Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-14-2007, 23:37
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
de van vagy 18-20körig simán megtudsz csinálni egy tanyafree orit, amiben minimális vagy 0ház van. persze óriási költség ez az idő is rá és lehetséges folytatás sztem evidens... szal kitudod játszani gyengülés nélkül
0 házzal hogy nem vagy gyenge? Körönként fokozol bele 10 körig? Teljesen reális
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Sponsored Links
  #2  
Old 05-14-2007, 23:39
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
0 házzal hogy nem vagy gyenge? Körönként fokozol bele 10 körig? Teljesen reális
orkról is halottam aki pont egy tf Elf miatt, majdnem teljesen házfree is lett...
nem mondtam hogy reális vagy hogy megéri,de ha vki nem tud mit kezdeni a pénzével és az idejével...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni




Last edited by Kutyuleee; 05-14-2007 at 23:42..
  #3  
Old 05-15-2007, 00:25
merlin merlin is offline
Banned
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 138
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

nekem már minden mind1
csak legyen végleges, mert csak múlik az idő, s nincs változás, csak a szivacs
alkalmazkodom bármihez, ha tudom mihez
de ha nincs mihez, akkor csak tűrőm, hogy mindenki gátlástalanul lealázon
ez folyik x ideje
legyen x, y, vagy z
átépítek, törlök, vagy újrázok!!! tökmind1
de amíg nincs végleges, addig nem tom mit is tegyek
a szájtépést követhetnék a tettek
  #4  
Old 05-15-2007, 04:14
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
0 házzal hogy nem vagy gyenge? Körönként fokozol bele 10 körig? Teljesen reális
OFF

mintha nem láttál volna mostanában nulla házas, nulla tanyás orit...


  #5  
Old 05-15-2007, 04:47
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

ON

A torony %-tól függő maluszt támogatom.

A játék pontos kiszámolásával kapcsolatban, például ha pontosan szeretné tudni a hadis mivel menjen az elfre, fel kell mérnie tolikkal...

ugyanez vonatkozna a maluszra is, ha akarom tudni mennyit árthat, fel kell mérni tolikkal, látom mennyi tornya van, mennyi épülete, simán kiszámolom a maluszt.
ide tartozik az, ha elmegyek lefeküdni, sosem tudhatom hány ország fog éjjel lerengetni, vagy hány fog lelopni,pláne hányszor ütnek be, ez nem jó ellenérv a kiszámíthatóságra...

jelenleg is van a játékban egy csomó olyan dolog, amit csak éplistával lehet kiszámolni...

A bonyolultságával kapcsolatban, igaz nem volt soha tolis orim, de a lopás hatékonyságának kiszámítása nekem sokkal bonyolultabbnak tűnik.
Függ a pont értéktől, körtávolságtól, faji előnyök hátrányok, és mind ez megfűszerezve egy megfoghatatlan automata védelemmel...

hmm...

Amiért támogatom :

a játékélmény : nem vállna teljesen egysíkúvá az elf használata.

megfelelő anyagi áldozatokkal átlehetne épülgetni vagy így vagy úgy.
Az ork nem ezt teszi 1-1 támadásnál, ha egy elfre menne?
vagy a gnóm nem ezt teszi, mint univerzális faj ?

mint a többi tolis vagy varis országnál, a védelem kárára megy az ilyen irányú élezés.

itt kb. úgy nézne ki, hogy a védelem megy a tolizás, varizás kárára...


-aki tolizásra , varizásra használná a fajt, könnyebben üthető lenne
( nincs minden irányból védve, hasonlóan a többi fajhoz, de ehhez megfelelő mennyiségű tornyot kell beáldoznia !)

- aki bevédekezik, ne tudjon ártani,stb... amiért az eredeti módosítás bevezetve lett.

ha a százalékokat jól eltalálja Ati, talán továbbra is vonzónak maradna az elf faj.

ne az legyen a cél hogy teljesen lebutítsunk, tamagosítsunk egy fajt ,
hanem ami a topic címe is : finomítsuk


Last edited by Hóhér; 05-15-2007 at 04:55..
  #6  
Old 05-15-2007, 07:11
Artúr's Avatar
Artúr Artúr is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 146
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
ON

A torony %-tól függő maluszt támogatom.

[.........ha a százalékokat jól eltalálja Ati, talán továbbra is vonzónak maradna az elf faj.

ne az legyen a cél hogy teljesen lebutítsunk, tamagosítsunk egy fajt ,
hanem ami a topic címe is : finomítsuk

Üdv a klubban. Mondom én, hogy ez jó kompromisszum lenne.
__________________
I am a man who walks alone...

Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták kínaiul; mi realisták meg lőni.

Eladó egy kitűnő állapotban lévő II. világháborús francia karabély. Sosem lőtek vele, egyszer leejtették.
  #7  
Old 05-15-2007, 07:22
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Xeper ötletét nem tartom jónak: (3*torony/összterület) ha az íjakat torony helyett barakkban tartja az elf, akkor elég magas védelmet össze tud hozni, miközben ártózhat továbbra is minden extra malusz nélkül tolikkal.

Aztán felmerült, hogy
1,2*(torony+barakk)/összterület
ez 10-10%-ra: 24% maluszt ad, 30-30-ra pedig 72-őt.
Illetve egy hadielf: 40-10% 60% maluszt kapni. (Ami talán nem baj, mert egy hadielf ne tolizzon)

Ugyanez 1,5-ös szorzóval:
30%, 90%, illetve hadira: 75% (mindenképp túl sok)

Ezenkívül a két újabb javaslat: (barakk+1,5*torony)/összterület, illetve ugyanez 1,5 helyett 2-es sorzóval.


10-10%-nál: 25, illetve 30% malusz
40-10%-nál: 55, illetve 60%
30-30%-nál: 75 illetve 90%

Már a 1,5-es szorzó is elég magas, tehát a 2-est szerintem semmi nem indokolja. (Figyelembe véve, hogy utolsó esetben 80% lenne a maximum, esetleg)

(barakk+1,5*torony)/összterület szerintem ez egy ideális megoldás lenne, talán így is kicsit magas, de könynen számolható fejben is.
  #8  
Old 05-15-2007, 09:04
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Teljesen felesleges a százalékokon vitatkozni, hogy mennyi legyen, amíg nincs eldöntve egyáltalán, hogy ez az irány mérvadó.


Last edited by Hóhér; 05-15-2007 at 09:06..
  #9  
Old 05-15-2007, 11:45
Pax Hungaricum
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Xeper ötletét nem tartom jónak: (3*torony/összterület) ha az íjakat torony helyett barakkban tartja az elf, akkor elég magas védelmet össze tud hozni, miközben ártózhat továbbra is minden extra malusz nélkül tolikkal.
Ehhez fűznék annyit hozzá, hogy ha torony helyett barakkban tartja az íjakat, akkor az alapból 'passzív malus' a tolizásra, mivel:

- az őrtorony többet véd a sima íjnál (már csak az ország területének %-os aránya maitt is, meg a +2 védelem pont miatt)
- az őrtorony nem eszik ételt (ergó ha nem tanyafree az elf, akkor sokkal több tanyát kell építeni, így kevesebb hely marad kocsmák építésére. kevesebb kocsma > kevesebb tolvaj > kisebb tolierő)
- ugyanez igaz akkor is, ha variból csippenti le a tanyákat, csak a vége kevesebb varierő
- a toronynak nem kell zsoldot fizetni (tudom, ez jelentéktelen összeg, de attól még igaz)

Szóval ha toronyfree toli elfet akarok, akkor ott jelentős mértékben csökken a földi védelmem a tornyos megoldáshoz képest + kevesebb toli + kevesebb vari.

Mindenesetre az a 3x szorzó tényleg brutális.
  #10  
Old 05-15-2007, 12:02
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Pax Hungaricum View Post

Mindenesetre az a 3x szorzó tényleg brutális.

gondold végig miket írsz.

a 3x-s szorzó csak könnyítés lenne a jelenlegi állapothoz képest, 26.6%nyi torony alatt...



ne ragadjunk le, hogy mennyi lesz a %, az elvi kérdés a lényeg HOGY LESZ E, vagy lehet e ...

a barakk semmiképp ne számítson bele, az elf fő bónusza a toronyban kapott + 2 az íjakra...

a sima 1 baraknyi íja számítsuk már ki mennyit véd pl a gnóméhoz képest, mielőtt ilyen badarságok felé megy megint a téma...

Last edited by Hóhér; 05-15-2007 at 12:21..
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Elf faj faji sajátosságainak változása Ati Általános beszélgetés Hódítós témákban 1575 06-14-2010 20:10
Faji varik Szecsa Általános beszélgetés Hódítós témákban 146 07-21-2007 21:28
Elf faj faji sajátosságainak változása Ati Fontos bejelentések 0 05-07-2007 13:11
1/A követelmények finomítása Ati Fontos bejelentések 0 12-06-2006 16:32


All times are GMT +1. The time now is 11:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu