|
|
|
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
PC (hardver, szoftver, játékok stb.) Minden, ami számítógép. Kedvenc játékod megbeszélése, segítségkérés hardverügyben stb. |
02-13-2008, 16:02
|
Junior Member
|
|
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Dreamweaver, honlapkészítés probléma
Nagyon kezdő vagyok a témában, és nincs ötletem,hogy lehetne megvalósítani:
Adott egy oldalon két table (cella, tábla nem tom, hogy híják magyarul )), a felsőben novellacímek lennének felsorolva, rájuk kattintva az alsóban megjelenne a novella. Ezt kellene megvalósítanom valahogy, és legalább irányelvekre lenne szükségem Bármilyen megoldás érdekel(html, php, flash, egyéb )
|
02-13-2008, 16:06
|
Administrator
|
|
Activity: 20%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by It(AZ:))
Adott egy oldalon két table (cella, tábla nem tom, hogy híják magyarul )), a felsőben novellacímek lennének felsorolva, rájuk kattintva az alsóban megjelenne a novella. Ezt kellene megvalósítanom valahogy, és legalább irányelvekre lenne szükségem Bármilyen megoldás érdekel(html, php, flash, egyéb )
|
Legegyszerűbb megoldás: az oldalt oszd 2 fele, 2 frame legyen. Ezt a Dreamweaver tökéletesen kezeli. Állítsd be a méreteket, ahogy szimpatikus.
Fent egy sima html oldal, benne a címek. Mindegyik egy külön file-ra mutasson, és a file-t az alsó frame-ben nyisd meg. Ezt szintén be tudod állítani, hogy hova nyíljon, oda azt a frame nevet írd be, aminek elnevezted az alsót.
Eztán külön fileokba mentsd le a novellákat, olyan néven, amilyen néven hivatkoztál rájuk.
Ez nem lesz szép, mert a novella olvasása közben is ott marad a felső frame, amiben választani lehet. De ez a legegyszerűbb.
Én biztos ennél is egyszerűbben csinálnám: egy oldal a címekkel, és katt után egy teljesen új teljes oldal a novellával.
|
02-13-2008, 16:07
|
Member
|
|
Longevity: 89%
|
|
Quote:
Originally Posted by It(AZ:))
|
Én a te helyedben nem cifráznám..
Az Ofice World vagy Excel-t választanám és mentés weblapként...