Quote:
Originally Posted by Ati
Nem kötelező nekik, mert a minimális sebességet adják, de nekem az a tapasztalatom, hogy foglalkoznak vele, és ha tudnak valamit csinálni, akkor csinálnak. Ha nem tudnak, mert technikailag nem megoldható, akkor persze veszett ügy, de akkor ezt úgyis megmondják.
|
Na azért megkeresem a szerződést, mert az 1 megabit/sec elég kevés még minimális sebességnek is.
Quote:
Originally Posted by Redback
Az én nővérem egy ilyen randon helpdeskes hölgy... Amikor pedig ki akarják húzatni a kábelt, mondd meg, hogy Te már megtetted ezt, és nem használt. 
|
No persze nem állt szándékomban, hogy beletapossak akár a te, akár a nővéred lelki világába. Ez a fajta hozzáállás a hibabejelentésekhez szerintem inkább a szolgáltatót minősíti.  Amúgy meg sok esetben elég, ha kikapcsolom a modemet 10-15 percre, mert akkor magától újraindul a kapcsolat. Túl sokszor beszéltem már velük ahhoz, hogy mindig végig is csináljam, amit ajánlanak. 
__________________
Csak az MTK!
"Végre úgy érzed: tornádó vagy, hurrikán. Így lettél kispolgárból huligán..." Fröccsöntő
"Minden rendetlenség, még meg nem értett rend, a részleges rossz, általános jót jelent, s bármit mondjon is a gőgös értelem, minden jó ahogy van, ez alaptételem." A.Pope
|