Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-15-2008, 08:46
hatpeti's Avatar
hatpeti hatpeti is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 17
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default Fagyasztás

Mit jelent, ha egy ország le van fagyasztva?
Milyen előnye van?
Milyen hátránya van?

Köszi a segítségeket
Sponsored Links
  #2  
Old 05-15-2008, 09:46
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,154
Activity: 7%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by hatpeti View Post
Mit jelent, ha egy ország le van fagyasztva?
Milyen előnye van?
Milyen hátránya van?

Köszi a segítségeket
Súgó:

"Ország lefagyasztása

Előfordulhat olyan eset, amikor szintet lépnél már az országoddal, de egy másik országod akadályoz ebben. Ilyen esetekre találtuk ki az ország lefagyasztásának lehetőségét.

Ha országodat lefagyasztod, akkor abba nem léphetsz be, másik országgal azonban ugyanarra a szintre/csoportba léphetsz. Ezzel lehetőséged van kikerülni egy meglevő országodat. Miután kikerülted, a lefagyasztott országot ismét visszahozhatod játékba az eredeti csoportjában, és folytathatod a játékot.

Ha már van lefagyasztott országod, akkor új országot nem fagyaszthatsz le, ameddig azt vissza nem hoztad játékba. Ehhez csak be kell lépned, és amennyiben nincs más országod abban a csoportban (vagy 5. szint esetén az 5. szinten), akkor a fagyasztás ezzel véget is ért.

Ahhoz, hogy egy országot lefagyaszthass, minden szövetségi kapcsolatot meg kell szakítanod. Ez az alsó csoportokban azt jelenti, hogy magányos farkas státuszt kell választanod országodnak, az 1/A csoportban pedig szövetségen kívüli állapotban kell lenned. Az alsó csoportokban ezen kívül még az is feltétele a fagyasztásnak, hogy a fagyasztandó ország szabadságon legyen.

Fagyasztásból visszahozott ország esetén az ország visszakerül a pontlistába, és 72 órás szabadság kezdődik. Vagyis nem fogsz tudni egy fagyasztásból visszahozott országgal azonnal játszani! Erre azért van szükség, hogy a játékba visszatérve, a környezetednek legyen ideje észrevenni országod megjelenését, ne váratlanul érje őket a visszatérés.

A fagyasztásra csak már összekapcsolt országok esetén van lehetőség. Nem megoldható tehát az, hogy 5. szintű országodat lefagyasztod, és új országot regisztrálsz! Ez szabályellenes! Ha már van országod az 5. szinten (az anarchista csoporton kívül), akkor új (nem anarchista) országot nem regisztrálhatsz! Ezen a fagyasztás semmit nem változtat!"
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 05-27-2008, 02:27
Kirhal Kirhal is offline
Member
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 108
Activity: 0%
Longevity: 87%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Súgó:

"Ország lefagyasztása

Előfordulhat olyan eset, amikor szintet lépnél már az országoddal, de egy másik országod akadályoz ebben. Ilyen esetekre találtuk ki az ország lefagyasztásának lehetőségét.

Ha országodat lefagyasztod, akkor abba nem léphetsz be, másik országgal azonban ugyanarra a szintre/csoportba léphetsz. Ezzel lehetőséged van kikerülni egy meglevő országodat. Miután kikerülted, a lefagyasztott országot ismét visszahozhatod játékba az eredeti csoportjában, és folytathatod a játékot.

Ha már van lefagyasztott országod, akkor új országot nem fagyaszthatsz le, ameddig azt vissza nem hoztad játékba. Ehhez csak be kell lépned, és amennyiben nincs más országod abban a csoportban (vagy 5. szint esetén az 5. szinten), akkor a fagyasztás ezzel véget is ért.

Ahhoz, hogy egy országot lefagyaszthass, minden szövetségi kapcsolatot meg kell szakítanod. Ez az alsó csoportokban azt jelenti, hogy magányos farkas státuszt kell választanod országodnak, az 1/A csoportban pedig szövetségen kívüli állapotban kell lenned. Az alsó csoportokban ezen kívül még az is feltétele a fagyasztásnak, hogy a fagyasztandó ország szabadságon legyen.

Fagyasztásból visszahozott ország esetén az ország visszakerül a pontlistába, és 72 órás szabadság kezdődik. Vagyis nem fogsz tudni egy fagyasztásból visszahozott országgal azonnal játszani! Erre azért van szükség, hogy a játékba visszatérve, a környezetednek legyen ideje észrevenni országod megjelenését, ne váratlanul érje őket a visszatérés.

A fagyasztásra csak már összekapcsolt országok esetén van lehetőség. Nem megoldható tehát az, hogy 5. szintű országodat lefagyasztod, és új országot regisztrálsz! Ez szabályellenes! Ha már van országod az 5. szinten (az anarchista csoporton kívül), akkor új (nem anarchista) országot nem regisztrálhatsz! Ezen a fagyasztás semmit nem változtat!"

nekem lenne egy észrevételem,illetve érdésem ezzel kapcsolatban.4es szintem lefagyasztottam az országom,5-ről felléptem ugyanabba a csoportba.5be regisztráltam egy ujjat.összekötöttem azzal amelyik játékban van 4es szinten.az uj országomba,amelyik 5ös szinten van, a feljutás menüben,ahol az a rész van h:"ország a következő szinten-fagyasztva-megfelel".
tehát akkor mi van?elvileg ennek nem kéne igy lennie mert ott játékban van egy országom.
  #4  
Old 05-27-2008, 15:26
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Kirhal View Post
nekem lenne egy észrevételem,illetve érdésem ezzel kapcsolatban.4es szintem lefagyasztottam az országom,5-ről felléptem ugyanabba a csoportba.5be regisztráltam egy ujjat.összekötöttem azzal amelyik játékban van 4es szinten.az uj országomba,amelyik 5ös szinten van, a feljutás menüben,ahol az a rész van h:"ország a következő szinten-fagyasztva-megfelel".
tehát akkor mi van?elvileg ennek nem kéne igy lennie mert ott játékban van egy országom.
Próbálj meg vele fellépni, aztán meglássuk mi történik
  #5  
Old 05-27-2008, 18:32
Stev's Avatar
Stev Stev is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Budapest
Posts: 468
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Kirhal View Post
nekem lenne egy észrevételem,illetve érdésem ezzel kapcsolatban.4es szintem lefagyasztottam az országom,5-ről felléptem ugyanabba a csoportba.5be regisztráltam egy ujjat.összekötöttem azzal amelyik játékban van 4es szinten.az uj országomba,amelyik 5ös szinten van, a feljutás menüben,ahol az a rész van h:"ország a következő szinten-fagyasztva-megfelel".
tehát akkor mi van?elvileg ennek nem kéne igy lennie mert ott játékban van egy országom.
Az a kérdés hogy melyik 4. szinten van az országod, és melyik 5.ben az új.
__________________
"Alkoholista az aki annyit iszik mint mi, csak ellenszenves"

http://stevzland.myminicity.com/ind
The Following User Says Thank You to Stev For This Useful Post:
  #6  
Old 05-27-2008, 19:17
Kirhal Kirhal is offline
Member
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 108
Activity: 0%
Longevity: 87%
Default

Quote:
Originally Posted by AndrewB View Post
Próbálj meg vele fellépni, aztán meglássuk mi történik
szerncsére még nagyon nincsenek meg a köreim
de valahogy nem akaródzik kipróbálni
  #7  
Old 05-27-2008, 19:19
Kirhal Kirhal is offline
Member
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 108
Activity: 0%
Longevity: 87%
Default

Quote:
Originally Posted by Stev View Post
Az a kérdés hogy melyik 4. szinten van az országod, és melyik 5.ben az új.
4L,illetve 5W...
szval egyenús út ugyanabba a csopiba, és a lefagyasztott is a 4L-be van.
  #8  
Old 05-27-2008, 22:16
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kirhal View Post
4L,illetve 5W...
szval egyenús út ugyanabba a csopiba, és a lefagyasztott is a 4L-be van.
És a support mit mondott erre?
The Following User Says Thank You to Princ For This Useful Post:
  #9  
Old 05-28-2008, 12:43
Kirhal Kirhal is offline
Member
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 108
Activity: 0%
Longevity: 87%
Default

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
És a support mit mondott erre?
nem tudom,de időközben helyrejött,és már elméletileg sem tudok föllépni
  #10  
Old 05-31-2008, 11:24
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 87%
Default

A fagyasztásra csak már összekapcsolt országok esetén van lehetőség. Nem megoldható tehát az, hogy 5. szintű országodat lefagyasztod, és új országot regisztrálsz! Ez szabályellenes! Ha már van országod az 5. szinten (az anarchista csoporton kívül), akkor új (nem anarchista) országot nem regisztrálhatsz! Ezen a fagyasztás semmit nem változtat!"

és mi van akkor, ha én találtam két olyan orit aminek nagyon gyanús, hogy ugyanaz a tulajdonosa, és egyik fagyasztva lett nem rég 5. szinten másik meg ez után indult egy másik 5. szinten? ez elvileg szabálytalan vagy rosszul értelmezem a dolgokat?
bocsi ha butaságot kérdeztem, csak érdekel a dolog
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 08:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2023, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu