Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 12-02-2012, 13:41
RastArtist RastArtist is offline
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Debrecen
Posts: 173
Activity: 0%
Longevity: 71%
Default

Quote:
Originally Posted by Surranohalal View Post
- az óriás minden másban jó? tolvajok?
- az ork minden másban jó? még a törpe is beártózza, és a zombi is belgyújtja
- a gnóm tény hogy az univerzális faj, de minden területen max 2.-3. tud lenni. viszont azt egyszerre
- a törpe tápos. valóban. viszont más ellen értelmes akciót nem tud indítani ha termel, kivéve a "futottak még" kategóriás orik mellé. a kedvencem a törpe hadi termelős tolis ori, az tud mindent de táposnak nem nevezném mert egy hozzáértő úgy radírozza le a térképről ha akarja... tény egy (szerintem) jó törpe bárhonnan feláll tartalék nélkül.

- a 10k-s korlátot lopásra minden tolvaj előtt ott van nem csak a feles előtt. és lentebbi csoportokban így is túl nagy (5. szinten általában 10k pont az olyan 20 kör ha vissza akarsz varival ártózni esélytelen. sereget meg se említem.). egyedül A-ban "kicsi" de ott mind1
- alvilági akciót felessel körönként kettőt tolsz, hadit (kivéve ha vmi nyápic ellenfél) akkor 4 körönként 1-2t. és az egész csoport látja. és bárki bever közben. tolvaj meg gyengül 1,5%-t akciónként úgy hogy max a célpont és szövije tud róla? (esetleg aki bambulja a hírnevet az _sejti_)
azért ne túlozd el a dolgokat.

a 2x kocsmaférőhely mértékben jó módosítás, de pont azon az úton van amit elleneztetek nemrég még, Ati is ellenzi, és pont hogy feljebb nincsen semmi értelme a bónusznak. tehát a problémát egyáltalán nem oldja meg. csak 4-5. szinten lesz még táposabb és ennyi.
Te tényleg ennyire szeretsz egyértelmű dolgokon fenn akadni?

Az óriás iszonyat jó hadis, iszonyat jó varis, és a tolvajok ellen ő a legvédettebb baj. Ergo 3/3.

Gnóm, az ellen védekezik, ami ellen akar. Teljes stratégiai szabadságot kap. Abban jó, amiben jó akar lenni. Ráadásul simán össze lehet rakni egy 20%toronyíjas, 13%templomos, 17% kocsmás gnómot. Ez mi ha nem szuperfaj? Pont olyan, mint a feles, csak sokkal jobb.... Főleg, hogy ha baj van, sokkal könnyebben alkalmazkodik a környékhez.

Egy törpe többet termel, mint amit egy tolvaj össze tud lopni, ráadásul egy törpéből bármit ki lehet hozni varison kívül. A-ban is nagyon fontos szerepet tölt be.

Az ork meg biztos nem "szuperfaj", azért is rohangál minden aktív játékos azzal, főleg ahogy megyünk felfele. Fél kézzel lealáz egy felest.

Egy hadi még mindig beverné a felest, egy vari még mindig ártózná, egy jobb tolvaj még mindig lelopná. Csak épp már nem olyan durva mértékben, mint eddig.

A 10k-s határ minden tolvaj előtt ott van? Pontosan. A játékban pedig a félelf, és az ember a tolvaj faj. Nekik fáj ez igazán. Nem pedig az olyan hadiknak akik egy kicsivel több tolvajt tartanak, lásd törpe, gnóm.

Az, hogy szerinted az alvilági akciók felveszik a versenyt a hadi akciókkal pedig nem igaz, így nem térek ki rá részletesen.
1000 hekin egy puszti alulról 70 épületet rombol le, felülről 30at(és egy feleshez nem egy sereggel férsz be). Te mikor gyújtasz le ennyit 6 körönként? Ne viccelj már. Az emberhiányt amúgy is lehet kezelni fokozással, míg a rombolt kocsmát-barakkot-tornyot-templomot nem.

Jó lenne ha nem térnél ki minden apróságra, pláne nem így. Mert sose jutunk egyről a kettőre.
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szövetségi fórum vissza olvashatóságának könnyítése Rotcsa Elvetett javaslatok 11 06-05-2010 13:58
A felfrissülés mennyi mozgáspontot tölt vissza? Fanatixxx Segítség 4 03-17-2010 06:06


All times are GMT +1. The time now is 23:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu