Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-31-2006, 00:32
Makariosz
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default Fajok, Összekapcsolás, Betegség

Hello Mindenki!
Amint a címben is írtam, két kérdésem lenne.
Lehet, hogy mind a kettő alapvetően triviális, nekem mégsem tiszta.
Szóval:
1. Törpe fajom van, és a súgóban az található az előnyök között, hogy gyorsabb a katonák továbbképzése mellette 10 és zárójelben (6). A kérdésem, hogy ez mit jelent? Merthogy alapban is 10 kör a továbbképzés, és nekem is ennyi idő alatt képezt tovább. Akkor mitől gyorsabb?
2. Jelenleg kezdő vagyok, ill. csak nagyon régen játszottam, és jelenleg egy országom van. Azonban ha feljebb jutok, akkor lehetséges, hogy újabb országot is szeretnék indítani. A kérdés, hogy az országok összekapcsolásának van-e valami jelentősége, előnye azon kívül, hogy így legális, meg hogy olcsóbb így a VIP játék.
Köszi a válaszokat!

Last edited by Makariosz; 01-31-2006 at 14:04..
Sponsored Links
  #2  
Old 01-31-2006, 00:40
director
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Post

Quote:
Originally Posted by Makariosz
Hello Mindenki!
Amint a címben is írtam, két kérdésem lenne.
Lehet, hogy mind a kettő alapvetően triviális, nekem mégsem tiszta.
Szóval:
1. Törpe fajom van, és a súgóban az található az előnyök között, hogy gyorsabb a katonák továbbképzése mellette 10 és zárójelben (6). A kérdésem, hogy ez mit jelent? Merthogy alapban is 10 kör a továbbképzés, és nekem is ennyi idő alatt képezt tovább. Akkor mitől gyorsabb?