Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Változzon-e az ipari tekercs funkciója?
Igen 76 92.68%
Nem 6 7.32%
Voters: 82. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #121  
Old 03-06-2007, 21:14
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Viz View Post
Én nem nagyon szoktam képezni Ott a piac
off

sajna én, és még jópár játékos szerintem nem teheti meg ezt a luxust magának...

valahogy azt gyanítom hogy a szegényebb többségben vagyok, akiknek szüksége van egy kis + pénzre, a tovább haladáshoz...

viszont örülök hogy neked már sikerült eljutnod oylan szintre, ahol nincs szükség a napi képzésre...

amíg én nem tartok ott, nem tudok érdemlegesen hozzá szólni ehhez, sajna...

Last edited by Hóhér; 03-06-2007 at 21:42..
Sponsored Links
  #122  
Old 03-06-2007, 21:38
Bea Baba's Avatar
Bea Baba Bea Baba is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 193
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Viz View Post
Én nem nagyon szoktam képezni Ott a piac
na sztem ez abszurd, semmien vagyon nem tart örökké, igaz piacolásból meg lehet élni, de tod aki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli alapon, mindig jóljön az a képzés, ha nem is kell a seregbe, pénzt lehet belőle csinálni.... és igen piacoláshoz is kell 1 kezdő tőke... azt össze kell valahogy foszatni, lopni, spórolni...
amugy van csopi ahol az a fura helyzet áll fent, h nem éri meg továbbképezni, mert ha a napi képzést eladom, és abból vszem a szükséges mennyiségü továbbképzett egységet, ugyanannyit vesztek rajta, mintha megvenném a továbbképzéshez szükséges fegyvert... és itt jönne jól a plussz fegyó termelés, h ebből a vesztességből is faragjunk... mert jelenleg ha normál méretü sereget akrunk tartani, akkor nincs lehetőségünk képzés szempontjából az önellátásra... nem mondom h nem megoldható, de nehéz...
__________________
Don't worry, beeee happy!!

Bea Baba (#336994) itt megtaláltok
  #123  
Old 03-07-2007, 10:58
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
van olyan csoport ahol drágább a fegyó mint az alap katona ?
ezt enm igen értem valahogy...
. . .
azért szerintem a játék alapvető része a képzés, tényleg olyan sok ori lenne aki ezt nem használja?
valahogy nem tudom elhinni...
Pedig ez a helyzet. Példul a 8 szövetségesem közül 5 kihasználja a képzést teljesen, 3 viszont csak részben. Mondjuk ez vmilyen szinten engem is minősít. :[
De nem feltétlenül azért mert nincs szükségük pénzre, vagy mert nem értik hogy ez potya zseton. Kell egy minimális figyelem hogy ne végezzék parasztként a kiképzett katonák, és ez nem minden esetben adott..
Meg volt egy olyan szövim is, aki azért nem képzett katonát, mert azt a néhány barakkját íjjal akarta tele tartani mindenképp. :-/
  #124  
Old 03-07-2007, 11:38
Peter Peter is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sopron
Posts: 431
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by skiti View Post
a törpi 10%-al képezhet több katit így egy nap mint egy bármi más, a gnóm pedig nála is 10%-al.
ezt gondold át mégegyszer, szerintem a törpe és a gnóm között nem pont 10% a különbség
  #125  
Old 03-07-2007, 11:51
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Peter View Post
ezt gondold át mégegyszer, szerintem a törpe és a gnóm között nem pont 10% a különbség
Kevesebb mint 10%, és a törpe javára
Csatlakozom azokhoz, akik szerint a kovácsoknak kéne plusz termelést adjon az ipari teki, ha már a gazdálkodó személyiségből kimaradt. Akkor lenne értelme az iparinak is, de nem borítaná fel a játékot mint a plusz katonaképzés.
  #126  
Old 03-07-2007, 12:05
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Részben örülök, h megmozgatta a forumot az ipari tekercs-kovácsmühely-fegyvertermelési javaslat sztem így használhatóbb lenne a tekercs....

De egy-két hsz-vel nem értek egyet.
Nos a piaci árakkal való fenyegetőzésen szerintem már mindenki átlát!
Aki attól fél ,h emiatt drasztikusan változnak az árak, azzoknak javasolnék némi közgazdaságtannal kapcsolatos könyv böngészését.
A kereslet-kínálat ingadozása után beáll egy ugynevezett piaci egyensulyi ár.
ITt találkozik a kereslet-kínálat.

Hogy a törpnek ez mekkora segítség.. talán pont akkora amekorára szüksége van( lsd törp faji vari topic), lehet a faji varázslatán már nem kell változtatni.
Mért segítség a törpnek, mert a játékba szétnézve egyértelmü hogy a törp a nagy termelő, vagy bánya vagy kovács....
És a jelenlegi keresletet a piacon általában ezek a termelők elégítik ki, nos jelen helyzet ben annyi változna hogy kevesebb terület lenne szükséges a jelen kereslet kielégítéséhez, ergo felszabadulna néhány hektár amit másra v ugyanerre fordíthatna.. ( kérdés a kereslet igényli-e ,h több fegyvert termeljen)
__________________
LotR
  #127  
Old 03-16-2007, 00:13
SSJPeter SSJPeter is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

És mi lenne ha nem a kovácsműhely termelne több fegyvert,hanem kevesebb fegyverre lenne szükség a katonák kiképzéséhez . . .Ha mondjuk 50%-os az ipar akkor elit-hez kéne 2 fegyver(3 helyett) íjász,lovas 1 fegyver(2 helyett), a katonáknál,támadónál,védőnél 0,5 fegyver (1 helyett).Erre nem kéne vonatkoznia a +5%-nak(vagy akár igen).Szerintem ez nem lenne hülység.Bár a konkrét %-os értékek csak akkor jönnének ki egész számra ha több egységet képezne az ember . . .esetleg lehetne kerekíteni,hiszen az alap katonának is 0,5 arany a zsoldja,elitnek meg 1,5 arany körönként.Meg az őrtorony %-os arányál is kerekít a rendszer.

A kovácsműhelyek megnövekedett fegyvertermelését is támogatnám(bár szerintem a kisebb fegyverigény jobb lenne),valami bővítés mindenképpen kéne.

Last edited by SSJPeter; 03-16-2007 at 01:08..
  #128  
Old 03-16-2007, 01:41
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by SSJPeter View Post
És mi lenne ha nem a kovácsműhely termelne több fegyvert,hanem kevesebb fegyverre lenne szükség a katonák kiképzéséhez . . .Ha mondjuk 50%-os az ipar akkor elit-hez kéne 2 fegyver(3 helyett) íjász,lovas 1 fegyver(2 helyett), a katonáknál,támadónál,védőnél 0,5 fegyver (1 helyett).Erre nem kéne vonatkoznia a +5%-nak(vagy akár igen).Szerintem ez nem lenne hülység.Bár a konkrét %-os értékek csak akkor jönnének ki egész számra ha több egységet képezne az ember . . .esetleg lehetne kerekíteni,hiszen az alap katonának is 0,5 arany a zsoldja,elitnek meg 1,5 arany körönként.Meg az őrtorony %-os arányál is kerekít a rendszer.

A kovácsműhelyek megnövekedett fegyvertermelését is támogatnám(bár szerintem a kisebb fegyverigény jobb lenne),valami bővítés mindenképpen kéne.
Ha csökkented a fegyver igényt, vagy növeled a termelést, ugyanoda jutsz.... ha a csökkenés mértéke megfelel a növelés mértékének...
A csökkenéshez reciprok növelés jár... tehát 1/2-re csökkentésnek 2* növelés a párja... azaz ha felezed a költséget, akkor olyan mintha dupláznád a termelést. Pusztán a raktárak tesznek különbséget a két módszer között, de szerintem nem olyan meghatározó egy termelő oriban sem a rakik területből elfoglalt hányada.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #129  
Old 03-16-2007, 09:06
SSJPeter SSJPeter is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Ha csökkented a fegyver igényt, vagy növeled a termelést, ugyanoda jutsz.... ha a csökkenés mértéke megfelel a növelés mértékének...
A csökkenéshez reciprok növelés jár... tehát 1/2-re csökkentésnek 2* növelés a párja... azaz ha felezed a költséget, akkor olyan mintha dupláznád a termelést. Pusztán a raktárak tesznek különbséget a két módszer között, de szerintem nem olyan meghatározó egy termelő oriban sem a rakik területből elfoglalt hányada.
Azonban így akkor is ki lehetne használni a tekercs előnyét ha nincs még kovácsműhelyed sem,nem csak az tudná kihasználni akinek van és termel.Ez alatt azt értem,ha mondjuk csak lopni szoktad a fegyvert akkor a lopott mennyiségből több katonát tudnál kiképezni.Aki meg csak lop,mivel nem termel így annak raktára sincs ahol tárolja a fegyvert.

Last edited by SSJPeter; 03-16-2007 at 09:31..
  #130  
Old 03-17-2007, 12:47
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ha már ipari tekiről beszélünk ,akkor legyen ipar amit tápolunk vele, azaz a kovács termeljen többet, ne a képzéshez kelljen kevesebb fegyver.
Aki meg élni akar az ipari teki előnyével, annak legyen kovácsa. A mezőgazdasági teki se hat a tanyafree orikra, merthogy a ternelést növeli, nem a fogyasztást csökkenti.
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hadi felalas andor Stratégia & Tippek 188 11-06-2006 17:31
Téma: A tekercs lopás hatákonysága. Gyula Elvetett javaslatok 424 06-16-2006 19:39
Tekercs kopása drhb Segítség 8 06-11-2006 09:03


All times are GMT +1. The time now is 20:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu