Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Hogyan tegyük az ember fajt játszhatóvá?
A személyiségek érjenek kétszer annyit 0 0%
Legyen egyel több személyiség választható 0 0%
A tükörvarázson javítsunk 1 50.00%
Ezt mind együtt, és talán elég lesz arra hogy válassza valaki 1 50.00%
Egyéb ötletem van melyet leírtam a topicban 0 0%
Voters: 2. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-11-2014, 15:30
Booom Booom is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 12
Activity: 0%
Longevity: 56%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Bármikor, amikor fajokhoz nyúlok, az elsődleges kérdés: mi olyan pluszt nyújt, amit más fajjal nem lehet elérni.

Ha LOGIKUSAN gondolkodsz, akkor valóban lehet két fajból kikövetkeztetni egy harmadikat, ha a történeti vonal szerint közük van egymáshoz. A kérdés mégis az, hogy mi a célja. Mi az a speciális dolog, amit egy ilyen fajjal meg tudsz csinálni, és mással nem?

Van saját faji varija - tükörvarázs, és ennyi. ezen kívül se plusz se minusz tulajdonsága nincs. Tehát ha bármi előnyt és hátrányt kap az már javít a mostani helyzeten.
Vagy lehet neki 2 faji varija, mondjuk az emberekből kiindulva az ÁFAKulcs Ami mondjuk még növeli az adóbevételt
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 12-12-2014, 01:01
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Esetleg mi lenne, ha az embernek továbbra sem lenne előnye és hátránya, de lenne két faji varázslata? Ezeket úgy igazítva, amilyen szerepet szánunk neki.. (toli, vari, hadi, termelő) bár hadi esetén ez nehézkes, de én továbbra sem érzem, hogy egy újabb hadi kéne az emberből..
__________________
same old song..
Reply With Quote
  #3  
Old 12-12-2014, 09:11
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 29%
Longevity: 100%
Default

Szerintem felesleges ezt az "ember" vonalat erőltetni. Ha van egy értelmes új irány, akkor azt betehetjük MÁS néven, és akkor nem kell azon logikázni, hogy melyik két másik faj mellé tartozik.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #4  
Old 12-12-2014, 10:23
Booom Booom is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 12
Activity: 0%
Longevity: 56%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Szerintem felesleges ezt az "ember" vonalat erőltetni. Ha van egy értelmes új irány, akkor azt betehetjük MÁS néven, és akkor nem kell azon logikázni, hogy melyik két másik faj mellé tartozik.
Itt mire gondolsz pontosan ? Esetleg egy új fajra ?
Reply With Quote
  #5  
Old 01-04-2015, 20:09
Trezor Trezor is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 2
Activity: 0%
Longevity: 54%
Default

Quote:
Originally Posted by Ghosti View Post
Az ember faj elveszett a tobbi mellett miutan lejjebb esett a tukorvarazs ereje.
Bocsánat hogy beledumálok ebbe az eszmecserébe (kicsit amatőr is vagyok, mert még nem követtem le mi minden változott a játékban az elmúlt évtizedben), de amikor az ember még "nagy Hódító" faj volt, nem csak a tükörvarázs hatása változott, ez csak az utolsó szeg volt a koporsójába.

Aki emlékszik még, szinte egyszerre került a játékba:

- a VIP tagság és vele együtt a helytartó
- az éheztetős orik likvidálása (éhezés alatt ma már nincs bevándorlás, régen volt)
- személyiségek (több személyiség is)
- félelfek tolvajképességeinek erősítése
- élőhalott
- az ork további előnyöket kapott
- az óriás további előnyöket kapott
- az elf használható előnyöket kapott
- automatikus védelem a sokat támadott országok elleni akciókkal szemben

A sok változás külön-külön és együtt is az ember ellen hatott, a lényegétől fosztotta meg a fajt.

A változások előtt akire egy jól felépített ember rászállt, hamarosan harci egységek nélkül találta magát, következésképpen esélye nem volt a bosszúra (a tekercslopások miatt nem maradtak férőhelyek, az emberrablások miatt leálltak az épületek, éhezés, lefokozás, elvándorlás, egy éjszaka alatt nullán találta magát bárki).

Az emberrel alapvetően olyan játékosok játszottak, akik csaknem 24 órában figyeltek az országukra. Ezt az előnyt szüntette meg a helytartó.

Az ember nagy tolvaj volt, a félelf és az óriás erősítésével ez az előnye elveszett.

Az embernek erős serege volt, ezt az előnyét az ork az óriás, de talán még a hulla is lenullázta.

Az "éheztetés" megszüntetésével pedig tanyákat kellett építeni oda, ahol barakkok és kocsmák álltak egykor.

A személyiségek csaknem mind olyan előnyhöz juttatták a többi fajt, amit ugyan az ember is megkaphat, de se előnye se hátránya nem lévén nem tud vele olyan mértékben élni, egyik tulajdonságát sem erősíti jelentősen.

Ennyi változás után (A bosszú névre keresztelt Hódító verzió) még a tükörvarázs hatásfokát is csökkentette, vagyis a tanyák mellé még templomokat is fel kellett húzni oda, ahol korábban barakkok és kocsmák álltak. Az indoklás az volt, hogy egyetlen fajnak sincs abszolút védelme valamely hadi tevékenységgel szemben.

Mindezt nem azért írtam le hogy elmondhassam, én már akkor megmondtam, hanem csak azért, hogy mielőtt jövőt építenénk, tekintsünk a múltba. Az ember valamikor kiválóan, annál kicsit jobban is működő faj volt. Ebből kiindulva, szerintem nem kell feltalálni a spanyolviaszt, elég ha használjuk.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ember bubuman1 Stratégia & Tippek 45 12-15-2009 19:31
16.23.08. Ember Ati Hódító Kézikönyv 2 07-13-2007 15:26
08.08. Ember Ati Hódító Kézikönyv 1 07-12-2007 13:29
Ember vs Fél-elf solven Segítség 122 08-16-2006 17:34
Támadó és Védő egységek reformja Unhellas Elvetett javaslatok 17 04-13-2006 17:29


All times are GMT +1. The time now is 02:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu