várni. Ilyenkor még beleüthetsz, varázsolhatsz rá stb. De ha nem teszed, akkor is meghal.

Quote:

Originally Posted by Padlócsempe (Post 208850)
A kereskedést viszont jónak találtam, gyorsan össze lehetett belőle sok pénzt gyűjteni.

Ez az éles játék indításakor már nem lesz így. Sőt, már a teszt végefele is messzebb lesznek egymástól a kereskedelmi posztok.

Quote:

Originally Posted by Padlócsempe (Post 208850)
Meg szeretném kérdezni, hogy miért van külön ütés és rúgás, van-e bármi különbség a kettő között.

Jelenleg nincs. Azért van külön, hogy ne csak egy akció árválkodjon ott (tudom, hoyg van még a feldöntés is). Lesz majd különbség, illetve más fizikai akciók is bekerülnek majd.

Quote:

Originally Posted by Padlócsempe (Post 208850)
Még annyit javasolnék, hogy meglehetősen unalmas harcos karakterként egy csata közben folyamatosan nyomkodni a rúgást, nem lehetne-e beállítani, hogy minden körben rúgjon egyet.

Ezzel szerintem nem nagyon lehet mit kezdeni. Ha meg akarod rúgni, akkor azt jelezni kell. Ha folyamatosan rúgna, akkor közben nem tudnál mást csinálni, például varázsolni, mert a rúgás elviszi az adott kör akcióját.

Dus 04-22-2009 14:54

Ati, az Padlócsempe beírásából is látszik, hogy a tanuláshoz meg szintlépéshez szükséges tapasztalati pont növekedés nem jó. Mivel egyre több kel, szerintem bőven belefér a csökkenő szorzó, mert akkor kicsit folyamatosabb a haladás...

Én csak újra leírnám azt, amit már egyszer írtam:
A tanuláshoz szükséges tp-t kell csak módosítani,mert a szint olyan sokat nem kavar be, és ott jó az 1,5* szorzó. Szerintem a tanuláshoz szükséges tp ugyanígy 100-ról induljon, de a szorzó először legyen kettő, és folyamatosan csökkenjen, egészen 1,2-ig. Méghozzá minden tanulás után 0,5-el, vagy 0,4-el csökkenjen...Így még magasabb szinten is egész gyorsan tanul a karakter mert 3-4 ezer tp-t összeszedni egy tanuláshoz még elfogadható, hogyha tud az ember erősebb lényeket ölni...
Illetve a kutya és a takarító közé be lehetne rakni egy lényt is még, ami elég gyakran előfordul a városban mondjuk...Olyan 25 tp-t adó környéke. Így még gördülékenyebb a fejlődés!

Ati 04-22-2009 16:03

Közben gratula Phoenixnek, aki elsőként teljesítette a 3. küldetést. :)

Lassan találhatok ki újakat... :D

Phoenix 04-22-2009 16:06

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208860)
Közben gratula Phoenixnek, aki elsőként teljesítette a 3. küldetést. :)

Lassan találhatok ki újakat... :D

Köszi :)
A többi szigeten is vannak városok, vagy csak kisebb kereskedelmi posztok?

Ati 04-22-2009 16:12

Quote:

Originally Posted by Phoenix (Post 208861)
Köszi :)
A többi szigeten is vannak városok, vagy csak kisebb kereskedelmi posztok?

Egyelőre nincsenek. Oda jöjjök majd Ti, és építitek fel a klánvárosokat. ;) Mármint a teszt alatt, egyébként lesznek ott is dolgok majd.

Ati 04-22-2009 16:22

  • Térképszétesés volt-e valakinél?
  • Rejtőzködéssel kapcsolatban a probléma megismételhető-e, fennáll-e?

Phoenix 04-22-2009 16:34

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208862)
Egyelőre nincsenek. Oda jöjjök majd Ti, és építitek fel a klánvárosokat. ;) Mármint a teszt alatt, egyébként lesznek ott is dolgok majd.

Jó akkor majd Jöjjünk :D
Egyébként ha a hajón fejlesztést végzel és kilépsz megnézni a térképet, akkor nem jön vissza a hajó helyi menüje.

Ati 04-22-2009 16:40

Quote:

Originally Posted by Phoenix (Post 208865)
Egyébként ha a hajón fejlesztést végzel és kilépsz megnézni a térképet, akkor nem jön vissza a hajó helyi menüje.

Addig nem tudsz vele mást csinálni, amdedig azzal vagy elfoglglva. Nem tudsz mást szerelni rá, nem tudsz kihajózni, nem tudod megjavítani, semmit nem tudsz vele, ameddig kész nem vagy.

Phoenix 04-22-2009 16:44

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208866)
Addig nem tudsz vele mást csinálni, amdedig azzal vagy elfoglglva. Nem tudsz mást szerelni rá, nem tudsz kihajózni, nem tudod megjavítani, semmit nem tudsz vele, ameddig kész nem vagy.

Szerelés közben lehet matrózt képezni? Márha a kikötőnél lehet képezni.

ui.: Hol lehet matrózt képezni? Megtanultam, hogy kell, de sem a barakkban nem engedi, sem a kikötőnél.

Ati 04-22-2009 17:01

Quote:

Originally Posted by Phoenix (Post 208867)
Szerelés közben lehet matrózt képezni? Márha a kikötőnél lehet képezni.

ui.: Hol lehet matrózt képezni? Megtanultam, hogy kell, de sem a barakkban nem engedi, sem a kikötőnél.

Ki kell hozzá hajóznod. De valóban kimaradt a menüből, midárt berakom. Pár másik módosítással együtt jön majd egy frissítés, és abban bennelesz.

Phoenix 04-22-2009 17:10

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208868)
Ki kell hozzá hajóznod. De valóban kimaradt a menüből, midárt berakom. Pár másik módosítással együtt jön majd egy frissítés, és abban bennelesz.

Oké...köszi :)

Ati 04-22-2009 17:14

FRISSÍTÉS!

Ami változott:

  1. Bekerült végre a matróz- és kalózképzés a menübe. ;) Ehhez kihajózva kell lenned, ott éred el a helyi menüből (hajóra katt).
  2. Szintlépésenként kap a karakter +2 életerőt és +1 varázspontot.
  3. Nagy csapat mozgása gyorsítva lett. Nem örülök ennek a megoldásnak, mert elcsúszhat a csapattagok térképe a valóstól... Teszteljétek majd légyszi.
Hirtelen ennyi egyelőre.

Swiss 04-22-2009 17:39

Quote:

Originally Posted by Padlócsempe (Post 208850)
Akkor mint új tesztelő, beszámolok a tapasztalataimról.

Az első pár szinten élvezetes a játék, kb. 5-ös szintig eljutni nem sok idő, viszont utána elég monotonná válik, mégpedig amiatt, hogy a karakter gyakorlatilag semmit nem erősödik.
Az első szinten is és a 12-es szinten is csak kutyákat és macskákat lehet ölni, a róka túl ritka, a takarító és a farkas pedig túl erős, sokszor kéne megállni pihenni.
Ez a harcos karakterrel a tapasztalatom.

Ha pedig segítőkkel szeretnék harcolni, akkor ahhoz meg kell tanulnom a toborzást, motivációt, parancsnokságot, katonaképzést, elitképzést, bányászatot, kőbányászatot, fémbányászatot, kovácsolást, és ezek után lehetnek segitőim, viszont így kb. 15-20-as szintre kell eljutni ütés, rúgás és varázslatok használata nélkül.
És 20-as szinten a karakterem ugyanolyan erős, mint 1-esen!
Ezért felvetném, hogy mi lenne ha szintlépésenként 4 ÉP-t kapna a karakter.
(Tudom, ez csak tesztverzió, és később lesznek vásárolható fegyverek, stb., de a jelenlegi rendszerben nehéz fejlődni)

Ha életerőt tanulok, akkor 4 életpontot kapok, ami a jelenlegi tanulási rendszerben, mikor pl. 12-es szinten 2500 tp kell hozzá, rengeteg időt igényel (macska 13 tp, kutya 17 tp), pedig egyszeri 4 életpont nem sokat ér, minden valamirevaló szörny 2 ütésböl leöl, 15-50-t sebezve (vaddisznó, oroszlán, medve), tehát szerintem ezen is lehetne változtatni.

Egy kis commentet szeretnék a fentiekhez:

Ha jól számoltam a maival együtt ez a negyedik tp reset a "régi" játékosoknál. Természetesen ez számunkra hatalmas előny, mivel rengeteg lehetőségünk nyílt tanulásra.

Nem gondolom, hogy ennyi idő után éppen nekem kellene tanácsokat osztogatnom viszont azt megoszthatom veled, az elején hogyan boldogultam:

- természtesen csapatban és lehetőség szerint ép-re gyúrva amíg nagyon olcsó a tanulás

- a tanulás sorrendjét pedig a kitűzött célhoz kell alakítani (az adott napi teszt maga),

- célszerű ahogy Te is írtad a karaktereknek szánt szerepek világos elosztása. (hadis kari stb.)

Összekötni mindhárom karaktert aztán az északi városrésznél módszeresen levadászni az őrökön kívül mindenkit. (az egerekre is rá kell menni :)) Én ezzel a módszerrel szombaton 2200 tp-ről feltápoltam mindenkit 5500-ra mivel a következő tanulás itt már 3,5k pontba került. Meg lehet csinálni csak kitartás kell. Számtalan élő példa pl. Gee akinek már szombaton 77 ép-je volt, mai napig nem tudom, hogy csinálta mert közben tesztelt is, vagy Dus akinek pár óra alatt sikerült magas szintű karaktereket elérnie az elején amik most eszembe jutnak. Újfent hangsúlyozom, hogy nekünk a harmadik napon már két resetünk volt, így valóban jelentős előnyöket élveztünk akkor. Ati eddigi resetelési forgatókönyvét látva lesz itt még egy pár, így kitartást tudok javasolni. ;)

Nem túl érdekfeszítő, fáradságos az elején, viszont a hódban sem egyszerű az első pár nap friss orinál, azt mondom rendben van ez így. :)

Ati 04-22-2009 17:41

Quote:

Originally Posted by Swiss (Post 208873)
Nem túl érdekfeszítő, fáradságos az elején, viszont a hódban sem egyszerű az első pár nap friss orinál, azt mondom rendben van ez így. :)

Valós játékban az elején lesz jópár alacsony-szintű küldetés, amivel érdekesebbé lesz téve, és ad egy kis tapasztalati-pont löketet is majd.

Hex 04-22-2009 17:55

Ati, nem tudom, hogy másnak is előjött-e vag ysem.

összekötök két karaktert, elindulok az elsővel és mikor megállok vele és ráváltok a másik karakterre, az ugyan ott van, ahol eddig és mikor rákattintok, hogy elinduljak vele, akkor oda ugrik, ahol már amúgy is lennie kéne.

ez már kétszer jött elő nekem

Dus 04-22-2009 18:01

Quote:

Originally Posted by Swiss (Post 208873)
Összekötni mindhárom karaktert aztán az északi városrésznél módszeresen levadászni az őrökön kívül mindenkit. (az egerekre is rá kell menni :)) Én ezzel a módszerrel szombaton 2200 tp-ről feltápoltam mindenkit 5500-ra mivel a következő tanulás itt már 3,5k pontba került. Meg lehet csinálni csak kitartás kell. Számtalan élő példa pl. Gee akinek már szombaton 77 ép-je volt, mai napig nem tudom, hogy csinálta mert közben tesztelt is, vagy Dus akinek pár óra alatt sikerült magas szintű karaktereket elérnie az elején amik most eszembe jutnak. Újfent hangsúlyozom, hogy nekünk a harmadik napon már két resetünk volt, így valóban jelentős előnyöket élveztünk akkor. Ati eddigi resetelési forgatókönyvét látva lesz itt még egy pár, így kitartást tudok javasolni. ;)

Nem túl érdekfeszítő, fáradságos az elején, viszont a hódban sem egyszerű az első pár nap friss orinál, azt mondom rendben van ez így. :)

Én meg kifejezetten azt mondanám, hogy NE csapatba menjen, hanem a karakterekkel egyénileg:
1.: Így egyszerre 3 mob-ot is tudsz ütni, ami egyértelműen előnyös
2.: Több tp-t kapsz. Ha csapatban mész, minél többen vannak a csapatban, annál több tp NEM keül kiosztásra, és még ezen felül a karakterek közt is eloszlik...
3.: Kevésbé unalmas szerintem. Mert így folyamatosan tudod csinálni, váltogatni a karakterek között, és folyamatosan támadni, tovább váltani, támadni, tovább váltani, st.b, míg, csapatban végig kell várnod a harcot, ami Nekem uncsi volt...
4.: Nem kell várnia az egyik karakternek a másikra. Ha a csapatban az egyik karakter ép-je lemegy, hiába van a másik kettőnek nagyon sok ép-je még és tuna támadni, meg kell várni míg a harmadik kari ép-je is feltöltődik ami akár 3-5 perc is lehet. Addig áll az egész...


Nem kell még 6.-8. szinten takarítókat ütni. Ott a kutya, azt már tudod gond Nélkül 4-5 tanulás után megállás Nélkül ütni, és majd 12.-13. szinttől rámenni vagy 14. szinttől a takarítókra! Utána később mehet persze erősebb lény is...

Swiss 04-22-2009 18:07

Quote:

Originally Posted by Hex (Post 208877)
Ati, nem tudom, hogy másnak is előjött-e vag ysem.

összekötök két karaktert, elindulok az elsővel és mikor megállok vele és ráváltok a másik karakterre, az ugyan ott van, ahol eddig és mikor rákattintok, hogy elinduljak vele, akkor oda ugrik, ahol már amúgy is lennie kéne.

ez már kétszer jött elő nekem

Nálam is ez van jelenleg. A vezér mozog csak a többiek állnak nagyon messze, viszont hajót tudok velük építeni, de pl. az eldobott tárgyakat nem mutatják.

[HTPA]GeeForce 04-22-2009 18:08

Elő tudom hozni azt a jelenséget, hogy bemegyek az iskolába, és nem jelennek meg a tanulható dolgok.
(A "Képességek" megjelennek, csak a "Tanulhatók" nem!)

Ati 04-22-2009 18:08

Quote:

Originally Posted by Hex (Post 208877)
Ati, nem tudom, hogy másnak is előjött-e vag ysem.

összekötök két karaktert, elindulok az elsővel és mikor megállok vele és ráváltok a másik karakterre, az ugyan ott van, ahol eddig és mikor rákattintok, hogy elinduljak vele, akkor oda ugrik, ahol már amúgy is lennie kéne.

ez már kétszer jött elő nekem

Lépj be légyszi újra, és megjavul. Nem írtam át, hogy új verziójú klienssel engedjen csak be.

Dus 04-22-2009 18:18

Ati, megint nem enged nagyon sokáig belépni, szakadás után...már 6. perce várok, de még mindig nem enged be...

Ati 04-22-2009 18:20

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208886)
Ati, megint nem enged nagyon sokáig belépni, szakadás után...már 6. perce várok, de még mindig nem enged be...

Ne szivass, azt hittem ezt már megcsináltam. :(

A 3-assal bent vagy. A többivel van a gond? Vagy azzal is volt?

Tripartitum 04-22-2009 18:21

Sziasztok!
 
Lassan haladok és még az elején vagyok (4. szint). Annak ellenére, hogy figyelmeztetve voltam kipróbáltam még az elején az arénát és meg is haltam (bele kötöttem egy őrbe). Kevés mozgáspont miatt több percig tartott kijönni. Az egerek majdnem megöltek (azt hittem csak el kell taposni őket:))
A felülettel ismerkedtem többnyire, (jó lenne, ha valami fölé viszem a kurzort, akkor kiírná mi a neve).
Ma este folytatom... (eddig csak egy karakterrel mozogtam, este belépek az összessel)
Ami zavaró volt, ha mindent egybe akartam látni, akkor a görgető sávot kellett használnom.
Amúgy tetszik:)

Ati 04-22-2009 18:24

Quote:

Originally Posted by Tripartitum (Post 208889)
Ami zavaró volt, ha mindent egybe akartam látni, akkor a görgető sávot kellett használnom.

Ez alatt mit értesz pontosan?

Phoenix 04-22-2009 18:32

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208891)
Ez alatt mit értesz pontosan?

Arra sztem, hogy 1024x768-ban pl firefoxban teljes képernyőre kell tenni, mert különben mindig lehet fel-le görgetni.

Ati: a helyi menüben Obeliszk helyett Obelizsk van :)

Ati 04-22-2009 18:36

Quote:

Originally Posted by Phoenix (Post 208894)
Ati: a helyi menüben Obeliszk helyett Obelizsk van :)

Köszi, javítva, majd egyszer fent... :) Vannak szavak, amiket rendszeresen elgépelek... :)

Dus 04-22-2009 18:37

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208888)
Ne szivass, azt hittem ezt már megcsináltam. :(

A 3-assal bent vagy. A többivel van a gond? Vagy azzal is volt?

A másik kettővel valami kezelő felület bővítés miatt vagy hasonló kellett frisítenem, ezért ugye kilépett...és utána sokáig nem tudtam belépni...

A poén az, hogy megint a kezelőfelületet szeretné frisíteni, pedig már egyszer volt :o

[HTPA]GeeForce 04-22-2009 18:38

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208891)
Ez alatt mit értesz pontosan?

400*300-as felbontása van biztos, és nem fér bele a MUD. :D Bocs, de nem hagyhattam ki...

De ami a lényeg: Nekem a térkép EDDIG SEM esett szét egyszer sem, és most sem! Eddig nálam tökéletes volt a térkép, pedig járkáltam erre-arra, és csináltam ezt-azt. :D

Phoenix 04-22-2009 18:38

Másik dolog, nem nő a hajó mozgáspontja nem nő vissza, ez hiba?

Ati 04-22-2009 18:41

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208897)
A poén az, hogy megint a kezelőfelületet szeretné frisíteni, pedig már egyszer volt :o

Ezért tettem ezt a hibaüzenetet be, mert a flash tartalom frissítése trükkös lehet... Sose tudod, hogy frissítette-e, vagy sem... Reload, Shift+reload, addig nyomkodd, ameddig be nem enged.

[HTPA]GeeForce 04-22-2009 18:43

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208878)
Én meg kifejezetten azt mondanám, hogy NE csapatba menjen, hanem a karakterekkel egyénileg:
1.: Így egyszerre 3 mob-ot is tudsz ütni, ami egyértelműen előnyös
2.: Több tp-t kapsz. Ha csapatban mész, minél többen vannak a csapatban, annál több tp NEM keül kiosztásra, és még ezen felül a karakterek közt is eloszlik...
3.: Kevésbé unalmas szerintem. Mert így folyamatosan tudod csinálni, váltogatni a karakterek között, és folyamatosan támadni, tovább váltani, támadni, tovább váltani, st.b, míg, csapatban végig kell várnod a harcot, ami Nekem uncsi volt...
4.: Nem kell várnia az egyik karakternek a másikra. Ha a csapatban az egyik karakter ép-je lemegy, hiába van a másik kettőnek nagyon sok ép-je még és tuna támadni, meg kell várni míg a harmadik kari ép-je is feltöltődik ami akár 3-5 perc is lehet. Addig áll az egész...


Nem kell még 6.-8. szinten takarítókat ütni. Ott a kutya, azt már tudod gond Nélkül 4-5 tanulás után megállás Nélkül ütni, és majd 12.-13. szinttől rámenni vagy 14. szinttől a takarítókra! Utána később mehet persze erősebb lény is...

Alapvetően egyetértek, Swiss, bár hogy őszinte legyek nem értem mit akarsz az ÉP-mtől. :D Szombaton volt az már szerintem 170 is... :)

Annyit tennék hozzá Dus hsz-ához, hogy szerintem simán le lehet küldeni egy takarítót 8-as szinten.
Főleg most, hogy resetelve vannak a követelt pontok tanulásnál, meg vannak segítők...
Sőt, szerintem már előbb is lehet takarítót ütni.
Irtó gyorsan lehet fejlődni.
PIllanatok alatt összekukáztam valamelyik nap is 1700 TP-t, amiből ma megtanultam egy rakás képességet, hála Atinak. :D

Most már mindent tudok a hajózással csinálni, már csak türelem kell... (matrózképzés)

Dus 04-22-2009 18:44

Quote:

Originally Posted by Ati (Post 208901)
Ezért tettem ezt a hibaüzenetet be, mert a flash tartalom frissítése trükkös lehet... Sose tudod, hogy frissítette-e, vagy sem... Reload, Shift+reload, addig nyomkodd, ameddig be nem enged.

De frissítés után visszamegy a bejelentkezéshez, és amíg le nem telik z a jónéhány perc, nem a frissítős üzenetet dobja fel, mert az, hogy már be vagyok-e lépve, az hamarabb ellenőrzödik :)

[HTPA]GeeForce 04-22-2009 18:44

Általánosságban mindenkinek mondom én is, hogy egyedül farmolja a mobokat... NE csapatba. Nyisson 3 explorert, és 3 karival 3 mobot verjen. Pikk-pakk megy a fejlődés.

Dus 04-22-2009 18:48

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208902)
Alapvetően egyetértek, Swiss, bár hogy őszinte legyek nem értem mit akarsz az ÉP-mtől. :D Szombaton volt az már szerintem 170 is... :)

Annyit tennék hozzá Dus hsz-ához, hogy szerintem simán le lehet küldeni egy takarítót 8-as szinten.
Főleg most, hogy resetelve vannak a követelt pontok tanulásnál, meg vannak segítők...
Sőt, szerintem már előbb is lehet takarítót ütni.
Irtó gyorsan lehet fejlődni.
PIllanatok alatt összekukáztam valamelyik nap is 1700 TP-t, amiből ma megtanultam egy rakás képességet, hála Atinak. :D

Most már mindent tudok a hajózással csinálni, már csak türelem kell... (matrózképzés)

Azzal, hogy egyszer leütöd, és utána 3-4 percet vársz a visszatöltődésre, sokkal jobban lassítod a haladást, mintha csapatban mennél. Szóval akkor inkább menjen csapatban :)
Olyat kell ütni, akit megállás nélkül szétütsz, sokat egymás után...szinte bármennyit...a takarító, 8. szinten biztos nem ilyen :)

Ati 04-22-2009 18:48

Quote:

Originally Posted by Dus (Post 208903)
De frissítés után visszamegy a bejelentkezéshez, és amíg le nem telik z a jónéhány perc, nem a frissítős üzenetet dobja fel, mert az, hogy már be vagyok-e lépve, az hamarabb ellenőrzödik :)

Most már (majd, ha felkerül) akkor is hamar lehet belépni, amikor épp régi kezelőfelülettel próbáltál. Ezt leszámítva elvileg szakadás után már hamar be lehet lépni.

Ati 04-22-2009 18:49

Quote:

Originally Posted by [HTPA]GeeForce (Post 208904)
Nyisson 3 explorert, és 3 karival 3 mobot verjen. Pikk-pakk megy a fejlődés.


1, Nyugodtan lehet egymás után is. :)
2, Egy balakon belül, külön fülekben is meg lehet nyitni több karaktert, 1 explorer (vagy más böngésző) elég tehát hozzá.

Phoenix 04-22-2009 18:50

Quote:

Originally Posted by Phoenix (Post 208899)
Másik dolog, nem nő a hajó mozgáspontja nem nő vissza, ez hiba?

Ati: légyszi erre :)

Ati 04-22-2009 18:59

Quote:

Originally Posted by Phoenix (Post 208899)
Másik dolog, nem nő a hajó mozgáspontja nem nő vissza, ez hiba?

Aham, igaz, most már ez is visszanő. Akkor is, ha csak úgy leteszed valahol.

Ati 04-22-2009 19:58

Quote:

Originally Posted by Hex (Post 208877)
Ati, nem tudom, hogy másnak is előjött-e vag ysem.

összekötök két karaktert, elindulok az elsővel és mikor megállok vele és ráváltok a másik karakterre, az ugyan ott van, ahol eddig és mikor rákattintok, hogy elinduljak vele, akkor oda ugrik, ahol már amúgy is lennie kéne.

ez már kétszer jött elő nekem

Ez ugye azóta (új belépés után) nem jött elő már senkinél?


All times are GMT +1. The time now is 13:16.

Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu