Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-13-2006, 07:47
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Anno a módosítással a top beérhetővé vált, most a top poziviója erősítve lenne. Félsiker, mert nehezebben tudnak továbbmenni, de csak fél, mert tovább tudnak, és gyorsabb ütemben, mint az őket beérni próbálók.
Pillanatnyilag a top csak akkor tud fedezni, ha ütnek is. Ha meg már ütnek akkor hadd fedezhessenek szerintem. Így is rengeteg katonára lesz szükségük a fedezéshez, ha azzal akarják behozni egymást.

Pillanatnyilag a hadiorik csak akkor tudnak ütni jónéhány esetben, ha fedeznek. Ha nehezített feltételekkel tud fedezni (legyen az 25-50-75-100%-os arány) akkor lassabban halad, később tud ütni. Tehát ez ismét idő a topnak.

Aki meg eddig fedezett az szerintem ezután is fog, akármennyibe is fog kerülni. Lesznek majd csudaszép 35% barakk 35%torony orik, mert még jobban fogja mindenki félteni a területét, hiszen 1hektár értéke isznyatosan meg fog nőni a növekedő katonaigény miatt.

Magyarán nem hiszem, hogy ezt még mindenféleképpen meg kellene fejelni azzal, hogy nem nulláról indul mindenki. Tény, hogy a topnak kedvez valamilyen szinten, hiszen az Ő fedezési arányuk a továbbiakban nem fog olyan mértékben nőni, mint annak, aki például elindul lentről és fedezget. Viszont a topot ez erősíteni sem fogja, de azt aki haladna hozzájuk, erőteljesen visszafogja.
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)


Last edited by Deni; 11-13-2006 at 07:49..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-13-2006, 14:48
hulla's Avatar
hulla hulla is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 183
Activity: 0%
Longevity: 99%
Thumbs down

sziasztok!

Ati!

nincs bajom azzal h növelitek a fedezés költségeit, viszont, az nagyon nagy hátrány h egyszerűen nem lehet ütni se!! a távolságok mara nagyok, és ha 10k pont különbség van 2 ori között a sereggel sem viszel semmit, fent a 10k pont az meg annyi h képez a helytartó és megvan a pont különbség.. szoval ezen kéne vmit változtatni. mert ellehetetlenedett a haladás pl 1/A-ban és 2/D-ben is, fedezni nem lehet szinte, ütni szintén nem mert a felsorolt okaim miatt lehetetlen bármit is vinni az ellentől, meg lehet oldani az igaz, de egy kis gixer és lőttek mindennek, varázslatokról meg nem is beszélek mert 1 körre sem lehet semmit felnyomni nem h több körre, térkaput sem lehet nyitni csak jóval lentebbi oriból felfelé... valamit erre jó lenne ha kitalálnál:S
Reply With Quote
  #3  
Old 11-13-2006, 14:51
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 29%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by hulla View Post
sziasztok!

Ati!

nincs bajom azzal h növelitek a fedezés költségeit, viszont, az nagyon nagy hátrány h egyszerűen nem lehet ütni se!! a távolságok mara nagyok, és ha 10k pont különbség van 2 ori között a sereggel sem viszel semmit, fent a 10k pont az meg annyi h képez a helytartó és megvan a pont különbség.. szoval ezen kéne vmit változtatni. mert ellehetetlenedett a haladás pl 1/A-ban és 2/D-ben is, fedezni nem lehet szinte, ütni szintén nem mert a felsorolt okaim miatt lehetetlen bármit is vinni az ellentől, meg lehet oldani az igaz, de egy kis gixer és lőttek mindennek, varázslatokról meg nem is beszélek mert 1 körre sem lehet semmit felnyomni nem h több körre, térkaput sem lehet nyitni csak jóval lentebbi oriból felfelé... valamit erre jó lenne ha kitalálnál:S
Ennek semmi köze a felfedezéshez. Ez a topic a felfedezésről szól.

(Off: teljesen normálisnak tartom, hogy 600ezer hektáron nehéz feltenni a varázslatokat.)
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #4  
Old 11-13-2006, 15:07
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 29%
Longevity: 100%
Default

Még kicsit visszatérve a tényleges felfedezéshez: az önbevallás nem hiszem, hogy nagyob tudna működni, már csak azért sem, mert az érintett országok egy része nem is olvassa a fórumot, és nem is tudja miről van szó. Mire ebből így bármi is lenne..... bele se merek gondolni...

Ha nagyon ellenzi a többség a nem nulláról indulást, akkor indulhat nulláról A-ban is, bár én továbbra is úgy érzem, hogy nem szerencsés.

Eddig szóltak a nem nulláról indulás ellenzői, nézzük van-e valaki, aki a topos országok nulla felfedezési arányról indulását ellenzik.

A lényeg az, hogy a most 20ezer hektáson levőket is úgy vesszük, mintha eddig semmit nem fedeztek volna fel, és ez alapján számoljuk a felfedezéseik szükségleteit. Mire egy új ország felér 20ezer hektárra, neki már nem nulla lesz az aránya, és drágábban fog tudni felfedezni, mint a mostani topos országok.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #5  
Old 11-13-2006, 15:27
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

a 0 azért egy kicsit túlzás
Mi lenne, ha egy köztes értékhez tartana a top teteje?
pl 40%-hoz? -nem egy extrém érték, de mégis közelebb van a valósághoz mint a 0% (legtöbb esetben legalábbis)
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #6  
Old 11-13-2006, 16:38
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A lényeg az, hogy a most 20ezer hektáson levőket is úgy vesszük, mintha eddig semmit nem fedeztek volna fel, és ez alapján számoljuk a felfedezéseik szükségleteit. Mire egy új ország felér 20ezer hektárra, neki már nem nulla lesz az aránya, és drágábban fog tudni felfedezni, mint a mostani topos országok.
De ha nem felfedezi magát odáig, hanem felüti, akkor ugyanúgy 0% lesz az aránya az újaknak is.. nem ? Ha jól tudom az a lényeg, h ne fedezéssel jussanak fel országok a topba. Akik már úgyis ott vannak, azoknak szerintem édesmindegy, hogy hogy nehezítünk a fedezésen.
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)

Reply With Quote
  #7  
Old 11-13-2006, 15:27
Mephisto Mephisto is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 117
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Deni View Post

Pillanatnyilag a hadiorik csak akkor tudnak ütni jónéhány esetben, ha fedeznek. Ha nehezített feltételekkel tud fedezni (legyen az 25-50-75-100%-os arány) akkor lassabban halad, később tud ütni. Tehát ez ismét idő a topnak.
Ati és erre mit mondasz? Ez hogy lesz megoldható? Hogy fog egy hadis 2-3 körre kerülni a topban a másikhoz ha nem tud felfedezni? Vagy elindul 10 körre és mire odaér átépül a másik?
Reply With Quote
  #8  
Old 11-13-2006, 15:32
hulla's Avatar
hulla hulla is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 183
Activity: 0%
Longevity: 99%
Cool

Quote:
Originally Posted by Mephisto View Post
Ati és erre mit mondasz? Ez hogy lesz megoldható? Hogy fog egy hadis 2-3 körre kerülni a topban a másikhoz ha nem tud felfedezni? Vagy elindul 10 körre és mire odaér átépül a másik?

erről beszélek Ati! nagyok a távolságok, és ha fokoz az ember egységet igaz közel kerül, de mivel van a seregnél is a 10k pont különbséges dolog 2x kell fokozni, ami nem épp olcsó dolog, a távokat kéne csökkenteni és megoldaná a problémát:P
Reply With Quote
  #9  
Old 11-13-2006, 15:56
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 29%
Longevity: 100%
Default

Egy másik topicban hangot adtak annak, hogy milyen bunkó vagyok, amikor csak úgy beszólok, ha egy téma teljesen szét van offolva, úgyhogy most udvarias leszek.

Kedves fórumozók. A fórum úgy van felépítve, hogy vannak benne témakörök. A különböző témakörökön belül vannak témák. Mint például ez is, ami a felfedezésről szól. A témák lényege, hogy a témával kapcsolatban irogatunk benne. Mint például itt: a felfedezés változtatásával kapcsolatban.

A fórumnak van egy olyan hasznos tulajdonsága is, hogy létre lehet hozni új témákat az egyes témakörökön belül. Mint például a "nagy távolságok" téma.

Ennek az a haszna, hogy nem teljesen máshol kezd el az ember beszélni egy olyan témáról, ami nem oda való, ahol beszél róla. Mint például most a felfedezéshez ennek semmi köze, mégis elkezdtek róla beszélni. Ez butaság, hiszen így a felfedezéssel kapcsolatos beszélgetés követhetetlenné válik.

Sőt, méginkább butaság, mert úgyse foglalkozom vele, hiszen nem tartozik a témához. (Hopsz, bocs, megint bunkó vagyok, átfogalmazom. ) Mivel semmi köze a témához, és így kifejezetten zavaró, és az eredeti beszélgetést hátráltatja, ezért a fórumetikettben írtakat betartva nem kezdek el én is a témában teljesen másról beszélgetni, mint az adott téma. Ami jelen esetben például a felfedezés.

Mi a teendő? (Mert nem vagyok bunkó, és megmondom, bár teljesen evidens.) Indítani egy olyan témát, amiben erről lehet beszélni! Sőt, még rendesebb leszek, és azt is elárulom, hogy ezt a témát abban a témakörben célszerű indítani, ahova tartozik. Mert (meg is magyarázom, hogy miért, hogy mindenki okosodjon) ha olyan témakörben indítod, ahova nem való, akkor megint nem érsz vele semmit, hiszen nem fogom elolvasni. És megint tök rendes leszek, azt is megmondom, hogy miért nem: mert nem olvasgatom az általános beszélgetéseket, abban a reményben, hogy hátha esetleg valaki felvet egy kérdést valahol, ahova ugyan nem való, de biztosan olvasom. Nem, nem olvasom. Ebben már csak ilyen bunkó maradok.


És mivel ilyen rendes vagyok, most azt is megnéztem, hogy 10 percig tartott megírni ezt az üzenetet, hogy mindenre figyeljek, mert hátha akad valaki, aki esetleg nem tudja, hogy mire is való a fórum, és hogyan is működik. Ha valamit kihagytam, bocs, szóljhatok, és újabb 10 perc alatt beleírom. Megpróbálkozhatunk azzal is, hogy ha valaki még csaz az ABC első felét ismeri, akkor nekik külön csak az abc első feléből vett betűket használva leírni ugyanezt. Vagy rajzokkal. Végülis hasznos dolog tényleg, mert cserébe nem tűnök bunkónak. Igaz mostantül nem lesz semmi fejlesztés a Hódítóban, mert egész nap csak arra figyelek, hogy nehogy valakit megbántsak, aki esetleg nem olvasta eddig el, hogy a fórum hogyan működik, és mire való. De semmi gond, igyekezni fogok ám nagyon! Tényleg nem szeretném, hogy bárki szemében is bunkónak tűnjek. Napi 10-20 üzenettel az csak 4-5 óra, ezzel ugyan a fejlesztési idők kb háromszorosra nőnek, de sebaj. Ez kell, hiszen teljesen igaz, hogy senkitől nem várhatom el, hogy elolvassa, hogyan működik a fórum. Nem is tudom minek van leírva, valaki biztos nagyon ráért, aztán múlatta az idejét.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #10  
Old 11-13-2006, 16:14
hulla's Avatar
hulla hulla is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 183
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Láma View Post
De nincs ilyen 10k pontos korlátozás seregnél könyörgöm.
éedekes mód anarchban van, ugyan próbáld már ki nagyobb hekin, lehet többet akcióztam ott mint te
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
újraindulás 5. szinten kedvenc hóhérod Megvalósult javaslatok 675 10-02-2006 11:09
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05
Tartalék javaslat, mindenki olvasson :) Raw Elvetett javaslatok 12 06-18-2006 20:27


All times are GMT +1. The time now is 18:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu