Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-10-2010, 19:37
SGB SGB is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 28
Activity: 0%
Longevity: 75%
Question Bankkártya kérdés

Sziasztok, mostanában sokat gondolkodok a bankkártyás vipelésen, és van is egy Erste-s kártyám, amire "Maestro Card" van írva.
A Worldpay és PayPal honlapon (mint választási lehetőség) csak "Master Card" szerepel.
Kicsit laikus vagyok a témában, tehát annyi lenne a kérdésem, hogy a kettő ugyan az-e, és tudok-e fizetni így a kártyámmal.
Sponsored Links
  #2  
Old 10-10-2010, 19:47
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,197
Activity: 2%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by SGB View Post
Sziasztok, mostanában sokat gondolkodok a bankkártyás vipelésen, és van is egy Erste-s kártyám, amire "Maestro Card" van írva.
A Worldpay és PayPal honlapon (mint választási lehetőség) csak "Master Card" szerepel.
Kicsit laikus vagyok a témában, tehát annyi lenne a kérdésem, hogy a kettő ugyan az-e, és tudok-e fizetni így a kártyámmal.
Most így hírtelen ezt találtam róla: "The Maestro Card is a internationally accepted debit card owned by MasterCard. It is accepted by any retailer who accepts MasterCard."
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 10-10-2010, 19:53
SGB SGB is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 28
Activity: 0%
Longevity: 75%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Most így hírtelen ezt találtam róla: "The Maestro Card is a internationally accepted debit card owned by MasterCard. It is accepted by any retailer who accepts MasterCard."