Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 03-19-2014, 22:58
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Eddig ott tartunk, hogy:
  • 72 óránál előbbi szabadságról visszajövetel 12 órás játékban maradást eredményezzen, de ezen belül az utolsó akciótól számítva továbbra is 3 óra a szabirameneteli idő. Ez mindenhol.
  • 1/A-ban ha 12 órán belül nem jön valaki vissza, akkor legközelebb csak a 72 óra letelte után tudjon visszatérni. Csak 1/A-ban!
  • Szövetségi támadás után 12 óráig ne lehessen szabadságra menni, de ezen belül az utolsó akciótól számítva továbbra is 3 óra a szabirameneteli idő. Ez értelemszerűen csak az 1/A-ban.
  • Szövetségbe belépés és szövetségből kilépés 3 körös várakozási időszakkal történjen a mostani 1 kör helyett. Ez is értelemszerűen csak az 1/A-ban.
Ha már erre tévedtem leírom én mit gondolok erről..
Szerintem szűnjön meg a topban töltött körökből adódó 1%os kilépés lehetősége, mivel nem vált be, jelentősen megoldaná a szétdobálás problémáját.. legalábbis kétszer meggondolnák az emberek, és a nagyok sem kerülnének behozhatatlan előnybe..
Az a gond, ha a szétdobálás magában megszűnik extrém, csak barakkos országokkal is üthetnek, akinek van pénzük, akár milliós mennyiségű egységet fokozva, ami lehetetlenné teheti az érdemi reagálást a védekező szempontjából .. pláne, ha a feltörekvő klán épp beáll picit termelni..
Ha egy 20%-kal kisebb klán fokoz egy nagyobbra, akkor akár a terület felét is le kéne bontani, hogy ne alulról verje be őket a támadó.. Persze ez extrém eset, de nem elképzelhetetlen.. abszolút előnybe kerülnek a nagyobb hekin lévők a kicsikkel szemben.. igazából csak elég egy biztos sereggel ütni és max egy sereget beengedni, onnantól már biztos a pozitív mérleg.. bár lenne mögötte tervezés elég komolyan, de nagyon egyoldalúvá válna a játék..
Persze még mindig lehet operálni ha a klán bevesz 3-4 betonelfet, csak az nem fog jót tenni a játéknak, plusz, ha ez bekerül rövidtávon visszafordíthatatlan előnyt fog jelenteni néhány klánnak, ha kihasználják mielőtt a többség felkészülhetne
Tehát, ahogy 2-3 éve írtam, ha szétdobást módosítjuk, módosítsuk a fokozást is.. Marad a nagyok előnye továbbra is, és még így is hatalmas, de ha nem a szétdobás szűnik meg, hanem az 1%, akkor nem fognak mindenre kimozdulni.. mert így egyedüli kockázat az, ha az ellenfél lefordul, ami ha egy 5-10 fős klán akkor valószínű hogy legalább a leadott földet fedezi az ütés..
De ott van még másik lehetőségnek, ha a támadóknál van egy közel 50/50es elf 100as katmorállal és kb 0 lakossal.. csak, ha kell, akkor fokoz be és máris iszonyat védelmet jelent viszont a pontokat minimálisan növeli pláne, ha még épületei is épp akkor jönnek be, amikor kell..
__________________
same old song..
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to none For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Megszünt,eltünt,törölt klánból való kilépés Serg Segítség 6 06-06-2010 21:47
kilépés/belépés után az áldozás újra indul? Fanatixxx Segítség 5 04-02-2010 07:51
Kilépés után a játékban ragadt karakter Reni Segítség 7 09-15-2009 09:59


All times are GMT +1. The time now is 17:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu