Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-12-2006, 09:59
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Aha, sejtettem, hogy valami hasonlót fogsz válaszolni! Leszállok is szállok a témáról, csak még átküldöm a supportra a diagrammokat. Nekem a második jobban tetszik (valahogy egységesebb :roll: ), de gondolom, te az elsőtől repesni fogsz!
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-12-2006, 17:03
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

"Az 1/A csoportban nem mindenki kezd nulla hektár felfedezett területtel."

ömm.. miértis?
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)

Reply With Quote
  #3  
Old 11-12-2006, 17:08
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Deni View Post
"Az 1/A csoportban nem mindenki kezd nulla hektár felfedezett területtel."

ömm.. miértis?
Mert nem cél a topot további felfedezésre sarkallni, és mert egész végig erről volt szó a megbeszélés alatt.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #4  
Old 11-12-2006, 17:24
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Mert nem cél a topot további felfedezésre sarkallni, és mert egész végig erről volt szó a megbeszélés alatt.
Nem tudom én olyat nem láttam a megbeszélés alatt, hogy az ütéssel feljutott országoknak alanyi jogon járna 50-75-100%-os fedezési arány.

Noh meg így ezen picit gondolkodtam még.

Vegyünk két orit:
"A" 160.000ponton - nem fedezett -> 0% fedezési arány
"B" 710.000ponton - nem fedezett -> 100% fedezési arány

ez eddig tiszta sor, amíg "A" el nem kezdi magát felütni. Feljut ütéssel 710.000pontra.

akkor már a következő a felállás:
"A" 710.000ponton - nem fedezett -> 0%fedezési arány
"B" 710.000ponton - nem fedezett -> 100% fedezési arány
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)


Last edited by Deni; 11-12-2006 at 18:04..
Reply With Quote
  #5  
Old 11-12-2006, 18:44
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Mert nem cél a topot további felfedezésre sarkallni, és mert egész végig erről volt szó a megbeszélés alatt.
Nem tudom te melyik topicot olvastad, de ebben nem ezt tárgyaltuk!
Éppen azért lett kitalálva, hogy legyen bizonyos hekinként minimum katonaigény is, hogy ne kelljen 100%-ra felvinni országok felfedezési mutatóját, mert ez diszkrimináció. Bocs de ez a módszer diktatórikus és ráadásul értelmetlen. Azokat bünteted akik már "majdnem" odaérnének.
Reply With Quote
  #6  
Old 11-12-2006, 19:02
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ezzel semmiképp nem értek egyet. Kicsit le vagyok maradva, de hogy a toposok is ugyanannyit fedezhessenek most fel "olcsón", mint a teszemazt 1000 hektáron fellépő országok, az semmiképp nem lehet cél.

Meg kell húzni egy határt, hogy hol kezdődik a "top", akiknél magasabbra felfedezéssel nemigazán kellene jutni, onnantól felfele mindenki a "legdrágább" kategóriába tartozik, onnan lefele az ettől a hektárszámtól való eltérés fényében csökkenne indulásnak.

A maximum semmiképp nem a top1, de mégcsak nem is a top4, valahol kell keresni egy nagyobb szakadékot, és ott meghúzni a vonalat.
Quote:
Originally Posted by monro View Post
Nem tudom te melyik topicot olvastad, de ebben nem ezt tárgyaltuk!
Éppen azért lett kitalálva, hogy legyen bizonyos hekinként minimum katonaigény is, hogy ne kelljen 100%-ra felvinni országok felfedezési mutatóját, mert ez diszkrimináció. Bocs de ez a módszer diktatórikus és ráadásul értelmetlen. Azokat bünteted akik már "majdnem" odaérnének.
Anno pont a Te egyik reakciódra írtam, hogy természetesen nem nulláról fog mindenki indulni.

Nem cél, hogy akik most fellépnek, azok már nehezítve juthassanak fel, míg akik most fent vannak, azok a nehezítés ellenére a most fellépőknél sokkal könnyebben haladhassanak. Ezzel továbbra is a top behozhatatlan maradna. Ami önmagában nem is lenne baj, de most ők többnyire felfedezéssel jutottak oda, ahol vannak, ezért értelemszerűen a további felfedezés nekik már nehezebben kell, hogy történjen, mint egy most fellépő, és esetleg odafedező országnak, akik már az első párezer hektárt is nehezebbe szerzik meg, mint a mostani toposok.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #7  
Old 11-12-2006, 19:05
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

És ez így fog kinézni, ahogy leírtam az előbb is ??

Vegyünk két orit:
"A" 160.000ponton - nem fedezett -> 0% fedezési arány
"B" 710.000ponton - nem fedezett -> 100% fedezési arány

ez eddig tiszta sor, amíg "A" el nem kezdi magát felütni. Feljut ütéssel 710.000pontra.

akkor már a következő a felállás:
"A" 710.000ponton - nem fedezett -> 0%fedezési arány
"B" 710.000ponton - nem fedezett -> 100% fedezési arány
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)

Reply With Quote
  #8  
Old 11-12-2006, 19:07
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Deni View Post
És ez így fog kinézni, ahogy leírtam az előbb is ??

Vegyünk két orit:
"A" 160.000ponton - nem fedezett -> 0% fedezési arány
"B" 710.000ponton - nem fedezett -> 100% fedezési arány

ez eddig tiszta sor, amíg "A" el nem kezdi magát felütni. Feljut ütéssel 710.000pontra.

akkor már a következő a felállás:
"A" 710.000ponton - nem fedezett -> 0%fedezési arány
"B" 710.000ponton - nem fedezett -> 100% fedezési arány
Ha "B" közben az égvilágon semmit nem csinált, csak ült a babérjain, akkor igen. Ha csatázott, és ezzel földet szerzett, akkor nem 100%-on lesz.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #9  
Old 11-12-2006, 19:36
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nem cél, hogy akik most fellépnek, azok már nehezítve juthassanak fel, míg akik most fent vannak, azok a nehezítés ellenére a most fellépőknél sokkal könnyebben haladhassanak. Ezzel továbbra is a top behozhatatlan maradna. Ami önmagában nem is lenne baj, de most ők többnyire felfedezéssel jutottak oda, ahol vannak, ezért értelemszerűen a további felfedezés nekik már nehezebben kell, hogy történjen, mint egy most fellépő, és esetleg odafedező országnak, akik már az első párezer hektárt is nehezebbe szerzik meg, mint a mostani toposok.
Sztem Attila nagyon elnézted, hogy mik voltak a javaslataink mozgatórugói
A mostani top már nem tud felfedezni, nekik aztán mindegy, hogy 50K katona 1 heki vagy 225. Azoknak nem mindegy akik felmentek 800K-ra felfedezés nélkül de mostanra már csak az utolsó lépcső lenne és kész be van érve a top.

A képlet ezen része : (terület/100)^1.6 katona így is automatikusan emeli a felfedezés költségeit és sztem nem is kevéssé. Még mindig nem látom be miért kéne bárkinek is nemnulláról indulnia...
Reply With Quote
  #10  
Old 11-12-2006, 19:40
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Sztem Attila nagyon elnézted, hogy mik voltak a javaslataink mozgatórugói
A mostani top már nem tud felfedezni, nekik aztán mindegy, hogy 50K katona 1 heki vagy 225. Azoknak nem mindegy akik felmentek 800K-ra felfedezés nélkül de mostanra már csak az utolsó lépcső lenne és kész be van érve a top.

A képlet ezen része : (terület/100)^1.6 katona így is automatikusan emeli a felfedezés költségeit és sztem nem is kevéssé. Még mindig nem látom be miért kéne bárkinek is nemnulláról indulnia...
Akik már majdnem beérték a topot, azok javarészt (tisztelet a kivételnek) felfedezve tették ezt.

Jönnek új országok, akik nemcsak a topot szeretnék beérni, de azokat is, akik esetleg a top alatt vannak, és az eddigi többezer hektár "olcsó" felfedezéssel vígan fedeznek fel most is sokkal olcsóbban, mint a most feljutók.

Ha egy most fellépő ország felér mondjuk 15k hektárra, akkor a felfedezési aránya egy nullánál nagyobb szám lesz valószínüleg. A már most ott levő (javarészt felfedezett) országoknak miért legyen ez nulla? Miért a most feljutó országok helyzetét nehezítsük meg mégjobban?

Az arányok kiegyenlítése az egyik cél most, ezt nem lehet úgy megtenni, hogy bár eddig iszonyatosan olcsó volt a felfedezés, vegyük már úgy, mintha eddig nem fedezett volna fel senki semmit. Fedeztek. Nem is keveset.

Mint említettem, tisztelet a kivételnek.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 160 (0 members and 160 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
újraindulás 5. szinten kedvenc hóhérod Megvalósult javaslatok 675 10-02-2006 11:09
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05
Tartalék javaslat, mindenki olvasson :) Raw Elvetett javaslatok 12 06-18-2006 20:27


All times are GMT +1. The time now is 05:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu