Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #251  
Old 03-13-2007, 14:33
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by LotR View Post
A nyersit és én vetettem fel, de úgy túl erősnek tünt...
(de nem magyarázkodom többet, hisz visszanézhatő minden!)

Sztem ezt fejtsd ki bővebben, nem látom be emiatt mértne épülhetne kevesebb ideig alapból???
Jó, te is felvetetted, mielőtt előtted már vagy 3-an...

A másikon mit fejtsek ki: az építés alatt lévő területekből nem tudnak foglalni, innentől stratégiai húzás, hogy 18körre be tudod védeni a területed.
Sponsored Links
  #252  
Old 03-13-2007, 14:57
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Jó, te is felvetetted, mielőtt előtted már vagy 3-an...

A másikon mit fejtsek ki: az építés alatt lévő területekből nem tudnak foglalni, innentől stratégiai húzás, hogy 18körre be tudod védeni a területed.
Háát nem tudom ki mondta előttem...
Lehet ide írta vki hamarabb..
Sőt az építész se én találtam ki, hanem a Dalai Láma...
(enekm ezek már 3éve kitalált ötletek...)
De attól ugyanúgy bevernek a többi épületedre, és ugyanannyit visznek el..
szal nem értem még mindig, mi ebbe a pláne?
__________________
LotR
  #253  
Old 03-13-2007, 18:38
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by LotR View Post
Sztem ezt fejtsd ki bővebben, nem látom be emiatt mértne épülhetne kevesebb ideig alapból???

kifejtem neked...

az összes személyiség csak pozitív tulajdonságokkal lát el...

a túlóra, vagy nem túlóra lehet bármilyen stratégiai eszköz.

a beírásodból látom, hogy komoly hadis vagy, így ezeket kár kifejteni, hogy mire lehet használni neked...

ha a személyiséggel elveszed ezt a lehetőséget, akkor már lesz negatív tulajdonsága is a személyiségnek

  #254  
Old 03-13-2007, 20:15
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
kiment a fejemből, mert mindíg tökéletes orit építek fel kapásból...



a javaslat tetszik, de nyersit ne kapjon vissza...

Tökéletes orit. Az milyen is? Mondjad már el nekem is, mert akkor azzal nyomulnék éjjel nappal. Bár így már nem lehet izgi a játékod.
Olyan még akkor sosem fordult elő veled hogy fajt váltottál? Bár mondjuk a tökéletes orit tényleg felesleges átalakítani, igazad van.
Sőt, oylan se hogy esetleg a csoport "követelméyei" miatt kicsit máshogy építs fel az orid?
Mindenesetre ez lenne a szemi egy fontos előnye.
Az alapból túlórában építést én sem átmogatom, inkább csak a túlóra költsége azonos legyen a normális sebességgel.
Amúgy tetszik a szemi, de nem tolonganék érte
  #255  
Old 03-14-2007, 10:32
LotR LotR is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Magyarország; Budapest
Posts: 933
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

jó az már csak egy ötlet volt hozzá..

Másik ötlet: felfelé haladva
kevésbé nőjön a nyersanyagszükséglet az építésekhez... 50%-val..
eZ is elég vonzóvá tudná tenni...

Nos ezekből sztem egy egész versenyképes személyiséget lehetne kreálni, ami már a tudossal, a tulélővel, vándorral, gazdálkodóval , kereskedővel ..stb.. is felvenné a versenyt..
__________________
LotR
  #256  
Old 03-14-2007, 23:15
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by LotR View Post
Másik ötlet: felfelé haladva
kevésbé nőjön a nyersanyagszükséglet az építésekhez... 50%-val..
eZ is elég vonzóvá tudná tenni...
50% az egyértelműen túl sok. B-ben kb mindenki építész lenne
De egy szolid 20%ot esetleg el tudnék képezlni. De ne tápoljuk túl a szemit, maradjunk értelemszerű keretek közt
  #257  
Old 03-15-2007, 19:23
Hunor a sirály Hunor a sirály is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Délután kaptam egy kis ihletet
Nemtudom, hogy volt-e már ilyen felvetés.

Szanitéc: Megnöveli a kóházak hatásfokát(betegség csökkentését)30%-kal.


Túlélő: A túlélő az, amire a név utal: túlélő. Minden, az emberei ellen irányuló akció kisebb hatásfokkal érvényesül. 5%-kal csökkenti a katonai veszteségeket, kivéve a mészárlást, ott a túlélő sem tud segíteni. A betegség 20%-kal kevesebb embert ragad magával. És 20%-kal csökkenti az emberei és lakóhelyeire irányuló tolvaj és mágikus akciókat.
  #258  
Old 03-15-2007, 23:38
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hunor a sirály View Post
Délután kaptam egy kis ihletet
Nemtudom, hogy volt-e már ilyen felvetés.

Szanitéc: Megnöveli a kóházak hatásfokát(betegség csökkentését)30%-kal.


Túlélő: A túlélő az, amire a név utal: túlélő. Minden, az emberei ellen irányuló akció kisebb hatásfokkal érvényesül. 5%-kal csökkenti a katonai veszteségeket, kivéve a mészárlást, ott a túlélő sem tud segíteni. A betegség 20%-kal kevesebb embert ragad magával. És 20%-kal csökkenti az emberei és lakóhelyeire irányuló tolvaj és mágikus akciókat.
Minek kellene átgyúrni a túlélőt? Jó az úgy, ahogyan van.
A szanitéc meg igencsak gyengécske személyiség lenne ha csak ennyit kapna.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #259  
Old 03-16-2007, 07:17
Hunor a sirály Hunor a sirály is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Minek kellene átgyúrni a túlélőt? Jó az úgy, ahogyan van.
A szanitéc meg igencsak gyengécske személyiség lenne ha csak ennyit kapna.
A számokon lehet változtatni, én miattam megnövelheti 100%-kal.
  #260  
Old 03-16-2007, 07:41
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hunor a sirály View Post
A számokon lehet változtatni, én miattam megnövelheti 100%-kal.
Hahaha, az nagyon tuti lenne, nyílna is azonnal az új topic az élőhalott haláláról
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Új személyiség lopások ellen SiMON Megbeszélések 288 02-24-2010 22:21
Mellik a legjobb személyiség? Tyborrex Általános beszélgetés Hódítós témákban 71 03-12-2007 23:46
Elf tolvajhoz személyiség ??? Loxhero007 Segítség 20 12-14-2006 22:28
vari személyiség módosítás Steve Elvetett javaslatok 50 11-05-2006 13:03
Reply: új faj 9 személyiség után?... King Elvetett javaslatok 26 05-14-2006 15:03


All times are GMT +1. The time now is 23:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu