|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat |
View Poll Results: Hogyan tegyük az ember fajt játszhatóvá?
|
A személyiségek érjenek kétszer annyit
|
  
|
0 |
0% |
Legyen egyel több személyiség választható
|
  
|
0 |
0% |
A tükörvarázson javítsunk
|
  
|
1 |
50.00% |
Ezt mind együtt, és talán elég lesz arra hogy válassza valaki
|
  
|
1 |
50.00% |
Egyéb ötletem van melyet leírtam a topicban
|
  
|
0 |
0% |

05-02-2015, 16:32
|
Junior Member
|
|
Join Date: Jun 2012
Location: Monor
Posts: 52
Activity: 0%
Longevity: 67%
|
|
Az ember tényleg egy olyan faj, aminek sem előnye, sem hátránya, és szerintem ez igy jól is van, végülis minden fajnak van egy sajátossága, hogy pl. az élőhalottnak szintenként nő a hadereje, vagy a törpének a feltárás. Ennek az hogy sem előnye sem hátránya nincsen. Inkább különleges támadó akciókat adhatnánk neki, háborúban, tolvajlásban és varázslásban. Ezek csak javaslatok, és nyilván finomitásra szorulnak.
Különleges háború tipusnak: Mindent csinál egyszerre, földet szerez, mészárol, pusztit, és fosztogat is, de mondjuk 50%-os hatásfokkal mintha csak simán támadna az egyikkel.
Különleges tolis akció: mindent egyszerre tudna feltérképezni, a szövetségeseket, seregeket, éplistát, stb. ezzel készültséget és időt tudna megspórolni.
Ez mondjuk csak egy ötlet, de remélem elgondolkodtok rajta 
|

05-02-2015, 16:59
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by Barracuda
Az ember tényleg egy olyan faj, aminek sem előnye, sem hátránya, és szerintem ez igy jól is van, végülis minden fajnak van egy sajátossága, hogy pl. az élőhalottnak szintenként nő a hadereje, vagy a törpének a feltárás. Ennek az hogy sem előnye sem hátránya nincsen. Inkább különleges támadó akciókat adhatnánk neki, háborúban, tolvajlásban és varázslásban. Ezek csak javaslatok, és nyilván finomitásra szorulnak.
Különleges háború tipusnak: Mindent csinál egyszerre, földet szerez, mészárol, pusztit, és fosztogat is, de mondjuk 50%-os hatásfokkal mintha csak simán támadna az egyikkel.
Különleges tolis akció: mindent egyszerre tudna feltérképezni, a szövetségeseket, seregeket, éplistát, stb. ezzel készültséget és időt tudna megspórolni.
Ez mondjuk csak egy ötlet, de remélem elgondolkodtok rajta 
|
Semmi értelme.. a támadás semmi haszonnal nem jár.. szöviháborúban nem akarsz földelni, földeléskor meg minek pusztítanál, és adnád fel a fele folalandó földet?
toli akciónak még ennyi értelme sincs.. az a kis készüli kb semmit nem számít, nagyon ritkán lenne értelme.. eszembe nem jutna embert választani, ilyen dolgok miatt 
__________________
same old song..
|

09-14-2015, 18:28
|
Member
|
|
Join Date: Aug 2011
Location: Debrecen
Posts: 173
Activity: 0%
Longevity: 71%
|
|
Itt egy kis csont amin rágódhatnánk. Mivel újra elkezdtem játszogatni egy hosszabb kihagyás után, gondoltam kipróbálok valami régen választott fajt. Az emberre esett a választásom, de bárhogy nézegettem... sehogy sem sikerült kívánatos országot pofozni belőle, így inkább bele se kezdtem. Maradtam egy szokványos fajnál. Talán jó lenne ha legközelebb örömmel kattinthatnék az ember-fajra.
Cél: Az ember fajt olyan irányban módosítani, hogy megérje választani más fajokkal szemben, legalább az alsóbb csoportokban.
Szemezgetve az eddigi ember-témákban a következők merültek fel úgy, hogy pozitív visszajelzést is kaptak:
1. Tekercs-kapacitás megváltoztatása
Megjegyzés:Ezt eleinte Ati ellenezte, mivel szeretné megtartani, hogy "se előnye-se hátránya". Ez kiküszöbölhető ha nem 30% lenne az 'alap', hanem 40%. Akinek az emberen kívül most 30% van, annál egyszerűen módosítható a leírásban, hogy -10% lakiteki, stb. Nyilván értelemszerűen az egyes eseteknél.
2. 2db Faji varázslat (Tükörvarázs+választható)
3. A tükörvarázslat módosítása, miszerint a hadserege után kapjon mágikus védelmet.
Megjegyzés: Ennek elég vegyes visszhangja volt, de szerintem kifejezetten egyedi ötlet. Talán életképes is. A bent lévő sereg védelmi értéke után kapna mágikus védelmet/erőt.
Saját vélemény:
Tolvajunk van (félelf). Varázslók nincsenek (feleslegesek jelenleg). Hadi-varink van(óriás). Hadi fajból egy nagy zsáknyi. Hadi-toli viszont nem igazán van. Persze, a gnómból és törpéből lehet azt fabrikálni. De azért egyik sem az igazi. Személy szerint én ebbe az irányba lökném el az embert. Ha a tekercseit módosítjuk 40%-ra és beválaszthatná a félelfek faji varázslatát a tükörvarázs mellé, akkor lenne egy tolvajunk aki 15-20% templom helyett egészséges mennyiségű barakkot tarthat.
Hátrányok:
- Az alsóbb szinteken sosem lesz olyan hatékony tolvaj, mint a félelf. Tud lopni, de közel sem olyan mértékben. (lsd.: bankátlopás)
- Magányos farkasként továbbra is nagyon rizikós.
Előnyök:
- Szövetségben szívesen látott tag lehet.
- Elég kevés kocsma is számára, így tarthat annyi barakkot, hogy nagyobb hektáron ahol egyre inkább a föld számít értéknek, meg is tudja védeni. (Szvsz B-ig gondoltam.)
Összegezve: Ezekkel a módosításokkal lenne egy olyan fajunk aki tud lopkodni, infót szerezni, mágiával nehezen/alig lehet bántani, hadilag pedig elfogadható lenne egy szövetség számára. Cserébe nem tudja a csoport gatyáját is lelopni, de nem lesz haszontalan a gnóm-mocsarakban.
Várom a lincset.
Last edited by RastArtist; 09-15-2015 at 09:37..
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 07:20.
 |
|
|
|
|
|
|