Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-28-2010, 20:28
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Kicsit elgondolkoztam ezen az egész hullás dolgon (lehet, sokak bánatára ). Arra jutottam, hogy ugye van az a kérdés, hogy legyen-e a legerősebb hadi faj, merthogy csak hadizni tud, de mivel teljesen igénytelen, ezért alapjában véve nem kéne erős fajnak lennie. Egy kicsit az első indok felé húzódom (tehát, hogy legyen a legerősebb), mert azért neki is kell figyelnie, ha gyújtják, hogy visszaépítsen pl.

Arra gondoltam, amit már írt Monro is, hogy kéne neki nagy támadóerő, hogy tudjon vakon csapdosni, de ezzel párhuzamosan, a védelme ne legyen olyan erős, hogy viszont őt is tudják ütni.
Arra jutottam, hogy üssön 5-10%-al nagyobbat mint egy ork, de ne legyen nagy védelme, és módosítsuk kicsit a betegséget, hogy ugyan számítson, de ne legyen akkor nagy visszatartó erő.

Kis számolgatás:
Tábornok, felfele támadás nélkül, 100% morállal, szöviben. Ork 40%, hulla 0 tekerccsel.
Hulla kapjon 30% férőhelybónuszt, és 75% hadi bónuszt támadásra (csak!), minden szinten.
Ekkor elég lenne neki 19% ház, mehet 81% barakknak (és ez már egy erősebb felépítés...tudom, lehetne kevesebb ház, de így látom jónak számolni, hogy pont mennek az épületek). Ez a 81% barakk megfelel támadóerőben 77,88% ork barakknak. Az ork is simán tud ennyi barakkot tartani, bár neki kell ugye kaja, meg fel sem árt rakni a vérszomjat, szóval ez egy masszívabb ork felépítés. De cserébe a hulla totál vak. Szóval támadóerőben talán egy árnyalatnyival felülmúlná így az orkot. Cserébe nagyon gyenge lenne a védelme:
40% barakk / 40% torony: Ha nem számoltam el, ez a felállás (hullával, full íjal) gyengébb védelem, mint 15% barakk / 15% torony egy elffel, és egyenlő egy 22% barakk / 22% torony (jajj de csúnya ) orkkal, amiben persze, a kitámadás bónusz nincs benne...

Ezzel egy időben, lehetne redukálni a betegség mértékén. Nem lineárisra tenném, mert akkor nem sokat érne, de azért valami ésszreű képletet alkalmaznék rá, ami minimum 15K hekiig olyan, hogy nem hal meg első körben az ország népességének a kb. 70%-a (itt írta valaki, hogy ilyen magasságban több az elhulló ember most, mint amennyi az oriban van...).

Ezzel, lehetne csapkodni a hullával, akár vakon is. Elég jó felépítéssel, és azért pénz beáldozásával (fokozás a kevés ház miatt pl.) lehetne ütni a betonelfeket A-ban is, de mégsem lett belőle egy hatalmas terminátor. És emellett, ha normális a betegség, azért megfontolandó néha ütni rá egyet.

Ezzel csak az a gond, hogy A-ban nem játszható így sem, mert keresztbe menni nem tud, mert nem látja, ha jönnek rá, de kísérni sem, mert nagyon eltávolodik tőle a támadója 1 ütéssel is akár. De ez nem hiszem, hogy probléma lenne, főleg a betegség miatt.

És persze, ezen felül elvenném az alsóbb csopik miatt a földrengés, és emberlopás rezisztet.

Tehát összefoglalva:
- Mostani szintes bónuszrendszer eltörlése
- 30% fix helybónusz minden épületre
- 75% fix támadóbónusz (védő nem) [Talán lehetne 80%, az szebb szám ]
- Földrengés és emberlopás reziszt elvétele

Várom a hideget / meleget.


U.I.: 100%, hogy valamit elszámoltam, szóval a százalékok nem pontosak, de vallom amit Monro is, hogy legyen több sereggel üthető, de ő is tudjon csapkodni. Így még aktivitásra is rá lenne kényszerítve...
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 01-28-2010, 20:34
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 81%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Várom a hideget / meleget.


U.I.: 100%, hogy valamit elszámoltam, szóval a százalékok nem pontosak, de vallom amit Monro is, hogy legyen több sereggel üthető, de ő is tudjon csapkodni. Így még aktivitásra is rá lenne kényszerítve...
óckodom a gondolattól, hogy erősebb lesz az orknál... de másképp ténleg nem sok értelme lenne a hullának... szóval egyetértek Veled! (mostantól biztos nem engedek egy hullát 3 körnél közelebb... )

szerk: nem számolgattam, az elvvel értek egyet!

Last edited by Dynosaur; 01-28-2010 at 20:36.. Reason: ...
Reply With Quote
  #3  
Old 01-28-2010, 20:38
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Arra jutottam, hogy üssön 5-10%-al nagyobbat mint egy ork, de ne legyen nagy védelme, és módosítsuk kicsit a betegséget, hogy ugyan számítson, de ne legyen akkor nagy visszatartó erő.
UGYAN MÁR!

Ennyi a velemenyem. :P
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #4  
Old 01-28-2010, 20:40
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Ezzel csak az a gond, hogy A-ban nem játszható így sem, mert keresztbe menni nem tud, mert nem látja, ha jönnek rá, de kísérni sem, mert nagyon eltávolodik tőle a támadója 1 ütéssel is akár.
A távolbalátás mutatja, ha a szövetségeseidet támadják.
A távolságot pedig fokozással át tudod hidalni.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
  #5  
Old 01-28-2010, 20:44
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
A távolbalátás mutatja, ha a szövetségeseidet támadják.
A távolságot pedig fokozással át tudod hidalni.
Igen, ha beveszik szövetségbe. Bár mondjuk miért ne vennék ilyen módosítással.

A távolság meg simán lehet akkora, hogy fokozással ne tudd hidalni. Bár ez elég magas hektáron van csak. De ha az ellenfél is fokoz...

De látom, sikerült a beírás érdemi részét kivenned.
Reply With Quote
  #6  
Old 01-28-2010, 20:50
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Igen, ha beveszik szövetségbe. Bár mondjuk miért ne vennék ilyen módosítással.

A távolság meg simán lehet akkora, hogy fokozással ne tudd hidalni. Bár ez elég magas hektáron van csak. De ha az ellenfél is fokoz...

De látom, sikerült a beírás érdemi részét kivenned.
1/A-ban csak szövetségben tudsz játszani.

A távolság egy ütéstől pedig nem lehet akkora, hogy ne tudd áthidalni (legfeljebb sűrű pontlistában, de az meg pont nem nagy hekin van)

Az érdemi része az, hogy fogalmas sincs az 1/A-ról, úgy pedig nehéz felmérni, hogy melyik módosítás milyen hatással járna az ottani játékra.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
  #7  
Old 01-28-2010, 20:54
Alg Alg is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 83%
Default

Betegségről, csak egy kósza ötlet, nem gondoltam bele igazán:

Mi lenne, ha a kórházak a bankhoz hasonlóan működnének? Pl. 1 kórház körönként 5%-kal csökkenti a betegséget?(perhas - lehet hogy 1-2% is elég)
Reply With Quote
  #8  
Old 01-28-2010, 20:48
Alg Alg is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Törökszentmikós/B.P.-TTNY
Posts: 317
Activity: 0%
Longevity: 83%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Tábornok, felfele támadás nélkül, 100% morállal, szöviben. Ork 40%, hulla 0 tekerccsel.
Hulla kapjon 30% férőhelybónuszt, és 75% hadi bónuszt támadásra (csak!), minden szinten.
Ekkor elég lenne neki 19% ház, mehet 81% barakknak (és ez már egy erősebb felépítés...tudom, lehetne kevesebb ház, de így látom jónak számolni, hogy pont mennek az épületek). Ez a 81% barakk megfelel támadóerőben 77,88% ork barakknak. Az ork is simán tud ennyi barakkot tartani, bár neki kell ugye kaja, meg fel sem árt rakni a vérszomjat, szóval ez egy masszívabb ork felépítés. De cserébe a hulla totál vak...
Ilyen felépítéssel az ork is kb. totál vak, plusz nem biztos hogy felmegy a vérszomj, plusz etetni kell... (távolt tud klán/szövitárs is nézni a hullának)

Mod: ráadásul ilyen felépítéssel az ork csak A-ban tud megélni, a hulla viszont szerintem lentebb is elmegy 80% körüli barakkal...
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 18:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 13:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 13:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 14:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 10:45


All times are GMT +1. The time now is 11:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu