Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #11  
Old 01-31-2006, 16:25
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Kisbér: van egy kis csúsztatás a számításodban: a védőt 2 hekire számoltad, míg a támadót csak 1re... ami egyértelműen az elfet hozza ki győztesnek, pedig nem így van... szorozgassad csak be a támadót is 2-vel, és úgy add össze... (én ettől most eltekintenék)
Gondold csak végig: ha full barakkos orikat nézünk, akkor: az elf pontosan akkora sereget tud tartani mint egy ork, és mindkettőnek 40% a hadügye, de az orknak még befigyel egy 30%os támadótöbblet..tehát egy bevédett országba/klánba főként az ork fog bemenni, az elf nem.

Ezzel nem azt mondom hogy lehetetlen haladni, csak tényleg nehezebb 5000 heki fölött, mert pl nem nagyon van akkora klán, amit be lehetne verni egy olyan klánnal, ami min. 5000 hekis országokból áll. (van, de kevés, ezáltal szinte egyedi ütési lehetőség állhat csak fenn). Klánok hiányában meg eléggé körülményes egyéni támadásokkal operálni elffel, míg másik fajok meg könnyedén fedezhetnek magasabbra is... kockázat nélkül...
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Sponsored Links
  #12  
Old 01-31-2006, 16:29
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ven
A védőértéke egy félelfnek: 56*0,75*1,3*0,9 (10%malusz)=60,06
védõereje 10%-kal magasabb, 1,1 és akkor ez is magasabb már.
mi az a 10%malusz? a kaját vetted ide??
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #13  
Old 01-31-2006, 17:06
Ven Ven is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 22
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper
mi az a 10%malusz? a kaját vetted ide??
Kisbér a fél-elfnél 10% malusszal számolt holott a védőértéke 10%kal nagyobb így 0,9 helyett 1,1.
  #14  
Old 02-02-2006, 08:28
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Lightbulb

Ven, a probléma felvetését jogosnak tartom, de nem tetszik a probléma megoldására tett javaslatod.
Jobban tetszene például egy olyan általános megoldás, hogy az 1A-ban lehessen fajt váltani.
Az 1A az egyetlen csoport, amelyikben hosszú időt töltenek az orik. Ha valaki felment 1500 hekiről mondjuk 6000 hekire, akkor nem szívesen indul újra. Ha már nem tud tovább fejlődni, akkor miért ne válthatna fajt?
Ha valaki évek alatt létrehozott egy hatalmas országot, annak is változatosabbá válhatna a játék, ha fajt válthatna.
A fajváltás új taktikai elemet hozna az 1A-ba, így érdekesebb lenne a játék.
Természetesen a fajváltást csak komoly megkötésekkel lehetne alkalmazni.
Javasolt megkötéseim:
  1. Csak SZK-s ori válthat fajt.
  2. Fajváltáshoz a föld n százalékát le kell adni.
  3. Fajváltáshoz m millió aranyat le kell adni
Az első megkötés azért fontos, hogy ne lehessen visszaélni a fajváltással, valamint hogy korlátozva legyen a fajváltások száma. A másik két megkötés tovább nehezíti a fajváltást.

Én legszívesebben megszüntetném az újraindulást az 1A-ban és helyette vezetném be a fajváltást, de ez más téma.

Vélemény?
  #15  
Old 02-02-2006, 08:32
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Thumbs up

Fegy, az a fajváltás és ez a 3 kikötés a fajváltáshoz igazán remek ötlet szerintem, bár ha SZK ori vált fajt akkor elég az is, hogy kilépés és belépéskor veszít földet...
  #16  
Old 02-02-2006, 10:20
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking

Quote:
Originally Posted by -Fegya-
Ven, a probléma felvetését jogosnak tartom, de nem tetszik a probléma megoldására tett javaslatod.
Jobban tetszene például egy olyan általános megoldás, hogy az 1A-ban lehessen fajt váltani.
Az 1A az egyetlen csoport, amelyikben hosszú időt töltenek az orik. Ha valaki felment 1500 hekiről mondjuk 6000 hekire, akkor nem szívesen indul újra. Ha már nem tud tovább fejlődni, akkor miért ne válthatna fajt?
Ha valaki évek alatt létrehozott egy hatalmas országot, annak is változatosabbá válhatna a játék, ha fajt válthatna.
A fajváltás új taktikai elemet hozna az 1A-ba, így érdekesebb lenne a játék.
Természetesen a fajváltást csak komoly megkötésekkel lehetne alkalmazni.
Javasolt megkötéseim:
  1. Csak SZK-s ori válthat fajt.
  2. Fajváltáshoz a föld n százalékát le kell adni.
  3. Fajváltáshoz m millió aranyat le kell adni
Az első megkötés azért fontos, hogy ne lehessen visszaélni a fajváltással, valamint hogy korlátozva legyen a fajváltások száma. A másik két megkötés tovább nehezíti a fajváltást.

Én legszívesebben megszüntetném az újraindulást az 1A-ban és helyette vezetném be a fajváltást, de ez más téma.

Vélemény?
Nekem is tetszik az ötlet (mert érintve vagyok ), de korábban már el lett vetve, mert elffel eléggé jól fel lehet jutni a 10% határáig...aztán ha fajt vált az ember, akkor nem biztos hogy fair a többiekkel szemben. De én veled vagyok
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #17  
Old 02-02-2006, 10:27
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Arrow

Quote:
Originally Posted by Xeper
Nekem is tetszik az ötlet (mert érintve vagyok ), de korábban már el lett vetve, mert elffel eléggé jól fel lehet jutni a 10% határáig...aztán ha fajt vált az ember, akkor nem biztos hogy fair a többiekkel szemben. De én veled vagyok
de ebben az is benne van, hogy atöbbiek hogyan akarnak feljutni, tehát ez a lehetőség mindenkinek nyitva áll!
  #18  
Old 02-02-2006, 11:32
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Lightbulb

Quote:
Originally Posted by Xeper
Kisbér: van egy kis csúsztatás a számításodban: a védőt 2 hekire számoltad, míg a támadót csak 1re... ami egyértelműen az elfet hozza ki győztesnek, pedig nem így van... szorozgassad csak be a támadót is 2-vel, és úgy add össze... (én ettől most eltekintenék)
Gondold csak végig: ha full barakkos orikat nézünk, akkor: az elf pontosan akkora sereget tud tartani mint egy ork, és mindkettőnek 40% a hadügye, de az orknak még befigyel egy 30%os támadótöbblet..tehát egy bevédett országba/klánba főként az ork fog bemenni, az elf nem.
Nem értem... Miért számoltam volna 2 hekivel a védőt? Mindenhol 1 baracknyi támadó, illeve védőértéket számoltam...
A félelf maluszánál ugyan 0,9 maradt a védőoldalon, de ha összeszorozzátok az eredmény jó, tehát csak a kiírt érték más
  #19  
Old 02-02-2006, 11:38
Kisbér Kisbér is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 1,313
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Az a legnagyobb baj, hogy minden elfnek az A-ban legalább 15% tornya van! Minimum!
És hiába mondjátok, egy elfnél min. 5%-al nagyobb a kat. morál. minden esetben... Míg a toposok mondjuk 90% tartják, addig az elf röhögve tartja 95%-on. Aki pedig magasabban tartja, annál túl sok sereg nincs benn, tehát egy elf is röhögve beveri éjjel...

A számításommal mindössze annyit szerettem volna elérni, hogy lássátok miért azok a fajok vannak az A a top-ban, amik vannak...
Illetve azt, hogy ha nem full bebetonozott varis/tolis elfek lennének a top10% körül, akkor talán ők is tudnának haladni, illetve érdemi támogatást nyújtani a klán-támadásokban!
  #20  
Old 02-02-2006, 11:43
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér
Nem értem... Miért számoltam volna 2 hekivel a védőt? Mindenhol 1 baracknyi támadó, illeve védőértéket számoltam...
A félelf maluszánál ugyan 0,9 maradt a védőoldalon, de ha összeszorozzátok az eredmény jó, tehát csak a kiírt érték más
Őszintén szólva fogalmam sincsen... kicsit kivoltam agyilag az elmúlt időszakban -bocsánat a beszólásért, valamit nagyon elnéztem(valahogy úgy néztem, hogy toronnyal együtt számoltad...de hogy miért )
még mellékesen az elfhez hozzájön a tornyonkénti +2 védőpont -ami effektíve 16.6% bónusz, tehát inkább alsó korlátot állítottál neki, nemhogy túlbecsülted volna

*mea culpa*
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.

Last edited by Xeper; 02-02-2006 at 11:50..
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kis felfedezés módosítás! Senki Elvetett javaslatok 393 07-12-2007 15:05
Felfedezési katona mennyiség Shad Segítség 11 05-31-2007 23:40
Hadis-varis elfek -(0Kristóf0)- Stratégia & Tippek 17 05-16-2007 15:20


All times are GMT +1. The time now is 10:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu