Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > PC (hardver, szoftver, játékok stb.)
Register Stats Members List Today's Posts

PC (hardver, szoftver, játékok stb.) Minden, ami számítógép. Kedvenc játékod megbeszélése, segítségkérés hardverügyben stb.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-13-2008, 15:02
It(AZ:)) It(AZ:)) is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Veszprém-budapest
Posts: 82
Activity: 0%
Longevity: 94%
Post Dreamweaver, honlapkészítés probléma

Nagyon kezdő vagyok a témában, és nincs ötletem,hogy lehetne megvalósítani:
Adott egy oldalon két table (cella, tábla nem tom, hogy híják magyarul )), a felsőben novellacímek lennének felsorolva, rájuk kattintva az alsóban megjelenne a novella. Ezt kellene megvalósítanom valahogy, és legalább irányelvekre lenne szükségem Bármilyen megoldás érdekel(html, php, flash, egyéb )
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 02-13-2008, 15:06
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,197
Activity: 2%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by It(AZ:)) View Post
Nagyon kezdő vagyok a témában, és nincs ötletem,hogy lehetne megvalósítani:
Adott egy oldalon két table (cella, tábla nem tom, hogy híják magyarul )), a felsőben novellacímek lennének felsorolva, rájuk kattintva az alsóban megjelenne a novella. Ezt kellene megvalósítanom valahogy, és legalább irányelvekre lenne szükségem Bármilyen megoldás érdekel(html, php, flash, egyéb )
Legegyszerűbb megoldás: az oldalt oszd 2 fele, 2 frame legyen. Ezt a Dreamweaver tökéletesen kezeli. Állítsd be a méreteket, ahogy szimpatikus.

Fent egy sima html oldal, benne a címek. Mindegyik egy külön file-ra mutasson, és a file-t az alsó frame-ben nyisd meg. Ezt szintén be tudod állítani, hogy hova nyíljon, oda azt a frame nevet írd be, aminek elnevezted az alsót.