Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Változzon-e az ipari tekercs funkciója?
Igen 76 92.68%
Nem 6 7.32%
Voters: 82. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #51  
Old 03-02-2007, 07:26
dath dath is offline
Junior Member
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 21
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

az ötlet jó, hogy a katonatermelést növelje, de mindenképp valami szelídített változatban.
pl: felezővel 1000 lakosból 100 katona helyett 30% iparral 115 képezhető, 50%-nál ez 125
vagy ötödölni 30% => 100 helyett 106; 50% =>110
a kettő között van még pár fokozat.
a helyes arányt kell megtalálni, a "megéri/nem éri meg" határát, akkor túl durva se lesz, de még használható.
Sponsored Links
  #52  
Old 03-02-2007, 07:32
Kancsendzönga Kancsendzönga is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 178
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

most akkor 200 hekin kb 200-250 katona helyett 260-325 katonát képezhetnél... 500 hekin kb 600-650 helyett olyan 800-at nemtom, h ez mennyire lenne durva ajátékban, de sztem is végg kéne gondolni, bár nekem ez annyira nem tűnik vészesnek...
  #53  
Old 03-02-2007, 09:55
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Kancsendzönga View Post
most akkor 200 hekin kb 200-250 katona helyett 260-325 katonát képezhetnél... 500 hekin kb 600-650 helyett olyan 800-at nemtom, h ez mennyire lenne durva ajátékban, de sztem is végg kéne gondolni, bár nekem ez annyira nem tűnik vészesnek...
de rövid játékoknál elég nagy különbség!
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



  #54  
Old 03-02-2007, 10:38
Meteo's Avatar
Meteo Meteo is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Veszprém/Pécs
Posts: 164
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
de rövid játékoknál elég nagy különbség!
Biztos így van, de ott valószínűnek tartom, hogy akkor a plusz mennyiségű tekercset meg is kell írni. Most gyanítom senki sem foglalkozik vele.

Azt, hogy mennyit lehet majd képezni, nagyban befolyásolhatja majd a piacot is.
__________________
Est modus in rebus.
  #55  
Old 03-02-2007, 13:21
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

De elsosorban nem a rovid jatekokrol van szo, szerintem.
S alapvetoen szerintem nem nagy gond, hogy -amit dath is irt, hogy felezve az ipari teki bonuszat- megnovelodjon az egyszerre kepezheto katona.
(Hiszen 5. szinten olykor igy is katonahiany van, feljebb pedig mar elenyeszove valik az a plussz %)
  #56  
Old 03-02-2007, 14:47
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
De elsosorban nem a rovid jatekokrol van szo, szerintem.
S alapvetoen szerintem nem nagy gond, hogy -amit dath is irt, hogy felezve az ipari teki bonuszat- megnovelodjon az egyszerre kepezheto katona.
(Hiszen 5. szinten olykor igy is katonahiany van, feljebb pedig mar elenyeszove valik az a plussz %)
a hv-k, a párbajok, sőt még az aréna is a játék részei! nem azt mondtam hogy ellenzem, csak azt hogy nem olyan kicsi különbség... viszont az biztos sztem hogy hv-k elején sokkal többen irnának ipari tekit is amúgy én támogatom az ötletet, mert ezzel sztem a hv-k elején ez is egy új taktikai elem lenne hogy ki mennyit irat ebből az elején
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



  #57  
Old 03-02-2007, 15:28
Bea Baba's Avatar
Bea Baba Bea Baba is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 193
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Arra még senki nem gondolt, h azért lett változtatva a fedezés, mert sok volt a fedezgetős ori na ha most emelitek a napi képzést, akkor megint könnyebb lessz fedezgetve menni
__________________
Don't worry, beeee happy!!

Bea Baba (#336994) itt megtaláltok
  #58  
Old 03-02-2007, 15:42
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Bea Baba View Post
Arra még senki nem gondolt, h azért lett változtatva a fedezés, mert sok volt a fedezgetős ori na ha most emelitek a napi képzést, akkor megint könnyebb lessz fedezgetve menni
Miért, neked így tetszik a fedezés? Nem ezen fog múlni hidd el. Másrészt nem csak a fedezésre kell gondolni, én is jónak tartanám ha megváltozna a funkciója, ha nem is pont katiképzsére, de valami értelmesbb célra

Last edited by Viz; 03-02-2007 at 15:48..
  #59  
Old 03-02-2007, 15:46
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Bea Baba View Post
Arra még senki nem gondolt, h azért lett változtatva a fedezés, mert sok volt a fedezgetős ori na ha most emelitek a napi képzést, akkor megint könnyebb lessz fedezgetve menni
Ha megemelkedik a napi képzés 10%-kal, akkor 10%-kal lehet többet felfedezni. Ezt azért nem nevezném lényegesen többnek. (Ugyebár 1500hektáron kb. napi 100hekit tudsz felfedezni a napi képzésből. 3000-en meg 170-et.)

Szerintem színesítené a játékot, szóval támogatom a /5-ös javaslatot, a plussz 6-10% bőven elég.
A rövid játékokban megjelenne az ipari teki is. És a rendes játékban is érdemes lenne tartani. Nyerő ötlet, aki meg attól fél, hogy megváltoztatja a rövid játékot, az próbáljon meg alkalmazkodni az új viszonyokhoz.
  #60  
Old 03-02-2007, 16:00
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
(Ugyebár 1500hektáron kb. napi 100hekit tudsz felfedezni a napi képzésből. 3000-en meg 170-et.)
Ezt gondold at ujra szerintem
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hadi felalas andor Stratégia & Tippek 188 11-06-2006 17:31
Téma: A tekercs lopás hatákonysága. Gyula Elvetett javaslatok 424 06-16-2006 19:39
Tekercs kopása drhb Segítség 8 06-11-2006 09:03


All times are GMT +1. The time now is 23:12.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu