Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-30-2007, 01:56
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default Egy távoli ötlet:D

Hmm... Vasárnap este van és bennem már megint mocorog a sör és yager.
Ugyan a legjobb ötletek sör mellett születnek, de kétségtelen hogy a leghülyébbek is nem véletlenül nyitottam ide a topicot

Szal a multkor a társasjátékban eszembe ötlött cd-s hóditó koncepcióján mozdult meg a veszélyeztetfajnak számitó pár agysejtem. Laikus vagyok ezekben a dolgokban,úgyhogy könnyen meglehet hogy a világ leghülyébb ötletét tálalom elétek (az alkoholmentes sör után).
Szal pár emberben már megfogalmazódott a grafikus felületek, és egyéb nyalánkságok igénye. Ötletem lényege az lenne, hogy lenne egy letölthető platform, ami a grafikákat tartalmazza (más topicban felötlöt térkép koncepciót pl.), szebb felhasználói felületet ilyesmit meg még ami az embereknek eszébe juthat.
Ha jó a logikám (ami könnyen lehet hülyeség) a szerver erőforrásait nem terhelné sokkal jobban, mint most hisz a felületet/változásokat az én gépem végzi, a szerver csupán az eddigi adatokat továbbitaná, csak ebben az esetben nem weblap formájában, hanem sima adatfolyamként a platformra ami feldolgozza. A webes kezelő felület természetesen megmaradna úgyanígy, de az otthonról jáccoknak egy szebb, komplexebb kinézetü hód juthatna, ezzel is szinesitve a játékot. Természetesen a platform se lenne ingyenes sztem, hanem ,mint a wap, viphez lenne kötve, és lenne egy egyszeri költsége is vipkörök formájában.