| 
 | 
       
       	   
       	   	
	   	   	   	   
	   	   	   	          
	   
	   	   
        | 
	  	   	          
	   
	   
	   
       
	
   | 
	
		Hódító / Queosia forum 
                http://queosia.com 
                http://hodito.hu
	 | 
 
 
 | 
 
       
	
		
	
	
		| Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek. | 
	 
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 09:50
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					Location: In the UK 
					
					
						Posts: 1,518
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		| 
			
				 
					Originally Posted by Ati
					
				 
				Nono! Maradjunk csak az 5. szintnáél, és azon belül is csak az anarchista csoporttól eltérő csoportoknál. Ha valakinek van négy 4. szintű csoportban országa, és ezek össze is vannak kapcsolva, az teljesen szabályos! 
 
Csupán az 5. szinten van korlátozva az egész szintre (leszámítva az anarchosta csoportot), hogy csak 1 országa lehet. 
			
		 | 
	 
	 
 szval ha van az L-be is meg monnyuk a másik (egy X-es) orim K-ba lép fel, akkor az úgy szabályos???    
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				"War. War never changes." 
 
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834) 
[SZ]Picurmanoo (#396769) 
 
"All this has happened before, and all this will happen again... 
End of line..." 
(BattleStar Galactica)
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 12:19
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					Location: Café of Broken Dreams 
					
					
						Posts: 1,690
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		| 
			
				 
					Originally Posted by Phoenix
					
				 
				szval ha van az L-be is meg monnyuk a másik (egy X-es) orim K-ba lép fel, akkor az úgy szabályos???    
			
		 | 
	 
	 
 Igen. Az szabályos. Nekem is volt országom 3/Ibe és 3/Gbe egyszerre.  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 12:21
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					Location: In the UK 
					
					
						Posts: 1,518
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		| 
			
				 
					Originally Posted by Senki
					
				 
				Igen. Az szabályos. Nekem is volt országom 3/Ibe és 3/Gbe egyszerre. 
			
		 | 
	 
	 
 hát mostmár ezt is vágom, de az X-ből mindig is az Lcsopiba kerülnek az orik...ugye? mert szintlépésnél még megvan az a kritérium, hogy van a köv szinten orim 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				"War. War never changes." 
 
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834) 
[SZ]Picurmanoo (#396769) 
 
"All this has happened before, and all this will happen again... 
End of line..." 
(BattleStar Galactica)
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 12:26
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					Location: Café of Broken Dreams 
					
					
						Posts: 1,690
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		| 
			
				 
					Originally Posted by Phoenix
					
				 
				hát mostmár ezt is vágom, de az X-ből mindig is az Lcsopiba kerülnek az orik...ugye? mert szintlépésnél még megvan az a kritérium, hogy van a köv szinten orim 
			
		 | 
	 
	 
 igen, X, V, W megy az Lbe azt hiszem és a nem freemailes csoportok mennek  K-ba.  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 12:29
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					Location: In the UK 
					
					
						Posts: 1,518
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		| 
			
				 
					Originally Posted by Senki
					
				 
				igen, X, V, W megy az Lbe azt hiszem és a nem freemailes csoportok mennek  K-ba. 
			
		 | 
	 
	 
 akkor most már ezt is tisztáztam magammal, mert már egy kiscit meg voltam kavarodva   
köcce a segítséget   
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				"War. War never changes." 
 
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834) 
[SZ]Picurmanoo (#396769) 
 
"All this has happened before, and all this will happen again... 
End of line..." 
(BattleStar Galactica)
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 12:33
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		| 
			
				 
					Originally Posted by Phoenix
					
				 
				szval ha van az L-be is meg monnyuk a másik (egy X-es) orim K-ba lép fel, akkor az úgy szabályos???    
			
		 | 
	 
	 
 X-ből L-be lépsz, tehát azt nem fogod tudni megtenni. Ha Q, R, S, T, U valamelyikében lenne, akkor onnan nem L-be jutsz, úgy lehetne.
 
Mindez persze csak akkor, ha az országok össze vannak kapcsolva. Ha nincsenek, akkor még ha külön szinten vannak, akkor is szabálytalan mindegyik.  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 12:38
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					Location: In the UK 
					
					
						Posts: 1,518
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		| 
			
				 
					Originally Posted by Ati
					
				 
				X-ből L-be lépsz, tehát azt nem fogod tudni megtenni. Ha Q, R, S, T, U valamelyikében lenne, akkor onnan nem L-be jutsz, úgy lehetne. 
 
Mindez persze csak akkor, ha az országok össze vannak kapcsolva. Ha nincsenek, akkor még ha külön szinten vannak, akkor is szabálytalan mindegyik. 
			
		 | 
	 
	 
 okés köszke   bár nekem az Xes csopi eléggé tetszik, szval nem igen akarok innen hamar továbbmenni   
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				"War. War never changes." 
 
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834) 
[SZ]Picurmanoo (#396769) 
 
"All this has happened before, and all this will happen again... 
End of line..." 
(BattleStar Galactica)
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 18:48
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Junior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Feb 2006 
					Location: Budapest 
					
					
						Posts: 33
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		Ati (vagy valaki más)! 
 
Az előző kérdésemre tudja valaki a válszt? Azaz, hogy 5. szinte miért lehet csak egy országod, ha mondjuk a 4.-en lehet több is, feltéve, hogy külön csoportban vannak? 
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 18:53
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					Location: Café of Broken Dreams 
					
					
						Posts: 1,690
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		| 
			
				 
					Originally Posted by Edu (Shagor #307669)
					
				 
				Ati (vagy valaki más)! 
 
Az előző kérdésemre tudja valaki a válszt? Azaz, hogy 5. szinte miért lehet csak egy országod, ha mondjuk a 4.-en lehet több is, feltéve, hogy külön csoportban vannak? 
			
		 | 
	 
	 
 Ati nekem régebben azt mondta hogy azért hogy ne törlódjanak össze az országaid fentebb, azért nem lehet egyszerre több országot indítani 5. szintről még akkor sem ha az gyorsba vagy lassúba van, annyira külön csoporgban van. 
Persze torlódni így is tudnak    
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				03-06-2006, 19:28
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Junior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Feb 2006 
					Location: Budapest 
					
					
						Posts: 33
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		Ahham. Köszi. 
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
			
			
			
			
			
			
			
            
			
			
				
			
			
			
		 
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
 
	
		
    
    
    
    
    
	
	
		| 
			Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
		 | 
	 
	
		| 
			 
		 | 
	 
	 
    
		
	
		 
		Posting Rules
	 | 
 
	
		
		You may not post new threads 
		You may not post replies 
		You may not post attachments 
		You may not edit your posts 
		 
		
		
		
		
		HTML code is Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
All times are GMT +1. The time now is 13:33. 
		 
	 
 
 
     	   	     	  |  
 
  
  	   
  	   	    | 
  	   	           | 
 
 
	   
	   	    | 
	   	    
  | 
   	   	   
   	   	          
 | 
 
  |